Резюме від 29 лютого 2024 PRO

Віта

Керівник відділу, заступник директора, 40 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керуючий відділенням

з 09.2019 по нині (4 роки 8 місяців)
АТ "Ощадбанк", Київ (Фінанси, банки, страхування)

- керівництво поточною діяльністю відділення і організація роботи відділення (вирішення виробничих та адміністративних питань), контроль операційної та касової дисципліни
- якісне виконання планових показників і поточних завдань керівництва, складання та подача звітності керівництву, щодо виконання КРІ відділення
- представлення інтересів Банку у взаємовідносинах з місцевими органами державної влади і управління, правоохоронними органами, органами податкової служби, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності, фізичними особами
- ведення посадових інструкцій, договорів про матеріальну відповідальність працівників, здійснення навчання працівників з техніки безпеки та проведення вчасних інструктажів, підбір та навчання персоналу, контроль ефективності роботи працівників відділення
- робота з партнерами банку (автосалонами, забудовниками, агенствами нерухомості, страховими компаніями та ін.)
- кредитування юридичних осіб та інших суб`єктів господарювання, розрахункове обслуговування юридичних осіб та інших суб`єктів господарювання, супроводження рахунків клієнтів мікро-, малого та середнього бізнесу в іноземній та національній валютах, оформлення та видача банківської гарантії, овердрафтів, еквайрингу та кредитів юридичним особам, робота по залученню на зарплатні проекти
- пошук і залучення клієнтів для обслуговування у відділення.

Керуючий відділенням

з 07.2015 по 08.2019 (4 роки 1 місяць)
ПАТ "Укрсоцбанк", Київ (Фінанси, банки, страхування)

- керівництво поточною діяльністю відділення і організація роботи відділення (вирішення виробничих та адміністративних питань), контроль операційної та касової дисципліни
- якісне виконання планових показників і поточних завдань керівництва, складання та подача звітності керівництву, щодо виконання КРІ відділення
- представлення інтересів Банку у взаємовідносинах з місцевими органами державної влади і управління, правоохоронними органами, органами податкової служби, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності, фізичними особами
- ведення посадових інструкцій, договорів про матеріальну відповідальність працівників, здійснення навчання працівників з техніки безпеки та проведення вчасних інструктажів, підбір та навчання персоналу, контроль ефективності роботи працівників відділення
- робота з партнерами банку (автосалонами, забудовниками, агенствами нерухомості, страховими компаніями та ін.)
- кредитування юридичних осіб та інших суб`єктів господарювання, розрахункове обслуговування юридичних осіб та інших суб`єктів господарювання, супроводження рахунків клієнтів мікро-, малого та середнього бізнесу в іноземній та національній валютах, оформлення та видача банківської гарантії, овердрафтів, еквайрингу та кредитів юридичним особам, робота по залученню на зарплатні проекти
- пошук і залучення клієнтів для обслуговування у відділення.

Головний економіст

з 04.2010 по 07.2015 (5 років 3 місяці)
ПАТ "Укрсоцбанк", Київ (Фінанси, банки, страхування)

- робота по залученню клієнтів на обслуговування у відділення, оформлення та виплата депозитів, оформлення договорів страхування , кредитних карток, відкриття/закриття карткових та поточних рахунків для фізичних осіб, депозитарних сейфів
- кредитування фізичних осіб (видача споживчих, іпотечних та авто кредитів)
- робота з кредитним портфелем щодо погашення простроченої кредитної заборгованості, здійснення реструктуризація кредитної заборгованості фізичних осіб, погашення проблемних кредитів, моніторинг проблемної заборгованості банку, винесення заявок на розгляд уповноваженим органом банку для здійснення реструктуризації кредитної заборгованості позичальників банку, проведення та підписання додатових угод
- якісне виконання планів і поточних завдань керівництва.

Бухгалтер

з 06.2005 по 03.2009 (3 роки 9 місяців)
ДП "Центр Державного земельного кадастру", Бобровиця (Земельне)

- ведення Головної книги підприємства
- підготовка та здача місячної, квартальної та річної звітності до відповідних звітних структур;
- нарахування та видача заробітної плати працівникам, підготовка та видача коштів по відрядженням працівників, опрацювання лікарняних листів
- ведення особових справ працівників та трудових книг, написання наказів підприємств (звільнення, прийняття, відрядження, лікарняні і т.д.)
- співпраця з перевіряючими органами (податкова, КРУ, відділ Статистики, Фонди і т.д.). успішне проходження перевірок
- документарне відображення всіх операцій, оплата всіх податків та зборів.

Освіта

Сумський Національний Аграрний Університет

Облік та аудит, Суми
Вища, з 2004 по 2006 (1 рік 7 місяців)

Бoбровицький сільськогосподарський технікум

Облік та аудит, Бобровиця
Незакінчена вища, з 2003 по 2004 (9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Основи бух.обліку; 1С: Бухгалтерія 8.3; Головний бухгалтер: Фінансова та податкова звітності, Електронна звітність

2019, 2 міс.

Знання і навички

Банківські програми

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Маю досвід успішних переговорів та продажів більше 10-ти років, досвід в підборі персоналу. Віддам перевагу стабільній компанії, що активно розвивається, з перспективою кар'єрного зросту та оплатою праці не нижче 50 тис.грн. на міс.
Розглядаю вакансії, що відповідають досвіду роботи. Не обмежена лише банківською сферою, швидко навчаюсь новому.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: