Резюме від 2 квітня 2024 PRO

Вадим

Помічник керівника, офіс-менеджер, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
28 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор

з 02.2021 по нині (3 роки 3 місяці)
Signal event hall, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

• організаціє життєдіяльності роботи закладу;


• складання графіку роботи працівників;
• нарахування зп працівникам;
• оформлення договорів, актів щодо співпраці з
клієнтами, слідкування про їх виконання
;
• ведення фінансової звітності та дотримання касової дисципліни;
• аналіз та контроль роботи щодо активності сайту та соціальних
мереж підприємства, актуалізація та оновлення інформації для
підвищення активності попиту на послуги;
• організація та проведення семінарів, конференцій тощо;
• прийом телефонних дзвінків і організація прийому відвідувачів;
• бронювання та проведення заходів відповідно до запитів клієнта;
• ведення переговорів та ділової переписки;
• підготовка звітів про виконану роботу;
• оперативне виконання завдань керівника;
• організація забезпечення канцтоварами та витратними
матеріалами.

Фахівець по роботі з персоналом

з 02.2020 по 11.2020 (9 місяців)
Державна установа "Український центр культурних досліджень", Київ (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

ведення обліку особового складу підприємства (50 чол.);
• ведення особових справ та внесення змін пов’язаних із трудовою діяльністю;
• виконання робіт з кадрового діловодства (прийняття на роботу, переведення та звільнення, надання відпусток, заохочення та стягнення та ін.);
• оформлення та реєстрація наказів (прийом на роботу, звільнення з роботи, переведення, надання відпусток);
• ведення трудових книжок, визначення трудового стажу, надання довідок про теперішню і минулу роботу працівників;
• робота зі збереженням матеріалів діловодства, формування справ;
• складання правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових інструкцій, планів робіт, графіків відпусток;
• ведення табеля обліку робочого часу;
• надання консультацій щодо трудового законодавства;
• складання відповідних звітів до державних органів;
• обробка вхідної та вихідної кореспонденції, контроль за термінами виконання документів та їх правильним оформленням;
• оформлення документів про відрядження;
• пошук спеціалістів на вакантні посади, проведення первинних співбесід з кандидатами, організація співбесід, розміщення вакансій тощо;
• стенографування;
• протоколювання.

Освіта

Київський національний університет культури і мистецтв"(КНУКІіМ)

Музичне мистецтво, Київ
Вища, з 2014 по 2020 (5 років 4 місяці)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint MS Outlook Email ABBYY FineReader Skype Zoom ABBYY CRM

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Маю достатні знання в області кадрової роботи та діловодства.
Вважаю себе комунікабельною, наполегливою, пунктуальною, здатною до самонавчання та вдосконалення у роботі людиною.
Гарантую високу самовіддачу, а також акуратність, точність і грамотність виконання своїх посадових функціональних обов`язків.
Відповідальний за дії і рішення, які приймаю.
Можу: працювати в умовах терміновості, легко долати конфліктні ситуації.
Готовий: до інтенсивної роботи, зберігати конфіденційність отриманої на роботі інформації, а також нести відповідальність за її нерозголошення.
Віддаю перевагу роботі при взаємній довірі.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: