Резюме від 24 грудня 2021

Олена

Адміністратор офісу, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Вишневе (Київська обл.), Дистанційно, Київ, Святопетрівське

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник начальника відділу організації працевлаштування населення

з 07.2017 по 02.2021 (3 роки 7 місяців)
Києво-Святошинський районний центр зайнятості, Софіївська Борщагівка (Працевлаштування, професійне навчання населення)

Компетенції:
-пошук підходящої роботи безробітним особам (в тому числі молоді, особам з обмеженими можливостями, внутрішньо переміщеним особам, учасникам АТО, особам передпенсійного віку та ін.) та сприяння в їхньому працевлаштуванні;
- поглиблене профілювання осіб, які шукають роботу, та безробітних для оцінки можливості їх працевлаштування з урахуванням кваліфікації та навичок (проводиться шляхом анкетування);
- складання разом з особою індивідуального плану працевлаштування або індивідуального плану надання послуг;
- здійснення організації активних заходів для працевлаштування клієнта шляхом аналізу потреб та можливостей осіб, які шукають роботу, та зареєстрованих безробітних щодо працевлаштування;
-моніторинг та оцінювання результатів заходів;
-щомісячна звітність.
Досягнення:
- брала участь в тренінгу «Ефективні комунікації. Технологія роботи зі «складними клієнтами»;
- підвищувала кваліфікацію в Центрі підвищення кваліфікації керівних працівників та спеціалістів державної служби зайнятості України Інституту підготовки кадрів державної служби зайнятості України та отримала свідоцтво про підвищення кваліфікації ПК 16305291/002481-20 від 11.09.2020 р. за оцінкою «відмінно».

Менеджер з персоналу

з 12.2016 по 04.2017 (4 місяці)
ТОВ "ІНВАЙТ", Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Обов’язки:
-Участь у розробці систем мотивації, оцінки персоналу;
-Розміщення вакансій і резюме в інтернеті та інших ЗМІ;
-Проведення співбесід;
-Ведення бази кандидатів;
-Участь в адаптації нових співробітників;
-Моніторинг ринку праці;
-Ведення звітності тощо.

Менеджер з персоналу

з 01.2016 по 08.2016 (7 місяців)
ТОВ "Парфюм Бар Україна", Київ (Торгівля)

Обов’язки:
- Участь у розробці систем мотивації, оцінки персоналу;
- Складання профілю ключових компетенцій для вакантних позицій;
- Розміщення вакансій і резюме в інтернеті та інших ЗМІ;
- Проведення телефонних і особистих інтерв'ю;
- Комплексна оцінка кандидатів;
- Перевірка рекомендацій успішних кандидатів;
- Взаємодія з кадровими агентствами;
- Ведення бази кандидатів;
- Участь в адаптації нових співробітників;
- Моніторинг ринку праці;
- Ведення звітності.

Продавець-консультант

з 04.2015 по 11.2015 (7 місяців)
ТОВ "Мілавіца", Київ (Роздрібна торгівля)

Компетенції:
1.Зустріч відвідувачів торгового залу;
2.Консультування відвідувачів торгового залу;
3.Обслуговування клієнтів;
4.Оформлення продажу;
5.Підготовка товару, робочого місця, приміщення торгового залу;
6.Інвентаризація товару та інше.

Секретар судового засідання

з 02.2013 по 01.2015 (1 рік 11 місяців)
Артемівський районний суд м. Луганська, Луганськ (Машинобудування)

Компетенції та професійні обов’язки:
1. Секретар судового засідання готує справи до розгляду, викликає учасників процесу, свідків, спеціалістів, експертів, виконує всі інші дії для забезпечення розгляду спору;
2. Оформлює та передає до канцелярії списки справ, призначених до розгляду;
3. Перевіряє явку осіб, які викликалися в судове засідання;
4. Забезпечує фіксування судового засідання технічними засобами;
5. Веде журнал судового засідання, протокол судового засідання;
6. Здійснює оформлення копій судових рішень у справах, які знаходяться в провадженні судді;
7. За дозволом головуючого в судовому засіданні або голови суду чи його заступника здійснює ознайомлення зацікавлених представників сторін з протоколами судового засідання, матеріалами справи;
8. Здійснює оформлення для направлення копій судових рішень сторонам та іншим особам, які беруть участь у справі й фактично не були присутніми в судовому засіданні при розгляді справи;
9. Надсилає сторонам накази суду, видані на виконання судових рішень, а з питань стягнення сум до державного бюджету, державне мито, інші матеріальні санкції, надсилає до державної виконавчої служби накази господарського суду;
10. Оформлює матеріали судових справ і здійснює передачу справ до канцелярії відповідно до інструкції з діловодства в судах України та інше.

Державний виконавець

з 08.2012 по 11.2012 (3 місяці)
Державна виконавча служба внутрішніх справ ГУЮ в Луганській області, Луганськ (Організації примусового виконання рішень судів та інших органів)

-розглядати в установлені законом строки заяви сторін, інших учасників виконавчого провадження та їхні клопотання;
-проводити перевірку виконання боржниками рішень, що підлягають виконанню;
-проводити перевірку виконання юридичними особами незалежно від форми власності, фізичними особами, фізичними особами - підприємцями рішень стосовно працюючих у них боржників;
-за наявності вмотивованого рішення суду про примусове проникнення до житла чи іншого володіння фізичної особи безперешкодно входити на земельні ділянки, до житлових та інших приміщень боржника, проводити в них огляд, у разі потреби примусово відкривати їх в установленому порядку із залученням працівників поліції, опечатувати такі приміщення, арештовувати, опечатувати та вилучати належне боржникові майно, яке там перебуває та на яке згідно із законом можливо звернути стягнення;
-накладати арешт на майно боржника, опечатувати, вилучати, передавати таке майно на зберігання та реалізовувати його в установленому законодавством порядку; накладати арешт на кошти та інші цінності боржника та інше.

Освіта

Луганський державний університет внутрішніх справ імені Е.О. Дидоренко

Право, юрист, Луганськ
Вища, з 2007 по 2012 (4 роки 11 місяців)

Направленням факультету було "Кримінальне право, Криміналістика". Отримала диплом спеціаліста серії МВ № 13516323 від 27 травня 2012 з відзнакою.

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet MS PowerPoint Windows

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Рекомендації

Іванов Андрій Вікторович

Іванов Андрій Вікторович

Директор, Києво-Святошинський районний центр зайнятості

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Досвід роботи з комп'ютером: Windows, MS Оffiсe (Word, Excel, Power Point), робота з інтернетом, із сайтами.

Володіння оргтехнікою: факс, модем, сканер, копіювальне обладнання, тощо

Знання мов: українська, російська, англійська базова.

Особисті якості: відповідальність, цілеспрямованість, пунктуальність, виконавчість, комунікабельність, надійність, висока працездатність, посидючість, стресостійкість, вимогливість.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: