Руслан
Customer service (technical support, call-center Тур-АЗ регион)
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 26 років
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/6831536
Досвід роботи
Руководитель отдела Call-center
з 01.2023 по 01.2024
(1 рік)
Digital Lab, Удаленно (IT)
Розробка та впровадження стратегій підвищення якості обслуговування клієнтів, включаючи аналіз зворотного зв'язку та постійне вдосконалення процесів підтримки.
Координація роботи супервайзерів та їх підлеглих, забезпечення ефективної командної роботи.
Участь у підборі, навчанні та розвитку співробітників відділу, включаючи проведення оцінки продуктивності та мотивації персоналу.
Розробка та реалізація стандартів обслуговування клієнтів, контроль та аналіз виконання встановлених показників.
Участь у розробці та оптимізації процесів взаємодії з іншими відділами компанії для забезпечення комплексної підтримки клієнтів.
Забезпечення дотримання стандартів безпеки та конфіденційності даних під час обслуговування клієнтів.
Координація впровадження нових технологій та систем з метою поліпшення роботи відділу служби підтримки клієнтів.
L2 Junior
з 12.2019 по 01.2022
(2 роки 1 місяць)
Guru.team, Киев (IT)
Взаємодія з співробітниками вхідної лінії/першої лінії (оператори).
Взаємодія зі співробітниками маркетингового відділу/партнерського.
Створення/обробка встановлених завдань технічного характеру.
Спостереження/контроль за зовнішньою роботою сайту та його внутрішніми алгоритмами.
Взаємодія з агрегаторами (Softswiss/Softgamings тощо).
Розуміння/побудова грального механізму слотів.
Вміння працювати з тікет-системою Jira.
Впевнений користувач ПК.
Руководитель АЗ линии
з 12.2019 по 08.2022
(2 роки 8 місяців)
Guru.team, Киев (IT)
Комунікативні навички та вміння ефективно спілкуватися з різними зацікавленими сторонами
Здійснення постійного моніторингу роботи співробітника.
Моніторинг роботи платіжної системи та сповіщення адміністраторів у разі виникнення неполадок у платіжній системі.
Контроль термінів усунення неполадок, взаємодія з підрозділами компанії для оперативної реакції в нестандартних ситуаціях, які можуть завдати шкоду основному бізнесу/репутації компанії.
Прийом та обробка запитів клієнтів та співробітників компанії.
Аналіз кожного клієнтського звернення.
Складання графіка/нагляд за графіком.
Навчання нового співробітника.
Знання і навички
Знання мов
- Російська — вільно
- Азербайджанська — вільно
- Українська — середній
- Турецька — просунутий
- Англійська — середній
Додаткова інформація
Проф. навыки:
• Свободное владение ПК
• лидерские задатки.
• стратегическое мышление и руководство.
• технические и технологические навыки.
• умение выстраивать отношения и создавать команду.
• умение подать себя и общаться.
• управление изменениями.
• честность.
Азербайджанский язык (свободный), Русский язык (свободный),
Украинский язык (базовый), Турецкий язык (свободный), Английский (средний)
Для зв'язку - https://t.me/Ruslan6383
Інші резюме цього кандидата
Дистанційно
Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Переводчик, Freelance, 5 років 3 місяці
Схожі кандидати
Technical Support, IT Technician, Web developer, help desk manager
25000 грн, Дистанційно, Рівне
Customer support agent (Intercom, Zoho, Omnydesk, Live Chat, Help Desk)
23500 грн, Дистанційно, Луцьк
Руководитель клиент-сервиса, службы поддержки, тех-поддержки, оценки качества
15000 грн, Дистанційно
Спеціаліст по роботі з клієнтами (тех. підтримка), customer support specialist
24000 грн, Дистанційно, Київ
Customer support representative, Call center operator
Дистанційно, Інші країни