Альвіна

Support manager

Вид зайнятості:
повна
Вік:
31 рік
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту, адресу та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Customer Support Manager (іспанська мова)

з 06.2022 по 02.2025 (2 роки 8 місяців)
EvoPlay, Дистанційно (IT)

- Обслуговування клієнтів – оперативне вирішення технічних і фінансових запитів, підвищення рівня задоволеності клієнтів.

- Взаємодія з департаментами – покращена внутрішня комунікація, що прискорила вирішення складних запитів.

- Збільшення обсягу продажів (промоінформування) - активна участь у прямих продажах призвела до зростання обсягу продажів, що позитивно вплинуло на фінансові показники компанії.

Цей досвід дозволив мені розвинути навички ефективної комунікації, швидкого вирішення проблем та роботи в команді, а також навчитися глибже розуміти людей, їхні потреби та очікування, забезпечуючи живу, людяну взаємодію, а не механічне обслуговування.

Керівник відділу продажу (іспанська мова)

з 12.2020 по 04.2022 (1 рік 4 місяці)
Geberich, Дистанційно (IT)

Керувала командою з 40 осіб, планувала та впроваджувала маркетингові стратегії, координувала робочі процеси та оцінювала їх ефективність. Займалася адміністративними завданнями, наймом і навчанням співробітників.

Разом із командою досягла зростання продажів і підвищення середнього чека, використовуючи набуті навички та досвід.

Керівник відділу продажу (іспанська мова)

з 01.2016 по 01.2017 (1 рік)
EUROPEAN LINE OUTSOURCING, Одеса (IT)

- Відповідала за планування та реалізацію маркетингових стратегій, керівництво, координацію та оцінку роботи команди, а також розвиток її потенціалу для досягнення цілей компанії.

- Виконувала адміністративні завдання, займалася наймом і персональним навчанням співробітників.

- Досягла як командного, так і особистого зростання, підвищила продажі та середній чек, застосовуючи набуті навички в компанії.

Кількість співробітників у команді: 10.

Контент-менеджер (іспаньска мова)

з 01.2015 по 01.2016 (1 рік)
ZOOBIO, Одеса (IT)

- Розробляла та узгоджувала контент-стратегію сайту, орієнтованого на іспаномовні країни.

- Відповідала за створення, відбір і редагування текстового та візуального контенту, щоб він був якісним, грамотним та цінним для цільової аудиторії.

- Контролювала наповнення сайту, стежила за точністю інформації, відсутністю помилок і унікальністю матеріалів. Завдяки цьому підвищила якість контенту та покращила залученість користувачів.

Швидко освоїла нові завдання, впровадила ефективні процеси перевірки контенту, що допомогло оптимізувати роботу команди та скоротити час підготовки матеріалів.

Додаткова освіта та сертифікати

ELO Телемаркетинг

2016, 1 місяць

NUEVA VISIÓN Розвиток лідерських якостей

2018, 3 місяці

Комунікація, психологія клієнта, робота з командою

2022, 6 місяців

Знання і навички

  • Web analytics
  • Zendesk
  • Google Workspace
  • MS Office
  • Zimbra
  • Operational CRM

Знання мов

  • Іспанська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

У кожній сфері де працювала, навчалась новим досвідам - комунікації, організації, чи тому, як спокійно знаходити вихід у стресових ситуаціях. Тому я добре адаптуюсь і швидко вчуся новому.

Маю досвід роботи в команді, у керуванні, в роботі з клієнтами, створенні контенту та вирішенні складних ситуацій.

Зміни та виклики для мене — не перешкода, а можливість рости, розвиватися і намагатись робити процеси навколо кращими.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: