• PRO

Людмила

Керівник відділу персоналу, 22 000 грн

Вид зайнятості:
повна
Вік:
50 років
Місто:
Суми

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний спеціаліст

з 10.2024 по 03.2025 (5 місяців)
Сумська обласна державна адміністрація, Сумы (Государственные организации)

- збір, обробка, узагальнення і накопичення інформації, відповідно до закріпленого напрямку діяльності;
- аналіз стану справ, тенденцій розвитку, техніко-економічних показників роботи підприємств;
- формування звітів та матеріалів в межах компетенції;
- здійснення координації та методичне керівництво на визначеному напрямку діяльності відділу;
- розгляд звернень та запитів на інформацію громадян, підприємств, установ та організацій в межах компетенції;
- надання консультативно-методичної допомоги спеціалістам районних державних адміністрацій, підприємствам з питань, що стосуються компетенції відділу.

Інженер з організіції та нормування праці

з 09.2009 по 05.2018 (8 років 8 місяців)
ПАТ «СМНПО» УМН СОО (Управління), Сумы (Машиностроение)

-- документаційне забезпечення роботи з персоналом (розробка Положень, посадових інструкцій, регламентів, штатного розкладу та ін);
- розрахунок заробітної плати працівників, а також підготовка наказу про нарахування їм заробітної плати згідно з табелями відпрацьованого часу
- забезпечення цільового та економного використання коштів фонду підрозділу;
- розрахунок та аналіз загального фонду оплати праці,чисельності персоналу;
- формування системи мотивації, адаптації персоналу та контролювання цих процесів; контроль процесу вступу до посади
- аналіз системи трудових показників, участь в розробці систем винагород;
- робота із системою оплати, доплат, надбавок та нормування праці персоналу;
- контроль за витрачання фондів оплати праці та матеріального стимулювання
- формування системи розвитку персоналу (навчання, перекваліфікація, підвищення кваліфікації персоналу);
- аналіз втрат робочого часу на виробництві;
- формування кадрового резерву, облік документів персоналу;
- внутрішнє кадрове діловодство (складання та ведення службової документації);
- контроль складання табельниками: звіту про рух персоналу та професій, явки та неявки на роботу, оформлення табелів, складання звітів;
- ведення документів щодо відряджень, розрахунок зарплати в період відрядження згідно з табелями відпрацьованого часу,
- складання та контролювання дотримання графіків відпусток працівників,
- кадрове планування; складання встановлених звітностей;
- участь в атестації робочих місць за умовами праці;
- розробка заходів щодо вдосконалення організаційно-управлінської структури підприємства);
- організація роботи по нормуванню праці.
- дотримання КЗпП.

Освіта

Сумський Національний Аграрний Університет

Факультет-"Менеджмент організацій", спеціальність-Менеджер з персоналу, экономіст-претензіоніст, Суми
Вища, з 2004 по 2006 (2 роки)

Сумський машинобудівний коледж СумДУ

Економіка підприємства, економіст з планування, Суми
Середня спеціальна, з 2000 по 2003 (3 роки)

Знання і навички

  • Express
  • Fin
  • Рівень користувача просунутий
  • Целеустремленность
  • MS Excel
  • Сосредоточенность
  • MS Word

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Личные качества: четкая жизненная позиция;
- стратегическое мышление;
- этичность;
- отсутствие вредных привычек;
- ответственность;
- инициативность.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: