• PRO

Марта

HR Manager, Administrator

Розглядає посади:
HR Manager, Administrator, Помічник керівника, HR people partner
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
29 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Експерт з персоналу

з 08.2023 по нині (2 роки)
АТ "Креді Агріколь Банк", Львів (Фінанси, банки, страхування)

• адміністрування та ведення персоналу
• ведення кадрового діловодства (прийом, переведення, звільнення працівників тощо)
• ведення особових справ працівників
• пошук та підбір персоналу (розміщення вакансій, пошук і обробка резюме, проведення телефонних інтерв'ю, організація та проведення співбесід)
• робота із вхідною та вихідною документацією
• робота з архівом

Фахівець з персоналу

з 07.2021 по 07.2023 (2 роки)
АТ "Креді Агріколь Банк", Львів (Фінанси, банки, страхування)

• ведення діловодства, робота із вхідною та вихідною документацією
• формування справ працівників, робота з архівом
• ведення у системі особових справ працівників
• допомога експерту з персоналу у адмініструванні
• виконання поточних робочих завдань

Фахівець з аналізу інформаційних мереж

з 03.2021 по 03.2021 (менш ніж місяць)
ТОВ Нестле Україна (NBS Lviv), Львів (Харчова промисловість)

• Аналіз даних у мережі Internet, що мають відношення до Nestle/брендів (соцмережі, сторінки брендів);
• Робота з базами даних;
• Консультування та відповіді на запити клієнтів.

Офіс-адміністратор

з 09.2019 по 02.2021 (1 рік 5 місяців)
ТОВ "Кормагро-Т", Львів (Послуги для населення та бізнесу)

• Спілкування з клієнтами, прийом замовлень, консультація клієнтів стосовно товару
• Вирішення поточних організаційних питань компанії
• Робота із сайтом компанії та рекламними сайтами (розміщення, поновлення реклами)
• Робота із вхідною, вихідною документацією
• Підтримання робочого порядку у офісі
• Досвід у логістиці та сфері продажів

Адміністратор баз даних

з 11.2017 по 06.2019 (1 рік 7 місяців)
ФОП Петрів А.Я., Львів (Транспорт, логістика)

• Адміністрування баз даних (ефективне використання, супровід та підтримка цілісності баз даних, резервне копіювання і відновлення інформації)
• Робота із внутрішньою та зовнішньою документацією
• Опрацювання документації та даних на ПК, робота із текстовими редакторами (пакет MS Office: Word, Excel), електронною поштою
• Співпраця та ефективне вирішення робочих питань із партнерами

Освіта

ЛДУ БЖД

Навчально-науковий інститут психології та соціального захисту: практичний психолог, Львів
Вища, з 2017 по 2019 (1 рік 6 місяців)

Рівень: магістр
Форма навчання: заочна

ЛНУ імені Івана Франка

Соціальний педагог, практичний психолог, Львів
Вища, з 2013 по 2017 (3 роки 9 місяців)

Рівень: бакалавр
Форма навчання: денна

Додаткова освіта та сертифікати

SkillUp (підготовчий курс тестування, основний курс Software Testing)

2019, 2 місяці

Web Design (Hillel IT School)

2024, 2 місяці

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач ПК
  • MS Office
  • MS PowerPoint
  • Adobe Photoshop
  • Adobe After Effects
  • IT-Підприємство
  • Ведення документації
  • Figma

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Особисті навички:

• відкритість до нових знань та практичного досвіду
• робота у колективі
• здатність планувати та працювати у режимі багатозадачності
• готовність та бажання навчатись новому

Особисті якості:

• відповідальність
• уважність до деталей
• пунктуальність
• самоорганізованість, дисциплінованість
• наполегливість

Інші професійні навички:

• базові знання Figma, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, After Effects

Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: