Резюме від 7 лютого 2024 PRO

Илона

Менеджер по роботі з клієнтами, адміністратор

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
29 років
Місто:
Золотоноша

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фахівець з розвитку організації

з 03.2023 по нині (1 рік 1 місяць)
ТЧХУ Черкаська ОО, Золотоноша (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Професійні навички:
- збір інформації, формування та передача департаменту організаційного розвитку місячні, квартальні, річні, загальні та фінальні звіти щодо реалізації програми спеціалістами МРО(Міськрайонної організації);
- проведення закупівель для організації, аналіз цінових пропозиції, підготовка відповідної документації, рахунків, договорів, актів, накладних;
- складання бюджету МРО в цілому та окремих проектів та заходів;
- забезпечення належного реагування на запити від Національного Комітету щодо розвитку МРО в рамках програми BraVo;
- використання та впровадження інструментів залучення ресурсів на місцевому рівні.
- спільно з головою МРО координування міськрайонних заходів з розвитку;
- надання методичної та технічної підтримки МРО щодо реалізації програми на місцевому рівні;
- координація та реалізація планів розвитку міськрайонної організації та звітування щодо результатів його виконання;
- впровадження інструментів концепції більш безпечного доступу(SAF) в організації;
- навчання та підтримка відповідальних за розвиток організацій на місцевому рівні;
- виконання адміністративних функцій;
- проходження тренінгів з базових інструментів мобілізації ресурсів, першої допомоги, SAA, SAF, реагування на НС.

Офіціант-адміністратор

з 08.2022 по 02.2023 (6 місяців)
Сфера обслуговування, Золотоноша (Готельно-ресторанний бізнес)

Менеджер по работі з клієнтами

з 01.2017 по 12.2020 (3 роки 11 місяців)
ООО Антресоль24, Вся Украина (Нерухомість)

Професійні навички:
- Обробка вхідних дзвінків/заявок/клієнтів.
- консультування та супровід клієнтів з послуг компанії, укладання договорів, пролонгація договорів;
- робота з вхідними дзвінками, ведення переговорів, робота з запереченнями та аргументами; - робота з постійними клієнтами;
- виконання планів продажу, KPI, ведення фінансової звітності;
- контроль дебіторської заборгованості;
- формування комерційної пропозиції;
- взаємодія із суміжними підрозділами;
- ведення та актуалізація робочої бази (CRM);
- ведення внутрішнього документообігу та звітності;
- контроль виконання умов договорів;
- опрацювання договорів оренди;
- ведення/коригування/зміна бази даних за договорами оренди;
- планування, та розрахунок платежів за договорами оренди;
- виставлення рахунків юр. особам; - робота з первинними документами, що закривають документами.

Освіта

Черкасский государственный технологический университет

Факультет компьютеризированных технологий машиностроения и дизайна, Черкассы
Вища, з 2017 по 2019 (1 рік 4 місяці)

Магистр

Черкасский государственный технологический университет

Факультет компьютеризированных технологий машиностроения и дизайна, Черкассы
Вища, з 2013 по 2017 (3 роки 9 місяців)

Профессиональная квалификация дизайнер исполнитель дизайна ландшафтной среды II категории
Диплом с отличием
Бакалавр

Знання і навички

Здатність до навчання Адаптивність Ведення документації

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: