Резюме від 7 грудня 2021

Ірина

Психолог, 8 500 грн

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто проживання:
Бровари
Готовий працювати:
Бровари, Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Кріль Ірина Андріївна
Дата народження:23 березня 1990 рік
Регіон:Бровари
Телефон:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail:irіnі2303@ rambler.ru
Інформація про себе:
Освіта: Ніжинський державний університет імені М. Гоголя. Рік закінчення 2012. Маю диплом спеціаліста з відзнакою.
Спеціальність «Дошкільна освіта». Кваліфікація «Організатор дошкільної освіти. Вихователь дітей дошкільного віку, практичний психолог».
Досвід роботи:
Вихователь, психолог ДНЗ
Початок роботи: серпень 2013 р. - до 01. 09. 2017 р. Працювала в дитячому садочку м. Бровари. Виховувала та навчала дітей дошкільного віку. А також проводила розвивальні та навчальні заняття з дошкільнятами як дитячий практичний психолог.
Курси, тренінги, сертифікати:
Маю два свідоцтва про підвищення кваліфікації: 1-ше для вихователів ДНЗ (2016 р., м. Біла Церква), 2-ге – для практичних психологів ДНЗ (2017 р., м. Біла Церква).
Пройшла онлайн-курси навчальної програми «Арт-терапія в роботі з дітьми» О. Тараріної.
З 04. 09. 2017 р. по 19.04.2019 р. працювала в компанії ТОВ «Сільпо-Фуд» (м. Київ) - спеціалістом по персоналу.
В мої посадові обов'язки як фахівця з персоналу входили:
1) пошук та підбір персоналу;
2) проведення співбесід, тестування з кандидатами,
3) перевірка правильності заповнення документів при прийомі на роботу;
4) ведення обліку особового складу магазину;
5) здійснення прийому працівників, переведення та звільнення;
6) контроль плинності кадрів;
7) складання графіків відпусток працівників, оформлення та облік відпусток;
8) подання звітів про кількісний та якісний стан персоналу;
8) генерування табелю робочого часу працівників;
9) закриття авансового табеля та табеля на отримання з.п. працівників і т.д.

З 03.06.2019 р. по 03.01.2020 р. працювала на посаді діловода у відділі продажу м. Бровари департаменту з продажу нерухомості (ТОВ «Сітіконсалт Девелопмент») та виконувала наступні посадові обов'язки:
•відправлення документів за місцем призначення та контроль за їх своєчасним поверненням;
•контроль за проходженням документів (заяв від клієнтів), виконанням з урахуванням резолюції керівника;
•внесення даних в програму 1С Документообіг;
•ведення архіву.
Шукаю додаткову роботу з гнучким графіком, так як маю неповну зайнятість – працюю практичним психологом у дитячому садочку, консультую з питань батьківсько-дитячих відносин. Розглядаю для себе наступні вакансії – психолог в дитячий розвивальний центр / сім’ю; адміністратор на ресепшн в офіс, спортивний клуб.
Хобі та захоплення: подорожі, читання літератури психологічного спрямування (Дж.Темплтон, Л.Хей, Дж.Дорнан та ін.), прослуховування аудіокниг психологічного змісту, відвідування тренінгів та семінарів з психології, участь в психологічних онлайн-курсах; заняття гімнастикою.
Володіння мовами: вільно володію українською мовою.
Додаткова інформація:
Володіння ПК на рівні користувача. Швидко навчаюся.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Педагог-психолог
Дистанційно, Дніпро

Психолог
Дистанційно

Психолог
20000 грн, Дистанційно, Дрогобич, Трускавець

Психолог, тренер Soft Skills
15000 грн, Дистанційно, Вінниця , ще 3 міста

Соціальний педагог
16000 грн, Дистанційно, Київ

Психолог, провізор
30000 грн, Дистанційно, Львів

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: