- PRO
Олександра
Старший менеджер, керуюча, адміністратор, 35 000 грн
- Розглядає посади:
- Старший менеджер, керуюча, адміністратор, Адміністратор ресторану, Касир
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 36 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Instagram.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/6725457/
Досвід роботи
Керуючий рестораном
з 10.2024 по 07.2025
(9 місяців)
Sushi 24, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Операційна робота.
Звіти.
Нарахування зп.
Закупки.
Вся робота закладу.
Адміністратор ресторану
з 06.2024 по 11.2024
(5 місяців)
Sushitta, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Операційна робота закладу
Власник
з 12.2022 по 06.2024
(1 рік 6 місяців)
ФОП Карповцева, Київ (Транспорт, логістика)
Виробництво полімерних виробів, реалізації, вся діяльність.
Адміністратор ресторану
з 07.2021 по 08.2023
(2 роки 1 місяць)
Monopizza, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Вся операційна робота закладу
Перекладач, Адміністратор.
з 01.2018 по 11.2020
(2 роки 10 місяців)
Real Feeling, Київ (Міжнародні відносини)
Дізнавшись про цю сферу діяльності мені стало цікаво спробувати.
Перші 3 місяці я працювала на посаді перекладача.
В мої обов'язки входило:
- Написання листів і запрошень для спілкування на англійській мові.
- Онлайн спілкування на англійській мові.
- Телефоні переговори з клієнтами англійською.
- Ведення профілю.
Протягом цього часу мала високий результат роботи і була підвищена до адміністратора .
Весь час я навчалася і цілісно занурювалась в особливості цього напряму.
В мої обов'язки входило:
- Перевірка робочого матеріалу перекладачів.
- Контроль роботи під час зміни.
- Допомагала у вирішенні проблем з клієнтами.
- Складала графіки , звіти.
- Проводила відбір персоналу.
- Була куратором ,проводила навчання і пояснювала методи роботи.
- Була лідером, який вміє і мотивує людей рухатись вперед.
- Займалась реєстрацією анкет клієнтів на різних сайтах.
- Підтримували з ними зв'язок і спонукала до співпраці.
- Вела сплікування з партнерами, операторами, модераторами, клієнтами з керівництвом.
- Організовувала роботу агентства.
- Проводила наради, суворо карала систематичних порушників.
- Звільняла людей, які не влаштовували керівництво.
- Доповідала керівництву про життєдіяльність колективу.
Діловод
з 12.2016 по 01.2018
(1 рік 1 місяць)
Управління Поліції Подільського району м.Києва, Київ (Державні організації)
Займалась діловодством у канцелярії управління поліції.
В мої обов'язки входило:
- Ведення журналу і реєстрація громадян ,які прийшли на прийом до керівництва.
- Реєстрація вхідної, вихідної, внутрішньої пошти.
- Контроль виконання ділових паперів.
- Звітність керівництву.
- Опис, складання і зберігання відпрацьованих матеріалів.
- Написання листів і їх відправка по адресам.
- Обмін цінними паперами з різними органами, суди, прокуратура, ГУНП, ДСНС і тд.
- Організація роботи, складання графіку чергування.
За два роки зрозуміла, що дохід і розвиток не відповідає моїм потребам.
Власник
з 02.2014 по 09.2017
(3 роки 7 місяців)
Власна справа, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Протягом цього часу намагалася почати власну справу у різних напрямках:
1. Торгівельна точка на м.Харківська з шапками, рукавичками , графи, окуляри.
Мої обов'язки:
- Оренда, вирішення адміністративних питань .
- Закупка.
- Продаж, фасування, розміщення товару.
- Прийом персоналу, перевірка роботи і наявності товару.
2. Boom Food ,бургерна точка на м.Гідропарк.
Мої обов'язки:
- Спілкування з всіма спонсорами, партнерами,виконавчими органами.
- Ведення бухгалтерії і документообіг.
- Закупки.
- Приготування їжі, продаж, контроль за якістю і наявністю продуктів.
- Реклама.
- Підбір персоналу.
У всіх цих випадках партнери по бізнесу не виконували свої обов'язки. Після чого співпраця була не можлива.
Оператора комп'ютерного набору по транспортних засобах , які знаходяться на штраф-майдані
з 05.2008 по 02.2010
(1 рік 9 місяців)
Управління Державної Автомобільної Інспекції у м.Києві, Київ (Державні організації)
Моя перша робота, яка навчала мене зосереджено і цілісно виконувати свої обов'язки, швидко реагувати на накази і доручення керівництва. Робити бездоганно свою роботу і працювати на свій авторитет.
В мої обов'язки входило:
- Ведення журналів реєстрації адміністративних протоколів.
- Перевірка правильності складання протоколів.
- Сортування , опис і відправка по місцям призначення.
- Прийом громадян з керівництвом, виконання доручень, супроводження під час перевірок.
- Сортування пошти і реєстрація в базу ДАІ.
Освіта
Київський гуманітарний інститут
Міжнародні відносини, Київ
Вища, з 2006 по 2011 (4 роки 8 місяців)
З 2 курсу пішла працювати і навчатися стала заочно. Я вважаю ,що це були витрачені кошти і час на вітер.
Додаткова освіта та сертифікати
Автошкола
2007 3 місяці
Дія. Цифрова освіта
1 день
Сертифікат
Знання і навички
- Управління персоналом
- Вміння вести переговори і спілкування
- Здатність до навчання
- Управлінські навички
- Стратегічне планування
- Управління командою
- Управління підприємством
- Уміння аналізувати
- Фінансове планування
- Ведення переговорів
- MS Word
- Сумлінність
- Комунікабельність
- Ведення документації
- Лідерство
- Управління магазином
- Управління рестораном
- R-Keeper
- Інвентаризація
- iiko
- Висока працездатність
Знання мов
- Англійська — середній
- Українська — вільно
- Російська — вільно
Додаткова інформація
Я впевнена в собі, цілеспрямовано рухаюсь до мети.
Для мене час Цінний Ресурс, його я витрачаю розумно. Виконую все вчасно і в повному обсязі.
Я адекватно оцінюю свої сили і розум,детально вивчаю всі аспекти роботи.
Швидка адаптація на новому місці
мені допомагає одразу перейти до вивчення і виконання функціональних обов'язків.
Я обожнюю працювати з людьми, маю чудові комунікативні навички, не реагую на конфлікти і провокації. Спокійно вирішую питання.
Поважаю себе і свою думку, готова при необхідності її відстоювати і аргументувати свою точку зору. Поважаю думку опонентів.
Для мене принизливо збирати плітки і обговорювати людей за їх спиною. Я пряма людина і відкрито говорю, якщо мене щось не влаштовує, абсолютно будь-кому .
Мене цікавить можливість реалізувати свої лідерські здібності, досягти високого рівня довіри,поваги і бути невід'ємною частиною колективу.
Схожі кандидати
-
Директор, заступник директора, керівник відділу, менеджер
55000 грн, Київ -
Директор, керівник, керуючий магазином, менеджер по роботі з клієнтами
Київ -
Директор, заступник директора, керівник відділу, менеджер
Київ, Одеса -
Керівник адміністративно-господарського забезпечення
Київ, Дніпро , ще 4 міста -
Адміністратор
Київ -
Заступник керівника
80000 грн, Київ, Кропивницький