Резюме від 19 листопада 2020

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/6577264

Начальник (облік, логістика)

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Тернопіль

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація


Резюме

ПРІЗВИЩЕ, ІМ'Я ТА ПО БАТЬКОВІ: Шелінгович Ольга Михайлівна
ПОСТІЙНА АДРЕСА: Україна, Тернопільська область, Тернопільський район, м. Тернопіль
тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел.пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

МЕТА: Отримання необхідного та професійного досвіду, використовувати і реалізувати в роботі, отримання конкурентної заробітної плати від 17 000 грн.
ДАТА НАРОДЖЕННЯ: 03.11.1990 року
ДИПЛОМИ ТА СЕРТИФІКАТИ:
2006 – 2008 Тернопільський центр професійно – технічної освіти №1 , спеціальність “Оператор поштового зв’язку оператор електро зв’язку, касир в банку”
2008 – 2009 Тернопільський центр професійно – технічної освіти №1 , здобула кваліфікацію молодшого спеціаліста по спеціальності “Організація поштового зв’язку”
2009 – 2012 Тернопільський національний економічний університет, спеціальність “Фінанси та кредит” бакалавр.
2013 – 2014 Тернопільський національний економічний університет, спеціальність “Банківська справа” магістр.
Також є сертифікати про закінчення комп’ютерних курсів, програма “Word” та ОС “Windows”
ДОСВІД РОБОТИ:
У 2009 році на час виборів працювала на посаді: Обліковця у Окружній виборчій комісії.
З лютого 2011 року по червень 2013 р. працювала в ТД УДППЗ "Укрпошта" на посаді: Оператор поштового зв’язку I класу.
Функціональні обов’язки:
-Високоякісне та культурне обслуговування клієнтів
-Приймання замовлення на послугу “Кур’єрська доставка” у відділенні поштового зв’язку або з використанням засобів зв’язку (телефон, факс, електронна пошта)
-Перевірити правильність заповнення супровідних бланків відправником
-Забезпечення вчасного та якісного вручення відправлень одержувачу.
-Також приймання всіх платежів які надаються АТ “Укрпошта”
З липня 2016 року по червень 2019 працювала в ТД АТ “Укрпошта” на посаді Провідний інженер з організації та нормування праці.
Функціональні обов’язки:
-Організація підготовки проектів перспективних і річних планів обліку і аналізу економічної ефективності і впровадження заходів з праці.
-Організація роботи з нормування праці, своєчасного перегляду норм, впровадження технічно - обгрунтованих нормативів з праці.
-Розробка заходів щодо підвищення продуктивності праці та росту ефективності виробництва.
-Приймання участі у комплексних перевірках безбалансових виробничих підрозділів дирекції.
-Забезпечення ведення обліку показників з праці, детальний аналіз чисельності працівників та складання встановленої статистичної звітності.
-Забезпечення надання інформації щодо середньооблікової чисельності персоналу в еквіваленті повної зайнятості.
-Забезпечення щорічного розрахунку чисельності виробничого штату.
-Забезпечення підготовки та розсилання виписок зі штатного розпису та річних норм робочого часу.
-Здійснення опрацювання матеріалів, складання звітів, первинних, розпорядчих та інших документів філії з організації та нормування праці та заохочувальних виплат.
Також у 2019 році році на президентських виборах у I-му та II-му турі була головою дільничної виборчої комісії, де успішно та оперативно організувала роботу, здавши первинні документи до Окружної виборчої комісії в числі перших ДВК.
З липня 2019 року по по цей час працюю в “КОНТІНЕНТАЛ фармерз груп” на посаді Начальник сектору обліку відділу транспортної логістики.
Функціональні обов’язки:
-Договірна робота
•Комунікація з контрагентом для отримання документів на проведення акредитації
•Реєстрація в системі 1:С, для проведення акредитації
•Контроль результатів акредитації
•Реєстрація договору на погодження у СЕПД, аналіз та визначення суми договору.
•Проведення Реєстрів ТТН, на протязі місяця мінімум 2 рази та на початку наступного за звітним місяця в часових рамках визначених бухгалтерією
•Формування реєстру ТТН за період ( ввоз – з поля та вивоз – паї, міжскладське перевезення, на вагони )
•Після комунікації з контрагентом про погодження звірки, очікую, повний пакет документів ТТН згідно реєстру та Акт виконаних робіт.
-Розрахунки з контрагентами
•На основі отриманих оригіналів документів від контрагента, формую заявки на оплату
-Передача документів в бухгалтерію
-Контроль дотримання умов договору
-Контроль оплати штрафів
-Формування періодичних звітів, які можуть бути потрібні відповідно запитів, своїм керівникам та відповіді на запити, що стосується безпосередньо мого напрямку.
-Вирішення проблематики в ході роботи
-Виконання доручень керівників
-В кінці року формування та підписання( передача в бухгалтерію ) Актів звірки з контрагентами

ДІЛОВІ ЯКОСТІ: Відповідальність, пунктуальність, енергійність, комунікабельність, старанність, вмію працювати в команді, грамотне ділове мовлення, швидко освоюю нову інформацію.
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
• Наявність водійських прав: посвідчення категорії „В”
• Наявність шкідливих звичок: не палю, не

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати