Резюме від 29 березня 2024

Iryna

Marketing director, 90 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

FB: Ирина Шестопал
дата народження: 02.05.1981 р.

Ціль: створення та супроводження проектів

Посада: PROJECT MANAGER

Навички: організація та проведення промо акцій, конференцій, конгресів, форумів, розважальних заходів

2021 – 2019 ТОВ «Проспектс Україна» «PROSPECTS UKRAINE»
Керівник проектів
•Ведення промо акцій в інтернеті: розробки креативних ідей та умов акцій, створення подарункового фонду, заведення акцій у систему (підготовка текстів, ресайзів, правил акції), проведення розіграшів, вручення призового фонду, складання звітності (промо акції для компанії «Mastercard»).
•Проведення заходів (для компаній Київстар, Mastercard та ін.).
•Організація виробництва сувенірної продукції (для компаній Київстар, Mastercard та ін.).
•Участь у тендерах: подача тендерної документації, розробка креативної концепції, підготовка пропозиції, складання бюджету. Заведення нового клієнта до клієнтської бази компанії (Нова Пошта).

2019 – 2018 Участь у проектах на замовлення
Фрилансер
Участь в організації заходів від 70 до 2000 учасників. Напрямки заходів: організація Національного Медичного Форуму; Представлення бренду на ринку України; організація медичних конференцій; створення розважальних та навчальних заходів, промо акцій.
•Формування та ведення бюджету проекту.
•Підготовка пропозицій.
•Організація фотозйомок.
•Закупки, пошук та підбор персоналу.
•Організація кейтрингу.

2016 - 2017 ТОВ «КОНФОРМ СЕРВІС»
Комерційний Директор
•залучення коштів від спонсорів, погодження пропозиції для клієнта;
•створення робочих груп для проведення заходів;
•укладання та супроводження договорів з замовниками щодо надання послуг;
•контроль за діями постачальників;
•розподіл обов’язків, контроль за виконанням дій підлеглих;
•складання звітів щодо результатів поточної діяльності.
•тестування та впровадження нових модулів 1С.

2009 - 2016 FIDOBANK
Провідний економіст
•проведення презентацій та навчання співробітників щодо введення нового програмного забезпечення SAP;
•тестування програми SAP (FI). Поточний контроль за правильністю впровадження програмного забезпечення SAP щодо модулів дебіторської заборгованості, договірних зобов’язань, основних засобів;
•перевірка готовності введення в дію супроводжуючих програм, комбінація даних декількох програм;
•створення та підготовка до міграції баз даних;
•ведення письмових (українською та англійською мовами) переговорів стосовно дотримання договірних забов`язань, строків щодо введення в експлуатацію програмного забезпечення;
•ведення поточної документації щодо стану впровадження SAP.

2007 - 2009 ІНГ Банк Україна
Економіст
•організація робочих груп та участь у них для досягнення кінцевого результату (презентація продукту, впровадження, вдосконалення програмного забезпечення);
•розробка методологічних рекомендацій щодо господарської та операційної діяльності;
•написання технологічних карт процесів та детальних вказівок до них;
•участь у проектах щодо впровадження нових процесів, проведення презентацій;
•ведення господарської діяльності банку;
•Б-2 – доопрацювання програмного продукту Б-2.

2006 - 2007 UniCredit Bank
Бухгалтер
•розробка модуля основних засобів у програмі Б-2. Тестування та проведення операцій: придбання, ремонт, поліпшення, модернізація, внутрішнє переміщення, введення в експлуатацію. Оформлення відповідної документації;
•введення в експлуатацію відділень банку;
•інвентаризація основних засобів;
•підготовка інформації щодо вартості об`єктів;
•розробка методологічних рекомендацій щодо обліку основних засобів, доопрацювання політики закупівель.

2006 «Український Професійний Банк»
Провідний спеціаліст
•розрахунки з підзвітними особами - господарські витрати, відрядження;
•оплата рахунків, віднесення на витрати - послуги зв`язку, охорона та сигналізація, оренда та комунальні послуги, реклама, поштові послуги, автоперевезення (аналіз витрат);
•договірні відносини – контроль за виконанням та своєчасністю розрахунків;
•ведення дебіторської та кредиторської заборгованості, нарахування резервів;
•касові операції.

2003 - 2006 АКІБ «УКРССИББАНК»
Бухгалтер відділу обліку господарської діяльності
•складський облік;
•нарахування ЗП.

Освіта:
2014 - City Business School - MBA PROFESSIONAL
2003 - Київський національний економічний університет
кваліфікація: магістр з фінансів

Додаткова інформація:

Англійська мова – Intermediate.

Водійські права категорії В.

Впевнений користувач - MS Word, Excel, PowerPoint, Photoshop; 1С; SAP.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: