Резюме від 17 січня 2024 PRO

Ольга

Адміністратор проєкту, помічник керівника

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор проектів – помічник Директора

з 03.2023 по 11.2023 (8 місяців)
Degas Group, Одеса (Строительство, архитектура, дизайн интерьера)

Планування бюджетів та аналіз фін.затрат план-факт в MS Project та google таблицях, координація робіт на будівельному майданчику, робота з проектною документацією, виконання поставлених Керівником завдань и т.п.)

керівник

з 12.2017 по 12.2020 (3 роки)
ФОП, Одеса (система утеплення; всі види пристрою фасаду будівлі; внутрішні оздоблювальні роботи)

Ведення обліку та звітності, аналіз фінансової діяльності разом та проектів окремо; аналіз цін матеріалу і устаткування, робота з постачальниками; укладання договорів із Замовниками та постачальниками. Розрахунок вартості проекту; складання комерційної пропозиції; складання бюджету проекту; складання фінансових графіків; оформлення: актів прихованих робіт, актів виконаних робіт. Замовлення і організація доставки матеріалу і устаткування на об'єкт, контроль поставок і облік залишку матеріалу, робота з клієнт-банком.

Економіст - Адміністратор проектів - постачання

з 12.2015 по 04.2018 (2 роки 4 місяці)
"Facade Engineering Solution" ТОВ, Одеса (конструкції з сендвіч панелей; конструкції з композитних панелей; світлопрозорий фасад; ЦСК (цільно-скляні конструкції); оконка, двері (алюміній / металопластик); вентильований фасад; оздоблювальні фасадні роботи (утеплення, шпаклівка, фарбування стін і б)

Ведення обліку та аналіз фінансової діяльності підприємства та проектів окремо; аналіз цін матеріалу і устаткування, робота з постачальниками; укладання договорів з новими постачальниками. Розрахунок вартості проекту; складання комерційної пропозиції; складання бюджету проекту; складання фінансових графіків; підготовка необхідної періодичної звітності; оформлення: договорів та додатків до них, актів прихованих робіт, актів виконаних робіт. Формування заявок на матеріал, замовлення і організація доставки матеріалу і устаткування на об'єкт, оформлення супровідних документів; контроль поставок і облік залишку матеріалу, контроль дебіторської заборгованості. робота з клієнт-банком.

Менеджер з продажу

з 03.2015 по 08.2015 (5 місяців)
"Інформ Сервіс" ТОВ, Одеса (роздрібна торгівля побутової хімії)

консультація клієнтів з питань продукції, формування замовлень на асортимент, контроль і консультація щодо продажів

Головний ревізор-інспектор

з 01.1997 по 01.2015 (18 років)
Державна районна податкова інспекція, Одеса (фінансово-економічний контролюючий орган державної структури)

облік та звітність, контроль та аудиторські перевірки

Освіта

Одеський Національний Морський Університет

Факультет: "Економіки та управління", спеціальність: "Менеджмент організації", Одеса
Вища, з 1997 по 2003 (5 років 9 місяців)

Знання і навички

Робота з оргтехнікою Знання офісних програм АВК MS Project для будівельників Комунікабельність Неконфліктність Ведення документації

Додаткова інформація

Водійські права категорія - B.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: