Резюме від 28 березня 2023 PRO

Леся

Асистент керівника, перекладач

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто:
Ірпінь

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Перекладач польської

з 09.2021 по нині (2 роки 8 місяців)
freelancer, Ірпінь (Юриспруденція)

Менеджер-перекладач

з 10.2017 по 10.2021 (4 роки)
МГО « Міжнародне Товариство Польських Підприємців в Україні», Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

переклад документів (польська, українська, російська мови)
забезпечення поточної діяльності офісу;
забезпечення та підготовка засідань Ради (інформування про проведення засідань Ради, підготовка, переклад і надання всіх необхідних документів);
ведення листування із клієнтами і партнерами;
документообіг (копіювання, сканування, відправлення, підготовка на підпис керівника, пошук в мережі Інтернет тощо);
приймання телефонних дзвінків,
робота з усіма видами кореспонденції,
візовий супровід;
підготовка та виконання спільних польсько-українських проектів.
написання звітів про виконання.

Начальник відділу

з 04.2016 по 10.2017 (1 рік 6 місяців)
ПрАТ «СК «ПЗУ УКРАЇНА», Київ (Фінанси, банки, страхування)

забезпечення та підготовка засідань статутних органів Товариств; (інформування, підготовка документів, ведення протоколів, підготовка рішень)
облік та зберігання оригіналів документів;
ознайомлення працівників Товариства з прийнятими рішеннями;
господарсько-технічне забезпечення та обслуговування конференцій, нарад; (логістика та організація)
ведення переговорів,
підготовка документів та підписання договорів;
виконання замовлень через систему ServiceDesk.

Персональний асистент Голови Правління

з 10.2009 по 04.2016 (6 років 6 місяців)
ПрАТ «СК «ПЗУ Україна», Київ (Фінанси, банки, страхування)

планування робочого дня керівника;
організація ділових зустрічей; підготовка і організація засідань, нарад;
робота з усіма видами кореспонденції ведення листування із клієнтами і партнерами;
організація відряджень керівника (планування, логістика та організація);
організація документообігу (копіювання, сканування, відправлення;підготовка на підпис керівника)
переклад документів;
виконання службових доручень керівника

Менеджер з логістики

з 05.2009 по 10.2009 (5 місяців)
«Хардекс», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

організація процесу внутрішніх доставок по Києву і Україні:
формування рахунків, видаткових та податкових накладних,
контроль за своєчасним поверненням та коректним заполоненим документів,
організація та контроль доставки товару клієнтам (замовлення автотранспорту)

Юрист (з серпня 2008 заступник директора)

з 01.2004 по 03.2009 (5 років 2 місяці)
«Профспецінструмент» ТОВ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

оформлення договорів,
зміна реєстраційних документів.
планування поставок (закупівля продукції на склад),
ведення переговорів та підписання договорів на поставку продукції,
контроль поставок продукції,
контроль роботи менеджерів з продажу, ;
ведення бази клієнтів,
робота с субпідрядниками (розробка рекламних матеріалів),
робота с VIP-клієнтами.
розробка та підписання договорів

Юрист

з 09.2003 по 12.2003 (3 місяці)
«Леополіс» ПП, Київ (Юриспруденція)

реєстрація підприємств;
зміна реєстраційних документів.

Освіта

Університет ім. Адама Міцкевича (UAM) в м.Познань (Польща)

Факультет права і адміністрації (юридичний), Познань
Вища, з 1996 по 2001 (5 років)

Вища Педагогічна Школа

Курс польської мови, Жешув
Вища, з 1995 по 1996 (1 рік)

Додаткова освіта та сертифікати

Школа персональних асистентів (Європейська Бізнес Асоціація)

9 місяців

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Internet Explorer Email Opera Mozilla Firefox Outlook Express Safari Переклад Робота в команді WordPress Zoom Express Досвід ділового листування Досвід взаємодії зі структурними підрозділами Досвід ведення документації та подання звітів Забезпечення та підготовка засідань керівних органів Виконання службових доручень керівника

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Польська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Активна життєва позиція, комунікабельність, вміння приймати рішення і нести відповідальність за них, хороший рівень організаторських навичок, аналітичних здібностей та особистої мотивації, креативне мислення, здатність працювати в команді, бажання опановувати нове, вчитись і вдосконалювати свої вміння та навички вміння, почуття гумору, вміння знаходити компроміс, порядність, уважність та дисциплінованість.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: