Резюме від 27 жовтня 2012

Татьяна

Экономист, бухгалтер, аудитор, финансист, 3 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Київ, Миколаїв, Херсон

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання і навички

MS Excel MS Word Пользователь Internet 1С:Бухгалтерия Бухгалтерский учет

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ


Лялюк Тетяна Олександрівна
Дата народження:10 лютого 1987р
Сімейний стан:Незаміжня, дітей не маю

Досвід роботи:
АТ «Райффайзен банк Аваль», Центральний офіс, м. Херсон
12.2011- сьогоднішній день- Економіст 1 категорії відділу обробки платіжних доручень на паперових носіях
- контроль обробки платіжних доручень на паперових носіях від клієнтів юридичних осіб, ФОП та СПД;
- перевірка стану рахунків клієнтів;
- ведення внутрішньої звітності;
- навчання нових співробітників;
- виконання доручень від керівництва.

АТ «Райффайзен банк Аваль», Центральний офіс, м.Херсон
10.2011-12.2011 (call-centre) відділ телемаркетингу.
- перевірка кредитного ліміта клієнтів;
-активне залучення клієнтів щодо отримання кредитних продуктів по телефону;
- консультування клієнтів по кредитним, а також депозитним продуктам.

АТ «Райффайзен банк Аваль», Центральний офіс, м. Херсон
08.2011-10.2011 Відділ кредитного андерайтингу та верифікації:
- проведення перевірки клієнта, що звернувся за кредитом, по телефону;
- перевірка клієнта, його родичів та компанії-роботодавця у внутрішніх базах даних;
- перевірка документів, наданих для отримання кредиту;
- активний продаж кредитних продуктів по телефону;
-тестування нових програмних продуктів;
- участь в тематичних тренінгах та презентаціях.

АТ «Райффайзен банк Аваль», Центральний офіс, м. Херсон
23.05.2011- 08.2011 (бек-офіс) -економіст 1 категорії. Обробка платіжних доручень на паперових носіях.

МП "Таврія" Херсонська обл.Бериславський р-н, с.Львове
01.01.2010 - 2011– ревізор. Посадові обов’язки: проведення інвентаризацій, розрахунок ревізій, робота с постачальниками.

СП ТОВ "Нібулон" м.Миколаїв
2009 - на посаді економіста. Посадові обов’язки: введення рахунків в 1С, виписання довіренностей.

2009- виробнича практика СП ТОВ "Нібулон" м.Миколаїв

липень 2006 р - практика: АБ «Київ» м. Миколаїв




Мета:
Отримати цікаву,перспективну, стабільну роботу із можливістю кар’єрного росту. Придбання нових знань та навичок.

Професійні навики та знання:
Відмінне володіння ПК, висока швидкість набору, Excel, MS Word, Internet, 1С Бухгалтерія – інші програми з легкістю можу освоїти при необхідності. Вміння спілкуватись з клієнтами по телефону

Сертификати:
-Certificate of completion Teletrade (трейдер міжнародного зразка), виданий 07.10.2010
-Сертифікат про закінчення курсів 1С Бухгалтерії
-Сертифікат про закінчення курсів бухгалтерського обліку
-Тренінг «Продаж на вихідному каналі»
Освіта
Вища
Черноморський Державний Університет імені Петра Могили комплексу «Києво-Могилянська академія» факультет економічних наук, спеціальність «Фінанси» - магістр

Володіння мовами:

Українська: вільно
Російська: вільно
Англійська: базовий рівень
Испанська: початковий

Додаткова інформація:

Без шкідливих звичок, відповідальність,працелюбність, уважність, активність, вміння знаходити творчий підхід до роботи, самостійно приймати рішення, налагоджувати контакти з людьми, працювати як самостійно, так і в команді, порядна, неконфліктна, надійна, комунікабельна,з легкістю навчаюсь новому та пристосовуюсь до будь-яких змін.
Контактна інформація:
Телефон:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: