Виктория
Діловод, 14 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 46 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/6982727
Освіта
Современная гуманитарная академия г. Киев психология 2007г. 1-ое Киевское медицинское училище г. Киев медико-профилактическое дело, санитарный фельдшер 1998г.
Психология, медико-профилактическое дело, Київ, Москва
Вища, з 1998 по 2007 (8 років 11 місяців)
Знання і навички
Інвалідність
Друга група.
У мене є робоча група інвалідністі. Я відмінно справляюсь з офісною технікою, ПК, тощо.
Додаткова інформація
Досвід роботи
Діловод адміністративний відділ (головний офіс), відділ кадрів
з 03.2021 по 05.2021 (2 місяці)
ТзОВ "Торговий дім АВАНТА" (ТОВ "ЄКО"), Київ (торгівля)
Робота з документацією у відділу кадрів. Накази про прийом на роботу, про звільнення, про перевод, про відпустки, лікарняні, тощо. Робота з Укрпоштою, підготування рекомендованих листів до відправлення в (excel) та прийом рекомендованих листів, створення реєстрів, тощо. Відповідальна за реєстрацію документів, виконую роботу по наступним напрямкам: приймання і реєстрація підписаних керівництвом підприємства наказів і вказівок, доповідних записок на ім'я керівництва підприємства й інших внутрішніх документів. Формування наказів, документів у справи відповідно до затвердженої номенклатури. Довідкова робота з документами. Підготовка документів до наступного збереження і використання (оформлення справ, складання описів).Передача закінчених виробництвом справ в архів організації. Відповідальна за реєстрацію документів. Робота з архівом.
Інспектор з кадрів, медичний реєстратор
з 10.2019 по 02.2021 (1 рік 4 місяці)
ПрАТ МК "СИРЕЦЬ", ТОВ "Формула здоров'я", Київ (медицина)
Вела облік особового складу підприємства, його підрозділів згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації;
Оформлюю прийом, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, наказів керівника підприємства, вказівок керівництва відділу;
Формую і веду особові справи працівників, вношу зміни, пов'язані з трудовою діяльністю;
Заповнюю, веду облік і зберігає трудові книжки, визначаю трудовий стаж, видаю довідки про теперішню і минулу трудову діяльність працівників;
Вела облік надання відпусток працівникам, здійснюю контроль за складанням і додержанням графіків чергових відпусток;
Оформлюю документи, необхідні для призначення пенсій працівникам підприємства та їх сім'ям;
Вивчаю особливості переміщення і причини плинності кадрів, беру участь у розробленні заходів щодо їх усунення;
Веду архів особових справ, після закінчення встановлених строків поточного зберігання готує документи для здавання їх до державного архіву;
Здійснюю контроль за станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку;
Веду табель обліку робочого часу працівників (excel);
Заповнюю листки непрацездатності працівників, протокол больнічних тощо.
Штатний розпис, штатно-посадовий розпис.
Та працюю в програмі "Профогляд". ТЕНДЕРНІ ЗАКУПІВЛІ. Підготовка документів для участі в державних тендерних закупівлях https://zakupki.com.ua/...
Як медичний реэстратор я регулювала потік потік пацієнтів шляхом забезпечення позачергового прийому пацієнтів, які мають на це право.
Забезпечувала своєчасний відбір та доставку медичної документації з реєстратури до кабінетів лікарів.
Забезпечувала збереження медичної документації в реєстратурі.
Виконуватла правила збереження та сортування амбулаторних карт.
Реєструвала виклики лікарів додому.
Надавала відвідувачам клініки довідки щодо порядку роботи закладу, про час і місце прийому лікарів. Надавала довідки, щодо проходження медогляду. Працювала у системі "Профогляд".
Оформлювала довідки та листки тимчасової непрацездатності, вела їх реєстрацію та облік.
Забезпечувала конфіденційність інформації про пацієнтів.
Працювала у спеціальному медичному одязі.
Щорічно проходила профілактичні, медичні огляди.
Використовувала правила внутрішнього трудового розпорядку, дотримувалась інструкцій з охорони праці, правил профілактики професійних захворювань.
Специалист отдела урегулирования убытков управления андерайтинга и актуарных расчетов операционного департамента в страховой компании «Ренесанс Жизнь»
з 02.2012 по 10.2016 (4 роки 8 місяців)
Страховая компания «Ренесанс Жизнь», Киев (Страхование жизни, Кредитование)
Специалист отдела урегулирования убытков управления андерайтинга и актуарных расчетов операционного департамента в страховой компании «Ренесанс Жизнь» 2012 — октябрь 2016 (Страхование жизни). Система Life is. (1С)
Урегулирование страховых случаев по договорам
Анализ документов дела кредитования.
Проведение экспертизы документации: медицинской, медико-социальной; проверка документов на предмет правильности оформления кредитов.
Квалификация события;
Определение суммы страховой выплаты. Подготовка расчета и Страхового акта.
Подготовка отказов.
Робота с банками, банковские выплаты. Работа с архивом. Делопроизводство.
Фельдшер-дезинфектор, помощник санитарного врача-инфекциониста санитарно-контрольного пункта в Киевской линейной СЭС на ЮЗЖД
з 11.1998 по 11.2011 (13 років)
Киевская линейная СЭС на ЮЗЖД, Київ (Медицина, дезінфекція)
Помощник санитарного врача санитарно-контрольного пункта в Киевской линейной санитарно-эпидемиологической станции на Юго-Заподной железной дороге 1998-ноябрь
Інші резюме цього кандидата
14 000 грн
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
- Діловод адміністративний відділ (головний офіс), ТзОВ "Торговий дім АВАНТА" (ТОВ "ЄКО") відділ кадрів, 2 місяці
- Інспектор з кадрів, медичний реєстратор, ПрАТ МК "СИРЕЦЬ", ТОВ "Формула здоров'я", 1 рік 4 місяці
14 000 грн
Київ
Повна зайнятість
Досвід роботи Діловод адміністративний відділ (головний офіс), відділ кадрів з 03.2021 по 05.2021 (2 місяці) ТзОВ "Торговий дім АВАНТА" (ТОВ "ЄКО"), Київ (торгівля) Робота з документацією у відділу кадрів. Накази...
Київ
Повна зайнятість
Схожі кандидати
Діловод
Київ
Менеджер, спеціаліст (медичний туризм), логіст, адміністратор, діловод
20000 грн, Київ
Начальник відділу діловодства та контролю
Київ
Архіваріус, диспетчер, діловод, медичний реєстратор
Київ
Діловод
Київ, Бориспіль
Помічник керівника, секретар, діловод, спеціаліст в соціальній сфері
20000 грн, Київ, Житомир
,
ще 2 міста