Резюме від 6 травня 2024

Сергей

Оператор 1C, 21 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Комірник

з 10.2023 по 04.2024 (6 місяців)
Miraton, Київ (Роздрібна торгівля)

Прийом товару
Розміщення на складі
Маркіровка товару
Робота з 1C
Логістика

Знання і навички

MS Excel MS Office MS Outlook Email Знання офісних програм Gmail Google 1С:Торгівля і склад Користувач 1С Контроль залишків Стікерування товару Водійські права кат. B Комунікабельність Управління персоналом Інвентаризація

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Гончарук Сергій Валерійович
Дата народження : 07.04.1981
Місто : Київ
Моб.телефон :[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail : [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
Вересень 1996р.- червень 1999 р. ” Київський професійний енергетичний ліцей” та здобув спеціальність маляр,штукатур,лицювальник-плиточник,( четвертого розряду) .
Вересень 1999 р. – червень 2002 р.,” Київський технікум готельного господарства” за спеціальністю “Організація обслуговування в готелях і туристських комплексах “ і здобув кваліфікацію техніка – організатора ( денна форма навчання ).
Вересень 2002 р. – червень 2005 р., “Київський університет туризму ,економіки і права“ і отримав повну вищу освіту за спеціальністю “Менеджмент організацій “ та здобув кваліфікацію менеджера – економіста.

Досвід роботи:
Адміністратор
лютий 2002р-липень 2005р. Київський технікум готельного господарства.
Функціональні обов'язки:
- організація якісних послуг для клієнтів
- поселення та виселення гостей,які проживають у готелі;
- залагодження конфліктних ситуацій ,консультування клієнтів
- складання кошторису ,звітність
- співпраця з іншими працівниками .
Адміністратор
липень2004-лютий 2006р. СПД фіз.особа Усмінський В.І.
Функціональні обов'язки:
- організація зберігання продукції запобігання їх псуванню та втратам.
- ведення обліку наявних на складі матеріальних цінностей і звітну документацію про їх рух.
- участь у проведенні інвентаризацій.
- керівництво роботами по прийому,раціонального розміщення , зберігання та відпуску товарно-матеріальних цінностей .
Менеджер-консультант
березень 2007-листопад 2010р ТОВ ”Торговий” Дім Укропт”
Функціональні обов'язки:
- ведення і підтримка поточної бази клієнтів
- прийом і обробка заявок на товар ,робота з первинною бухгалтерією,документообіг
- консультація клієнтів по телефону
- контроль і відстеження відвантажень,взаємодія з транспортними компаніями
- робота з клієнтом по поточних питань,вирішення спірних питань, претензій за якістю наданих товарів і послуг.
Завідуючий складом, комірник
Листопад 2014-квітень 2017 ТОВ”Київ ліс”
Функціональні обов'язки:
- контроль обліку товару на складі;
- прийом та видача матеріальних цінностей зі складу;
- збір товару згідно накладних та організація його завантаження до транспорту, оформлення супроводжуючої документації;
- участь в інвентаризації;
- контроль роботи та виконання техніки безпеки підлеглими – вантажниками.
Професійні навички:
- впевнений користувач офісних програм Microsoft Office, в т.ч. Microsoft Excel; Google- робота с дисками, таблицями; почта - Gmail, Outlook, прочие;
- знання оргтехніки,досвід ведення документації та подання звітів
- навички роботи с клієнтами
- здатність міркувати і приймати рішення
- володіння мовами : українська ,російська вільно, англійська – базова (розмовна)
Особисті якості:
Відповідальність , чесність, націленість на результат,цілеспрямованість, вміння працювати в команді , здатність швидко навчатись,самоорганізованість, дисциплінованість.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: