Резюме від 25 березня 2023 PRO

Юрій

Комерційний директор

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
64 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник директора (комерційний директор)

з 02.2012 по 04.2019 (7 років 2 місяці)
АТ «Укрпошта» Донецька дирекція, Донецьк (Телекомунікації, зв'язок)

Ключова інформація
• Організація та аналіз продажів • Організація маркетингової та логістичної служби • Робота з ключовими клієнтами • Бюджетування, планування • Аналіз ризику • Управління комерційними процесами та людьми • Критичне мислення
Досягнення:
• На позиції заступника директора: - здобув великий досвід в організації комерційної, маркетингової діяльності, служби логістики та продажу послуг. По підсумкам 2016 року підприємство досягнуло найвищого результату діяльності та показало самий високий позитивний фінансовий результат по галузі. Отримані навички у проведенні реорганізації підприємства, результатом стало перехід в ПАТ, потім в АТ. Були створені та відстроєні внутрішні процеси, а також процедури, що дозволили зайняти стійку позицію на ринку. Успішно відпрацьовані та налагоджені комунікації з органами власті на всіх її рівнях, контролюючими організаціями, а також з представниками засобів масової інформації.

Фінансове планування продажів, бюджетування, управлінська звітність, ціноутворення, організація продажів та логістики, робота з ключовими клієнтами. • Управління колективом більш ніж 50 співробітників: - відділ фінансових послуг;
- комерційний відділ; - відділ розповсюдження періодичних видань; - оптово-роздрібні бази; - відділу закупівель та продажів; - відділ матеріально-технічного забезпечення; - відділ економіки та фінансів; - загальний відділ; - відділ інформаційних технологій. • Створення стратегії продажів, росту доходності • Участь у тендері / Контроль за виконанням підписаних контрактів • Процедура KPI / Аналіз ринку • Створення процедур та політики для бек-офісу • Розробка процесів із забезпечення фінансової стабільності компанії • Аналіз та оцінка фінансових ризиків • Моніторинг ефективності комерційної діяльності з використанням ключових показників та підготовка звітів для вищого керівництва • Оптимізація доходів / витрат, впровадження процедур. • Управління дебіторської заборгованості • Розвиток відношень з банками та фінансовими інститутами

Освіта

Донецький університет економіки та права

Правознавство (юрист), Донецьк
Вища, з 2016 по 2017 (1 рік 5 місяців)

Донецький університет економіки та права

Економіка підприємства (магістр з економіки підприємства), Донецьк
Вища, з 2010 по 2012 (2 роки 5 місяців)

Донецький інститут радянської торгівлі

Технологія та організація громадського харчування (інженер – технолог), Донецьк
Вища, з 1980 по 1986 (6 років 5 місяців)

Додаткова інформація

Мої якості:
Серйозний, відповідальний, не боюся труднощів, енергійний, готовий приймати рішення, добрий комунікатор, позитивна особистість, орієнтований на результат

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: