Резюме від 5 травня 2022 PRO

Марина

Закупщик, снабженец, категорийный менеджер, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто:
Суми

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер по закупкам и логистике

з 02.2018 по 02.2021 (3 роки)
ФОП Кульомза Р. М., Сумы (рибопереробне виробничо-торгове підприємство)

Забезпечення виробництва необхідними матеріалами
Закупка сировини (риби)
Закупка допоміжних матеріалів (тара, упаковка, приправа, харчові добавки, сіль, готові салати, сири, банани та ін..)
Переговори з постачальниками, пошук нових, домовленості про вигідні умови
Керівництво власним автотранспортом (15 авто), водіями та експедиторами(30 чол), контороль доставок по Україні, розробка оптимальних маршрутів, пошук найманих авто, контроль завантажень та ін.
Проведення співбесід

Освіта

СНАУ

Менеджмент організацій, управління персоналом, Сумы
Вища, з 2003 по 2008 (4 роки 10 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

СНАУ, курси англійської мови

2003-2006 рр

Національний бізнес-центр, м. Київ, тренінг про підвищення кваліфікації транспортна логістика та оптимізація логістичних витрат

25-26 вересня 2019 р.

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — вище середнього

Додаткова інформація

Панова Марина Владимировна

Полная занятость.
Возраст: 35 лет,
Город: Сумы
Контактная информация
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Эл. почта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)


Мета: працювати у великій компанії , реалізувати свій творчий потенціал , досягти морального і матеріального задоволення від виконуваної роботи .

Досвід роботи:
Лютий 2019 р –лютий 2021 р – керівник відділу логістики та менеджер з постачання ФОП Кульомза Р. М. (рибопереробне виробничо-торгове підприємство)

Основні обов'язки:
Керівництво власним автотранспортом (15 авто), водіями та експедиторами, контороль доставок по Україні, розробка оптимальних маршрутів, пошук найманих авто, контроль завантажень та ін.
Проведення співбесід
Забезпечення виробництва необхідними матеріалами
Закупка сировини (риби)
Закупка допоміжних матеріалів (тара, упаковка, приправа, харчові добавки, сіль, готові салати, сири, банани та ін..)
Переговори з постачальниками, пошук нових, домовленості про вигідні умови

Січень 2016 р. – січень 2019 р.- керівник відділу логістики, м. Суми
Основні обов'язки:
складання і ведення звітної документації (тарифи, перевізники, розклад, маршрутизація);
контроль процесу оплати за транспортні перевезення;
аналіз, планування, організація, координація і управління процесами доставки вантажу;
контроль правильності і своєчасності виконання поставлених завдань співробітниками відділу;
ведення переговорів з контрагентами;
рішення задач, конфліктних ситуацій;
моніторинг ринку перевезень

Травень 2015 р. - грудень 2015 р. менеджер активних продажів компанія " Фіалан ", м. Київ
Основні обов'язки:
продаж послуг компанії(транспортна логістика, митне очищення товару, консалтинг та ін.) по телефону, документальне супроводження, розвиток клієнтської бази : вчинення " холодних " дзвінків , зустрічі з клієнтами;
Робота з документацією ( комерційні пропозиції , презентації , договори , звітність ) ;
Консультативний супровід клієнтів від моменту отримання заявки до видачі вантажу на складі .

Серпень 2014 р. - квітень 2015 р. ПП, помічник керівника, м. Київ
Основні обов'язки:
-організація робочого дня керівника : планування та організація зустрічей
-інформаційно - аналітична підтримка керівника : пошук необхідної інформації , підготовка матеріалів і звітів;
-підбір персоналу ( частково , первинний відбір резюме ):
-організація роботи офісу;
-виконання особистих доручень керівника

Січень 2012 р. – липень 2014 р. – менеджер з транспортно-експедиторської діяльності ДТЕП "ІСТ-Захід" , м. Суми
Основні обов'язки:

- організація перевезення вантажів автомобільним транспортом згідно вимог контрактів;
- правильне ведення документообігу;
- розробка і погодження маршруту перевезення, норм простою, вартості перевезення з перевізником;
- ведення оперативного пошуку транспорту;
-підписання договорів з перевізниками;
-вирішення конфліктних ситуацій та ін.

Січень 2008 р. – грудень 2011 р. – економіст Комунального підприємства «Сумижилкомсервіс» Сумської міської ради, м. Суми
Основні обов’язки:

-проведення розрахунків калькуляцій стосовно діяльності підприємства;
-калькулювання витрат на утримання техніки на полігоні;
-складання річного та помісячного фінансових планів;
-виконання за прийнятою на підприємстві формою бухгалтерського обліку розрахунки по подорожнім листам автотранспорту підприємства;
-здійснення прийому і контролю первинної документації за своєю ділянкою обліку та
підготовлення їх до обробки та передання в бухгалтерію;
-проведення розрахунків тарифів стосовно діяльності підприємства;
-формування і ведення штатного розкладу;
-планування витрат на персонал в частині ФОП.


Спеціальні знання та навички:

- досвідчений користувач ПК, Internet, а також володію стандартними програмами Microsoft Office, 1C, CRM;
- українська та російська мова вільно, англійська (середня, маю сертифікат);
- знання КЗпП та норм кадрового діловодства;
- знання стандартів ділового листування;
- маю навики роботи діловода та кадровика;
- робота з документами (договора, акти, рахунки та ін.);
- багаторічний досвід спілкування з людьми, в.т. числі телефонні переговори);
- досвід роботи з власним транспортом, робота з усіма наземними видами вантажного транспорту (тентовані авто, рефрежератори, зерновози, цистерни, перевезення негабаритів ..), Україна, міжнародні перевезення, перевезення різних видів вантажу - продукти, с/г продукція, тнп, комбайни, КАС та ін.

Освіта:

2006 – 2008 рр. – факультет менеджмент организацій (магістр, 2 роки, стаціонар)
Сумський національний аграрний університет
2003 – 2006 рр. – юридичний факультет (молодший спеціаліст, 3 роки, стаціонар)
Сумський національний аграрний університе

Комунікабельність , відповідальність, самоорганізованість

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: