Резюме від 15 травня 2024 PRO

Єлизавета

Начальник відділу кадрів, HR-менеджер, 35 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
54 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу кадрів

з 01.2020 по 11.2022 (2 роки 10 місяців)
Орион, Киев (Металургійна промисловість, металообробка)

Проведення кадрового аудиту. Введення єдиної облікової системи в області управління персоналом (1С 8.2 УПП). Введення системи управління посадовими обов'язками (розробка посадових і робочих інструкцій, проведення хронометраж робочого часу для складання технологічних карт виробництва, ведення обліку робочого часу, розробка і введення системи обліку і оплати праці). Чисельність персоналу (FTE) зменшена на 23%, штатна чисельність зменьшена на 41%, продуктивність персоналу збільшена на 17%. Сформована команда (19 вакансій менеджерів та ІТП). Участь у розробці та введені в дію 2-х нових направлень у виробництві.

Начальник відділу кадрів

з 10.2017 по 03.2019 (1 рік 5 місяців)
ООО "ЖКК", Житомир (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Проведення кадрового аудиту. Контроль ведення кадрового обліку на підприємстві (1С7,8, УПП, кадри).Складання реєстру кадрових процесів Компанії (регламентовані та введені основні процеси в умовах стандартів ISO, Кайдзен). Комплектація 95% вакантних позицій категорій: керівники, ІТР, робочі. Формування системи навчання персоналу внутрішніми і зовнішніми коучами. Введення системи щорічної
оцінки персоналу. Введена система роботи з талантами. Участь в роботі щодо вводу в эксплуатацію виробництва нової лінійки продукції. Ефект:
- зростання продуктивності праці співробітників підприємства на 12%;
- зростання залучення співробітників у досягненні кінцевих результатів роботи підприємства;
- зниження аварійних простоїв обладнання.

Менеджер

з 07.2009 по 06.2017 (7 років 11 місяців)
Приватна практика. ФОП., Одесса (Легка промисловість)

Заступник директора з персоналу

з 10.2006 по 02.2009 (2 роки 4 місяці)
Мега Макс, Донецк (Роздрібна торгівля)

Розробка HR стратегії та кадрової політики. Введення сучасних методик в області управління персоналом. Бюджетування і керування витратами на персонал. Керування процесами пошуку, підбору персоналу. Розробка тренінгів. Вивчення індивідуальних психологічних рис співробітників, соціально-психологічного клімату колектива. Організація та розвиток корпоративної культури. Консультування керівників щодо соціально-психологічних питань управління персоналом.

Заступник директора з управління персоналом та охороні праці

з 03.2003 по 09.2006 (3 роки 6 місяців)
ДП ДМУ ОАО "Южтеплоэнергомонтаж", Донецьк (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Ведення кадрового обліку на підприємстві (1С кадри). Проведення соціально-психологічних досліджень, розробка і введення в дію системи управління діяльністю персоналу. Створення гнучкої системи управління персоналом в умовах роботи підприємства за системою якості ISO9001-2001, ефективне застосування блоків методик підбору персоналу та виявлення психологічних особливостей співробітників в цілях покращення соціально-психологічного клімату колектива. Розробка та впровадження в дію системи управління охороною праці підприємства, яке виконує будівельно-монтажні роботи на промислових об'єктах України. Оформлення ліцензій та дозволів на виконання робіт. Організація роботи щодо підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації працівників підприємства.

Головний спеціаліст - державний інспектор праці

з 02.2001 по 06.2003 (2 роки 4 місяці)
Террторіальна державна інспекція праці в Донецькій області, Донецьк (Державні організації)

Освіта

Донецький національний технічний університет

Экономіст, Донецьк
Вища, з 1995 по 2001 (6 років)

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Практика організації роботи служб і відділів підприємств "з нуля". Здатність швидко, ефективно і самостійно приймати рішення, розвинута самодисципліна. Креативність мислення. Вміння переконувати і мотивувати. Практичні навички трансформації деструктивних конфліктів в конструктивні. Досвід роботи в компаніях різних сфер діяльності (виробничих, промислових, будівельно-монтажних, рітейл-мереж тощо.) Орієнтована на успіх в роботі та досягнення конкретного результату.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: