- PRO
Анна
Head of customer service, керівник департаменту по роботі з клієнтами, 80 000 грн
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 38 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/6680900/
Досвід роботи
Керівник департаменту клієнтського сервісу
з 11.2023 по 01.2025
(1 рік 2 місяці)
Yakaboo.ua, книжкова платформа, Київ (Роздрібна торгівля)
- управління та організація роботи служби підтримки;
- впровадженняf crm системи Creatio, розробка ТЗ для інтеграції, побудова всіх БП з 0, опис та контроль впровадження;
- зміна телефонії та підключення її в нову crm;
- розробка та впровадження чат-боту;
- аналіз роботи та контроль знань операторів та адміністраторів;
- контроль якості та своєчасності виконання показників відділу;
- розробка систем мотивації, визначення KPI;
- підтримка та вибудовування ефективних комунікацій із суміжними підрозділами;
- формування та ведення звітності.
Керівник колл-центру
з 05.2023 по 11.2023
(6 місяців)
MAUDAU, Київ (IT)
- управління та організація роботи служби підтримки;
- розробка та удосконалення скриптів, алгоритмів роботи, стандартів обслуговування клієнтів;
- аналіз роботи та контроль знань операторів, організація навчання; - контроль якості та своєчасності виконання показників відділу;
- розробка систем мотивації, визначення KPI;
- старт впровадження нової телефонії;
- підтримка та вибудовування ефективних комунікацій із суміжними підрозділами;
- формування та ведення звітності.
Head of customer support
з 12.2022 по 05.2023
(5 місяців)
Hajus AG, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- управління та організація роботи служби підтримки;
- побудова та впровадженням процесів, спрямованих на підвищення ефективності роботи;
- впровадження показника sla всередині компанії та при роботі з запитами клієнтів;
- розробка та удосконалення скриптів, алгоритмів роботи, стандартів обслуговування клієнтів;
- аналіз роботи та контроль знань операторів, організація навчання; - контроль якості та своєчасності виконання показників відділу;
- розробка систем мотивації, визначення KPI;
- підбір та адаптації співробітників;
- підтримка та вибудовування ефективних комунікацій із суміжними підрозділами;
- формування та ведення звітності.
Начальник департаменту по роботі з клієнтами
з 02.2021 по 12.2022
(1 рік 10 місяців)
ТОВ «ІЗІ Кредит», Київ (Фінанси, банки, страхування)
- створення та організація процесів ефективної роботи відділу продажів;
- зміна та організація роботи відділу збору;
- розробка періодичних аналітичних оглядів за результатами роботи департаменту та окремо відділів;
- розробка внутрішніх нормативних документів, скриптів, інструкцій;
- розробка, погодження та підписання нової мотивації працівників;
- розробка та узгодження KPI департаменту;
- забезпечення виконання KPI департаменту;
- навчання фахівців навичкам ефективних телефонних продаж та стягнення заборгованості;
- організація процесу формування та розсилки смс та листів клієнтам.
Керівник контакт центру
з 04.2019 по 12.2020
(1 рік 8 місяців)
4service, Київ (Маркетинг, реклама, PR)
- управління та організація роботи персоналу, підтримка командного духу в колективі;
- побудова та впровадженням процесів, спрямованих на підвищення ефективності роботи;
- розробка та удосконалення скриптів, алгоритмів роботи, стандартів обслуговування клієнтів;
- аналіз роботи та контроль знань операторів, організація навчання; - контроль якості та своєчасності виконання показників відділу;
- участь у розробці систем мотивації, визначення KPI;
- участь у підборі та адаптації співробітників;
- підтримка та вибудовування ефективних комунікацій із суміжними підрозділами;
- формування та ведення звітності.
Фахівець відділу статистики сервісу та якості
з 01.2014 по 04.2019
(5 років 3 місяці)
Нова Пошта, Київ (Транспорт, логістика)
- ведення переговорів із підрядниками, укладання договору;
- запуск з «нуля» та супровід проекту з досліджень клієнтського досвіду;
- збір інформації прор потреби у дослідженні клієнтського досвіду інших підрозділів компанії;
- складання та контроль виконання бюджету з досліджень клієнтського досвіду;
- підготовка ТЗ для розробників, контроль за коректністю реалізації формування статистичної вибірки;
- підготовка анкет, сценаріїв проведення досліджень;
- оцифрування, підготовка та оформлення презентацій за результатами клієнтського досвіду;
- консультація колег із питань проведення досліджень.
Начальник відділу оптимизації розрахунків з клієнтами
з 12.2010 по 12.2013
(3 роки)
ДП Райське Джерело, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- супровід договорів;
- розробка внутрішніх нормативних документів;
- погодження, підписання та подання на затвердження внутрішніх нормативних документів;
- ознайомлення працівників із затвердженими нормативними документами;
- забезпечення виконання KPI відділу;
- навчання спеціалістів відділу навичкам ефективного телефонного стягнення ДЗ;
- забезпечення дотримання трудової дисципліни працівниками відділу; -організація процесу формування та розсилки фінансових претензій на адресу боржників;
- організація та здійснення інформаційного супроводу судово-позовного етапу стягнення дебіторської заборгованості клієнтів Компанії.
Освіта
Европейський університет
Менеджмент організації, Черкаси
Вища, з 2003 по 2008 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Ефективний middle-менеджер
2018
Програмування VBA
2018
Бізнес-аналітик SQL
2018
General English Course (Elementary)
2018
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- 1С
- MS PowerPoint
- CRM
- Програмування
- Кваліфікаційний професійний стандарт для керівників
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — середній
Додаткова інформація
- Енергійність, відповідальність, працьовитість;
- Висока адаптивність, пунктуальність, цілеспрямованість;
- Хороші організаторські здібності, комунікабельність, ініціативність;
- Уміння оперативно реагувати на зміну ситуації;
- Здатність до швидкого
Схожі кандидати
-
Заступник керівника відділу
80000 грн, Київ, Кропивницький -
Керівник з управління взаємовідносинами з клієнтами (CRD)
Київ -
Керівник відділу
Київ, Вінниця , ще 7 міст -
Керівник відділу
Київ, Вишневе (Київська обл.), Дистанційно -
Керівник відділу
Київ -
Директор з логістики, керівник відділу, керуючий офісом, supply chain, logist
Київ