Резюме від 15 травня 2023

Ігор

Системний адміністратор, 12 000 грн

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто проживання:
Біла Церква
Готовий працювати:
Біла Церква, Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Освіта

НПУ ім. Драгоманова

Фізмат, Київ
Вища, з 2004 по 2009 (4 роки 8 місяців)

Додаткова інформація

Білоцерківське ВПУ БС
Викладач спеціальних дисциплін та інформатики
• Створення та підтримка сайту віртуального кабінету інформатики:
оперативне усунення помилок;
резервне копіювання сайту;
діагностика роботи нових модулів.
• Впровадження на базі училища серверу Moodle:
встановлення стека LAMP В UBUNTU 16.04;
встановлення системи управління навчанням на сервер Ubuntu 16.04;
налаштування БД MySQL;
створення курсів для віддаленого навчання.
• Керівник гуртка «Верстка інтернет сайтів за допомогою HTML та CSS»:
ознайомлення студентів з мовою розмітки HTML;
каскадні таблиці стилів CSS;
розробка логотипів за допомогою Photoshop.
• Адміністратор віртуальної бази даних студентів сервісу «ЄДЕБО»:
наповнення та редагування БД;
виготовлення документів про освіту державного зразка;
створення звітів, повідомлень, звернень.
• Адміністратор віртуальної бази даних сервісу «Школа»:
Встановлення клієнт-серверного ППЗ;
Розгортання та налаштування БД для формування вихідних документів.
• Керівник «3D-лабораторії»:
встановлення, налаштування, оптимізація ППЗ Simplify3D;
забезпечення стабільної роботи 3D-лабораторії da Vinci.
• Технічне обслуговування ПК та мережі:
встановлення, конфігурація, адміністрування ППЗ;
проектування та підключення робочих місць до мережі (Fast Ethernet і бездротових Wi-Fi мереж).
• Побудова в 3D просторі приміщень навчального закладу.

Квітень 2018 – 2020
Компанія UATEL
Інженер – програміст, відділ фінансового програмування
• Управління ресурсами інтернет-провайдера під Gentoo з використанням бази даних MySQL:
підтримка абонентської бази білінгової системи;
узгодження комплексу заходів щодо захисту інформації при передачі даних між відділами;
аналіз мережевого трафіку;
розробка і тестування скриптів мовою Perl;
написання скриптів автоматизації мовою Bash;
узгодження технічних аспектів взаємодії з ІТ-відділами банків;
• Забезпечення безперебійної роботи IT-інфраструктури підприємства:
організація IP телефонії на базі Binotel для колл-центру;
допомога в налагодженні та впровадженні телефонії на Asterisk;
прорахунок оптичного бюджету та кошторису витрат при будівництві;
модернізація існуючої мережі офісу;
моніторинг роботи серверів (Gentoo, Debian) і оперативне реагування на виникнення аномалій в їх роботі;
підтримка та адміністрування системи моніторингу служб і станів комп'ютерної мережі Zabbix;
створення та адміністрування сайту компанії;
адміністрування клієнтських підключень на базі Linux mint, Ubuntu, Windows 10;
підключення та налаштування роботи оргтехніки, модемів;
налаштування та подальше обслуговування BDCOM OLT GEPON P3310C, P3608-2TE, P3616-2TE;
налаштування та подальше обслуговування комутаторів D-link, G-Com;
допомога впровадження Option 82;
адміністрування серверів під Debian 8,9 Linux;
адміністрування 1С: Підприємство 7,8 на базі Windows Server Х; доопрацювання та тестування Android додатків (Android studio).
• Забезпечення технічної підтримки абонентів:
аутсорсинг юридичних клієнтів;
підключення абонентів з використанням GEPON + або Ethernet технології та налаштування обладнання на стороні клієнта;
cпілкування з користувачами, вирішення технічних проблем, пов'язаних з програмним і апаратним забезпеченням ПК користувачів, офісною оргтехнікою;
тестування та виявлення недоліків у роботі маршрутизаторів D-Link, TP-Link, MicroTik, Apple, подальше їх налаштування;
стандартизація налаштувань обладнання;
тестування та виявлення недоліків у роботі Smart TV Box приставок для інтернет телебачення.
• Реалізація проекту по запуску voip для колл-центру:
координував дії технічних фахівців взаємодіяв з розробниками;
проводив налагодження механізму взаємодії інтегрувального рішення з білінговою платформою;
тестування різних сценаріїв обробки викликів відповідно до заданих бізнес-процесів;
формував звіти по проведеним тестуванням, взаємодіяв з розробниками;
проводив налаштування кінцевого обладнання на робочих місцях операторів контакт-центру.
В результаті проведеної роботи був успішно інтегрований контакт-центр, виявлені і усунені помилки в роботі програмного забезпечення, реалізовані необхідні доопрацювання і складена документація (інструкції: адміністратора, користувача, оператора контакт-центру, старшого оператора контакт-центру; блок-схема рішення, схема-алгоритм обробки вхідного дзвінка)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: