• PRO

Павло

Територіальний менеджер з розвитку роздрібної мережі, регіональний керівник

Вид зайнятості:
повна
Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з розвитку роздрібної мережі

з 03.2021 по 01.2025 (3 роки 10 місяців)
Гермес роздрібна торгівля, Київ (Роздрібна торгівля)

До 30 співробітників у підпорядкуванні, роздрібна мережа продажу табачних виробів та продуктів харчування.
Завдання:
Пошук нових прибуткових локацій для відкриття магазинів з нуля; Проведення переговорів з орендодавцями та представниками торгових центрів; Оцінка потенціалу локацій: трафік(червона доріжка) магніти, виявлення середнього чеку, конкуренція, відповідність цільовій аудиторії, погодження локації з керівництвом та презентація. Повний супровід процесу відкриття нових торгових точок: від підписання договорів до запуску; Оптимізація та стандартизація процесів відкриття нових локацій; Ведення внутрішньої звітності та аналітики щодо розвитку мережі; Співпраця з іншими відділами компанії для забезпечення ефективного запуску (маркетинг, операційна команда, логістика).
- Контроль та організація безперебійної роботи, розвиток тт,
- Контроль фінансових показників, виконання планів продаж торгових точок.
- Підготовка звітів та аналіз показників продажів.
- Продажі, презентація, робота з запереченнями.
- Проведення комплексних інвентаризацій, в тому числі аудитів якості обслуговування.
- Ведення обліку товарів, контроль за касовими операціями та звітністю.
- Контроль за товарними залишками, формування замовлення.- Формування асортименту.
- Проведення мерчандайзингу на всіх тт згідно стандартів компанії.- Вирішення адміністративних питань у роботі різних точок.
- Планування заходів щодо виведення на рентабельність торгових точок, шляхи рішення для збільшення товарообігу.
- Ведення переговорів з орендодавцями; взаємодія з адміністрацією торгових центрів, для оптимізації робочих процесів.
- Робота з органами місцевого самоврядування, КМДА.
- Вирішення господарських питань, оптимізація витрат на тт.- Забезпечення необхідної комунікації між магазинами.
- Формування команди: підбір, навчання, контроль, мотивація і розвиток персоналу, підвищення їх результативності.
- Спілкування з клієнтами, отримання зворотного зв'язку, робота над помилками, створення гарного сервісу.

Досягнення: за 4 роки розвиток торгових точок з 4 до 18, які ефективно працюють та приносять прибуток компанії. Збільшив загальний обсяг продажів продукції в 4 рази за період роботи в компанії.

Директор філіалу

з 05.2018 по 02.2021 (2 роки 9 місяців)
ПТ Ломбард "Капітал", Запоріжжя (Фінанси, банки, страхування)

ПТ Ломбард "Капітал" https://lombard-capital.com.ua
від 1000 до 1500 співробітників Фінансові послуги Мережа ломбардів. у підпорядкуванні 19 осіб.
Завдання:
Забезпечення виконання плану продажу у межах довіреної території.
Відкриття та запуск ломбардних відділень з "0" та координація їх діяльності понад 10 шт.
Підписання договорів оренди (комуналка), щомісячна оплата.
Організація роботи співробітників (підбір, навчання персоналу, наставництво, робота з KPI показниками).
Взаємодія з органами контролю (Поліція, МНС, Комісія з праці).
Адміністрація роботи, дотримання порядку, дисципліни, правил та стандартів Компанії, погодження зовнішньої реклами.
Матеріально-технічне забезпечення роботи ЛВ.
Контроль та аналіз ефективності діяльності, внесення пропозицій, аналіз ринку конкурентів, взаємодія регіону з ЦО.
Щомісячне надання фінансової аналітики прибутковості та ін.звітів у ЦО про роботу відділень.
Досягнення: створив 10 ломбардних відділень у регіоні, сформував професійну команду з 19 фахівців, за 2 роки досяг 100% виконання плану, підвищив операційну ефективність бізнесу на 60%, збільшив частку ринку на території відповідальності.

Освіта

Дніпропетровський юридичний інститут

Правознавство, юрист-спеціаліст, Дніпро
Вища, з 1994 по 1998 (4 роки)

Курси підвищення кваліфікації сертифікат директора фінансової установи від 20.05.2021року

Знання і навички

  • Відкриття тт з нуля та запуск
  • MS Office
  • CRM
  • Продаж
  • Категорія в с
  • 12 років ефективної роботи на керівних позиціях
  • Проведення організаційних змін та побудова структури управління
  • Управління мережею із 65 відділень
  • Знання ринку та конкурентної ситуації
  • Вміння планувати роботу на своїй території
  • Здатність аналізувати дані про продажі
  • Здатність мотивування команди для досягнення поставлених цілей
  • Робота із запереченнями

Додаткова інформація

Володіння мовами

Англійська - базова

Курси, тренінги, сертифікати

Курси підвищення кваліфікації"
Для керівника, сертифікат від 2021
Тренінг управлінських компетенцій «Майстерня управління»
Приватний тренінг
додаткова інформація
Знання ПК:
Впевнений користувач 1С, Microsoft Office, crm.
Маючи ефективний досвід у продажах та у сфері економічної безпеки впевнений, що буду корисний вашій компанії у вирішенні найскладніших завдань.
Водійське посвідчення
Категорії: B, C.
Наявність власного автомобіля, наявність біометричного закордонного паспорта
Шкідливі звички
Не маю, не палю.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: