Резюме від 14 травня 2024 PRO

Сергій

Керівник, 45 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто проживання:
Луцьк
Готовий працювати:
Луцьк, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Регіональний менеджер

з 02.2022 по нині (2 роки 4 місяці)
MASTER SERVICE, Львів (Автобізнес та автосервіс)

Власник

з 11.2019 по 11.2021 (2 роки)
Приватний підприємець, Луцьк (Роздрібна торгівля)

Відкриття власної справи позитивна динаміка реалізації продукції та кількості задоволених покупців.

Керівник з розвитку мережі

з 02.2017 по 09.2019 (2 роки 7 місяців)
Спар Україна Корп, Луцьк (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:
•Розроблення нових стандартів франшизи компанії;
•Опис процедур взаємодії в компанії;
•Створення відділу розвитку;
•Продаж франшизи: пошук та залучення партнерів по бізнесу, проведення переговорів та презентацій;
•Ухвалення рішення про взаємодію з партнером (оцінка та аналіз партнера);
•Планування та контроль бюджету компанії;
•Планування відкриття ТЗ по Україні;
•Контроль повного циклу відкриття ТЗ (від проведення перемовин до офіційного відкриття) та взаємодія з усіма відділами компанії.
За час роботи, відкрито та підготовлено до відкриття 25 ТЗ в новому форматі.

Регіональний менеджер

з 04.2014 по 02.2017 (2 роки 10 місяців)
Наш Край, Луцьк (Продуктовий рітейл)

Обов'язки:
•Консультування клієнтів;
•Пошук нових клієнтів;
•Підтримання існуючої клієнтської бази;
•Проведення презентацій
•Контроль ведення документації;
•Відстеження платіжних документів;
•Підготовка ТЗ до відкриття
•Контроль стандартів компанії.
Досягнення:
•За час роботи, відкрито 35 ТЗ

Генеральний директор

з 04.2011 по 12.2012 (1 рік 8 місяців)
Рівне-АВТО, Рівне (Автобізнес та автосервіс)

Обов'язки:
•Організація та керівництво діяльністю сервісу;
•Аналіз результатів роботи, розробка погодження та запровадження пропозицій щодо їх покращення. Виконання планів;
•Участь в розробці та виконанні стандартів обслуговування, розробка регламентуючої документації та процедур;
•Розподіл та планування роботи сервісу;
•Контроль якості робіт;
•Контроль проведення гарантійних ремонтів та процедури їх оформлення;
•Управління персоналом сервісу, навчання працівників, оцінка, забезпечення укомплектованості штату, контроль виконання стандартів робочої поведінки, підтримка комфортного соціально-психологічного клімату в колективі;
•Розробка та затвердження бюджету компанії;
•Своєчасне та якісне вирішення спірних та конфліктних ситуацій з клієнтами;
•Робота з документацією (складання, актуалізація).
Досягнення:
•Збільшення продажів автомобілів на 12%;
•По бренду КІА- з 17 місця в Україні в червні 2011 року на 1 (перше) в травні 2012 по долі ринку серед дилерів;
•Збільшення продажів автозапчастин на 25% ,відповідно валового доходу на 15-17%;
•Розпочато реконструкцію та модернізацію підприємства, зростання клієнтської бази на 20%.

Менеджер-Заст.генерального директора

з 07.2002 по 04.2011 (8 років 9 місяців)
Волинь-АВТО, Луцьк (Автобізнес та автосервіс)

Обов'язки:
•Аналіз клієнтської бази;
•Розподіл клієнтів по категоріях, контроль дебіторської заборгованості, формування територій продажу;
•Підбір персоналу, розробка системи оплати праці, розподіл обов’язків;
•Аналіз конкурентів;
•Аналіз тенденцій ринку закупівлі товару та пропозицій постачальників;
•Формування планів поставок та продажу, асортименту товару та цінової політики;
•Контроль якості товару (товарна логістика);
•Оптимізація роботи складу (складська логістика);
•Планування роботи транспорту;
•Аналіз рентабельності.
Досягнення:
•Кар’єрний ріст в компанії.

Освіта

Східноєвропейський національний університет ім.Лесі Українки

Економічний, Луцьк
Вища, з 2009 по 2011 (1 рік 5 місяців)

Магістр з Управління інноваційною діяльністю

Волинський національний університет ім.Лесі Українки

Географічний, Луцьк
Вища, з 2005 по 2010 (4 роки 9 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач Internet MS PowerPoint Навички бізнес-планування, бюджетування, управління проектами.

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — просунутий

Додаткова інформація

Я фахівець з досвідом роботи в сфері продажу. Уміння створювати сильну команду з «нуля», управляти персоналом (стати лідером команди). Навчання, адаптація, наставництво, оцінка, мотивація, зворотний зв'язок.
Здатен швидко орієнтуватися і знаходити вихід в складних ситуаціях, налагодити роботу будь-якого за чисельністю колективу, швидке і чітке формування стратегій в залежності від цілей і завдань. Вмію вести переговори на високому рівні. Часто брав участь на різних форумах. Був на багатьох тренінгах, з метою підвищення кваліфікації і саморозвитку. У трудовій діяльності завжди відрізняюся своїми досягненнями у виконанні поставлених завдань. Ініціативний, завжди працюю на результат, і не відступаю перед труднощами. У колективі користуюся авторитетом, як керівник, так і звичайна людина.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати