Резюме від 17 квітня 2024 PRO

Анжеліка

Адміністратор онлайн-магазину, 10 000 грн

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
25 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор соціальних мереж

з 09.2023 по нині (8 місяців)
Хат Баня, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- ведення соціальних мереж
- надання повної інформації про заклад, бронювання запису та отримання передоплат
- співпраця з різними блогерами
- вміння грамотно вести діалог

Адміністратор

з 10.2019 по 08.2023 (3 роки 10 місяців)
ТОВ "Нью-Віжн Продакшнс", Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Обов‘язки
• Керувала персоналом закладу (колектив - 12 осіб: 4- працівники зони кафе,2-хоз.працівники,інвен-менеджер,аніматори. Раз в 3 місяці проводила навчання для працівників кафе та аніматорів з метою підвищити рівень обслуговування гостей. В результаті кількість позитивних відгуків про наш ресторан збільшилася в середньому з 5 до 20 в місяць.
• Щодня спілкувалася з відвідувачами (понад 100 гостей) для виявлення можливих потреб (поліпшення інтер'єру, введення нових страв або послуг). Завдяки цьому була введена послуга «Меню для дітей»; що призвело до збільшення прохідності на 20%, загальна виручка від нововведення склала 200 000грн на місяць.
• Вела соціальні мережі закладу такі як - instagram,Facebook
• Забезпечила безперебійну роботу розважальної програми,допомогла з написанням нових квестів та майстер-класів, завдяки чому був підвищений рівень гостей та замовлень організації день народжень.
• Займалась закупівлею товарів кожний місяць на всіх об´єктах,а саме(хоз.товари,бар,кухня та квест кімната)
• Контроль та редагування сайту компанії
• Вела касу та звітність по бухгалтерії закладу.
Також на період відсутності керівника закладу,я мала додаткові обов‘язки,а саме:
• Займалась підбором персоналу.
• Проводила співбесіди.
• Проводила засідання для всього Коллективу;
Досягнення:
•Збільшила прибуток компанії
•За три роки моєї праці,кількість негативних відгуків зменшилась від 40% до 5%
Також мою навички оформлення та ведення соціальних мереж,створення контенту та реклами.

Освіта

Кооперативний інститут бізнесу та права

Бухгалтерський облік та аудит, Київ
Незакінчена вища, з 2022 по 2026 (4 роки)

Відкритий міжнародній університет розвитку людини "Україна"

Філологія/перекладач англійської та німецької мови, Київ
Вища, з 2015 по 2022 (7 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Instagram marketing

1 місяць

Знання і навички

Організованість Уміння організувати свій робочий день Цілеспрямованість MS Excel Висока працездатність Цифрова грамотність

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Основні навички:
- досвід роботи в сфері гостинності - 5 років;
- досвід ведення соціальних мереж, 5 років відповідала на всі запити у соціальних мережах
- знання стандартів гостинності;
- вміння вирішувати конфліктні ситуації;
- досвід з ведення касових, прибутково-видаткових документів;
- навик ведення переговорів та ділової переписки;
- знання закупівельної діяльності ресторану.
Все що потрібно сказати про себе,це те що я пунктуальна та відповідальна.Завжди виконую роботу до кінця та в поставлений час. Я комунікабільна,зможу знайти спільну мову будь з ким.Не конфліктна і позитивни з усмішкой іду впред не дивлячись на все.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: