Віта
Менеджер по работе с клиентами, 20 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 37 років
- Місто:
- Біла Церква
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/6898358
Додаткова інформація
Віта Миколаївна Висіцька
Рік народження: 31.07.1986
Місце проживання: м. Біла церква, вул. Олеся Гончара,4 кв 48
Конт. Телефон [
e-mail : [
Мета: Працевлаштування на посаду
Освіта:
1992-2003 – Селищанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Баришівського району Київської області. Нагороджена золотою медаллю «За особливі успіхи у навчанні».
2003-2007 – Білоцерківський державний аграрний університет. Напрямок підготовки – «Право». Кваліфікація – бакалавр з права.
2006-2007 – під час навчання в університеті працювала в юридичному консультаційному центрі юридичного факультету БДАУ , про що маю Сертифікат .
2008-2009 – Київський університет права Національної академії наук України. Повна вища освіта за спеціальністю «Правознавство». Кваліфікація – юрист. Спеціалізація - цивільне та трудове право.
Досвід роботи та професійні навички:
2011 - 2016 роки – державний службовець, посада - головний спеціаліст –юрисконсульт Відділу.
2016-2021 роки – державний службовець, посада – головний спеціаліст Головного управління Держгеокадастру у Київській області
Стаж роботи за фахом на державній службі на посаді провідного спеціаліста в сфері правової діяльності - 5 років.
Загальний стаж роботи на державній службі – 10 років.
Обов’язки:
розробка проектів наказів по Відділу та інших документів з питань діяльності Відділу
юридична експертиза проектів наказів по Відділу та інших документів, підготовлених його структурними підрозділами, погодження їх (візування);
сприяння своєчасному вжиттю заходів до усунення порушень, зазначених у документах прокурорського реагування, судових рішеннях, документах правоохоронних і контролюючих органів;
подання пропозиції щодо удосконалення правового забезпечення діяльності Відділу;
організація та проведення оперативних нарад, семінарів спрямованих на підвищення рівня правових знань працівників,
облік та зберігання судових справ;
роз’яснення практики застосування законодавства, надання консультації з правових питань;
забезпечення додержання Відділом встановленого порядку пред’явлення і розгляду претензій;
представництво інтересів в судових органах та інших органах за довіреністю.
здійснення обліку та зберігання судових справ, ведення журналів обліку
контроль за дотриманням законодавства
надання юридичних консультацій громадянам, що звернулися;
ведення договірної діяльності
Відповідальна за:
виконання завдань передбачених планом заходів щодо запобігання та протидії корупції;
ведення діловодства за зверненнями громадян;
забезпечення виконання Положення про порядок ведення претензійної та позовної роботи
за функціонування «гарячої» телефонної лінії;
за забезпечення неухильного додержання вимог Інструкції з діловодства за зверненнями -громадян;
Знання та навички:
Знання мов – Українська – вільно, російська – вільно, німецька – зі словником. Вільне володіння ПК та основними офісними програмами, Microsoft Office 2003, Liga, , електронною поштою, оргтехнікою. Вільне володіння законодавчої бази. Вміння грамотно вести перемови. Здатність чітко формулювати свою точку зору. Навики переконання.
Особисті навички:
Ініціативність, комунікабельність, доброзичливість, цілеспрямованість на результат, відповідальність, стресостійкість, старання, бажання досягнути успіхів, порядність. Легко навчаюся нового.
Схожі кандидати
Менеджер по работе с клиентами
25000 грн, Біла Церква, Київ, Дистанційно
Менеджер по роботі з клієнтами
Біла Церква, Дистанційно
Менеджер по роботі з клієнтами, комерційний директор
25000 грн, Біла Церква, Дистанційно
Менеджер по роботі з замовниками
12000 грн, Біла Церква
Менеджер по роботі з клієнтами
Біла Церква
Менеджер по работе с клиентами
Біла Церква, Дистанційно