Резюме від 2 березня 2021 PRO

Юліана

Помічник керівника, нотаріуса, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
29 років
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Референт/ Директор з розвитку

з 01.2020 по 09.2020 (8 місяців)
Міжнародне морське видання "Судноплавство", Одеса (Періодичне видання, рекламно-інформаційне агенство)

організація та супровід керівника в закордонних відрядженнях;
виїзд у короткострокові та довгострокові відрядження в межах України та закордон для вирішення питань, означених керівником;

розробка регламентів, самостіна організація бізнес‐процесів та підготовка документів, що регулюють різні сфери діяльності компанії;

ведення кадрової документації;

ведення діловодства: складання листів, запитів й інших документів, підготовка проектів доповідей, звітів тощо, необхідних для роботи керівника;

оперативне зберігання документів, формування справ відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечення їх схоронності й у встановлений термін здача в архів;

організація роботи коллективу;

збір та редагування матеріалів, їх подальша підготовка та верстка міжнародного періодичного видання;

контроль виконання працівниками підприємства виданих наказів і розпоряджень, а також дотримання строків виконання вказівок і доручень керівника підприємства, взятих на контроль;

організація й координація зустрічей керівника, розробка найбільш раціонального розпорядку його роботи;

підготовка засідань і нарад, які проводитиме керівник (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників про час і місце проведення, порядок денний), ведення й оформлення протоколів нарад;

організація презентацій і представницька діяльність;

організація та супровід керівника в поїздках,
участь у переговорах, ділових зустрічах, спеціальних прийомах;
ведення протоколів та інші документів, що оформлюють хід і результат зустрічей, переговорів, нарад;

здійснення зв’язку з підприємствами, державними органами та органами місцевого самоврядування для вирішення питань, означених керівником (які не потребують особистої участі керівника);

здійснення контроль за своєчасним виконанням працівниками підприємства наказів та розпоряджень, розробка методики такого контролю і ведення картки обліку виконання наказів, розпоряджень і доручень керівника підприємства;

збір матеріалів та інформації, необхідних керівникові, підготовка аналітичних, інформаційних, довідкових та інших матеріалів.

Юрист/Адміністратор

з 09.2017 по 12.2019 (2 роки 3 місяці)
DTL "PALMYRA", Одесса (Виготовлення зуботехнічної продукції)

юридичниий та адміністративний супровід діяльності компанії;
робота з контрагентами компанії (орендодавці, постачальники, покупці);

переговори з існуючими клієнтами та підписання договорів співпраці з новими клієнтами; ведення дебіторської і кредиторської заборгованості;

нарахування та виплата заробітної плати співробітникам;
розробка та впровадження внутрішньокорпоративних регламентів, правил і норм, документів і положень щодо трудового розпорядку, захисту прав власності, комерційної таємниці та конфіденційної інформації підприємства;

підбір персоналу, первинна адаптація співробітника в колективі, підтримка загальнопозитивного психоемоційного стану в колективі;
організація корпоративних заходів: свята, тімбілдинги, конференції, лекції.

Помічник генерального директора будівельного холдингу

з 09.2016 по 09.2017 (1 рік)
Алекс Групп, Одеса (Будівництво багатоповерхових будинків)

ведення діловодства: складання листів, запитів й інших документів, підготовка проектів доповідей, звітів тощо, необхідних для роботи керівника;

оперативне зберігання документів, формування справ відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечення їх схоронності й у встановлений термін здача в архів;

контроль виконання працівниками підприємства виданих наказів і розпоряджень, а також дотримання строків виконання вказівок і доручень керівника підприємства, взятих на контроль;

організація й координація зустрічей керівника, розробка найбільш раціонального розпорядку його роботи;

підготовка засідань і нарад, які проводитиме керівник (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників про час і місце проведення, порядок денний), ведення й оформлення протоколів нарад;

організація презентацій і представницька діяльність;

виїзд за завданням керівника у короткострокові відрядження для рішення питань, означених керівником;

супровід керівника на зустрічах, у поїздках;

участь у переговорах, ділових зустрічах, спеціальних прийомах; ведення протоколів та інші документів, що оформлюють хід і результат зустрічей, переговорів, нарад;

здійснення зв’язку з підприємствами, державними органами та органами місцевого самоврядування для вирішення питань, означених керівником (які не потребують особистої участі керівника);

здійснення контроль за своєчасним виконанням працівниками підприємства наказів та розпоряджень, розробка методики такого контролю і ведення картки обліку виконання наказів, розпоряджень і доручень керівника підприємства;

збір матеріалів та інформації, необхідних керівникові, підготовка аналітичних, інформаційних, довідкових та інших матеріалів.

Інспектор навчальног відділу НУ"ОЮА"

з 06.2014 по 09.2016 (2 роки 3 місяці)
НУ "ОЮА", Одеса (Освіта, наука)

організація роботи та узагальнення матеріалів по контролю за якістю проведення навального процесу;
розробка та контроль за виконанням навчальних планів, графіків навчального процесу та робочих програм викладачів;
здійсення щоденного контроль за ходом навчального процесу на факультетах згідно з затвердженним розкладом занять і єкзаменаційних сесій;
формування бази данних на виготовлення документів про освіту та студентських квитків; складання довідок повязаних з навчально‐методичною роботою;
контроль та облік виконання педагогічного навантаження штатними викладачами, викладачами сумісниками та викладачами з погодинною оплатою.

Освіта

НУ "ОЮА"

Соціально-правовий факультет, Одеса
Вища, з 2011 по 2017 (5 років 8 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word Пользователь ПК Пользователь Internet MS Office MS PowerPoint Opera MS Outlook Outlook Express Safari Google Битрикс24 Розробка внутрішньокорпоративних регламентів Безкоштовні державні реєстри та електронні сервіси YouControl Інтернет та соціальні мережі

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — вище середнього

Додаткова інформація

Сучасна дівчина, презентабельною зовнішності, амбіційний магістр права. Можу знайти підхід до людей, коректно донести свою точку зору, володію навиками переконання, умінням доводити справи до кінця і отримувати результат, орієнтована на успіх.
Маю досвід у самостійній організації роботи колективу та контролю виконання завдань підлеглими. Володіння англійською мовою на рівні Upper-Intermidiate. Досвід роботи в холдингах та великих підприємствах допоміг мені виробити підвищене почуття відповідальності, організованості та безумовного дотримання трудової дисципліни.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: