• PRO

Ярослав

Комерційний директор, 65 000 грн

Розглядає посади:
Комерційний директор, Операційний директор, Керівник відділу продажів
Вид зайнятості:
повна
Вік:
30 років
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Дистанційно, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Операційний директор

з 06.2024 по 04.2025 (10 місяців)
Aroma Selective, Львів (Послуги для населення та бізнесу)

Задачі:

- Побудова ефективної організаційної структури: бухгалтерія, виробництво, склад, маркетинг, логістика, продажі.
- Налагодження бізнес-процесів: виробництво, специфікації, облік у 1С BAF 8.3
- Найм, адаптація, навчання та побудова KPI для ключових посад
- Розробка карт посад, зон відповідальності, мотивації, опис бізнес-процесів, планування майбутньої структури компанії
- Впровадження Task Managment (Trello)
- Організація інвентаризацій та обліку між складами і виробництвом.
- Запуск співпраці з мережами (Брокард Україна) та дилерами: інтеграція SKU, документообігу, логістики
- Управління персоналом та регулярний менеджмент для підзвітних підрозділів, ростановка задач та приорітетів, контроль.
- Адаптація керівника відділу продажу, впровадження ефективних процесів у відділі продажу.
- Розробка системи виробництва під замовлення (Privat Label), налаштування внутрішніх процесів від замовлення до доставки.

Досягнення:

- Зростання штату х4; впроваджені карти посад, KPI, регламенти
- Запуск нових напрямків: виробництво комсетики та Privat Label, виведено 200+ нових SKU
- Вся аналітика — P&L, Cashflow, Balance. Автоматизовані звіти через 1С + розсилки
- Підключено ключових мережевих партнерів, створена система навчання для менеджерів
- Створена базова ERP-система на основі CRM+1С для всіх підрозділів

Маркетолог

з 05.2023 по 08.2024 (1 рік 3 місяці)
Aroma Selective, Львів (Послуги для населення та бізнесу)

Задачі:

- Побудова та управління відділу маркетингу: найм та координація підрядників (SEO, SMM, PPC, дизайн, розробка)
- Побудова та ведення маркетингової аналітики: ROI, CPA, конверсії, ефективність каналів, ефективне використання рекламного бюджету
- Створення воронок продажу та CRM аналітики для відділу продажу.
- Розробка інтернет-магазину, наповнення контентом, інтеграція з ERP
- Повне адміністрування сайту, розробка та автоматизація підготовки комерційних пропозицій
- Участь у формуванні асортименту, ціноутворенні, аналізі конкурентів
- Взаємодія з платформами (Rozetka, Make Up)
- Впровадження процесів між відділом виробництва, маркетингу та продажів
- Участь в розробці нових продуктів та вивід їх на ринок
- Розробка скриптів для менеджерів, навчання менеджерів з продажу
- Побудова повної воронки продажу під ЦА та різні продукти.

Досягнення:
- Збільшення обсягів продажів компанії в 5 разів
- Безперебійна лідогенерація в компанії.
- Запущено новий інтернет-магазин із повною ERP-інтеграцією
- Побудована системна робота комерційного відділу

CRM інтегратор

з 12.2022 по 05.2023 (5 місяців)
Aroma Selective, Львів (Послуги для населення та бізнесу)

Задачі:

- Вибір, впровадження та адміністрування CRM (KeyCRM)
- Інтеграція з усіма каналами продажу: сайт (WordPress), Instagram, Facebook, Telegram, Rozetka, платіжні сервіси (WayForPay, LiqPay, Приват24), Нова Пошта
- Побудова воронок продажу з аналітикою, звітністю, автоматизацією
- Інтеграція CRM з 1С: замовлення, оплати, статуси, залишки
- Адаптація CRM для оптових, роздрібних, орендних і сервісних напрямків
- Контроль процесу інтеграції між підрядниками, програмістами, бухгалтерами
- Підрахунок зарплат за результатами CRM-аналітики, підтримка управлінського обліку

Досягнення:

- Впроваджена повноцінна CRM-система з усіма інтеграціями
- Оптимізовані всі ключові бізнес-процеси продажу, маркетингу та логістики

Керівник проєкту

з 04.2020 по 05.2021 (1 рік 1 місяць)
EURO OPT, Рівне (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Налаштування оптових продажів спортивного брендового одягу та взуття по всій Україні. Налаштування бази асортименту, дропшипінгу, роздрбних продажів. Ведення переговорів з простійними оптовими клієнтами. Ведення фінансів. Налаштування складу та відділів логістики.

Партнер

з 03.2018 по 03.2020 (2 роки)
Casual Shopster, Рівне (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Налаштування продажів футбольних товарів, налаштування оптових продажів та вивірення асортименту для роздрібу. Ведення та налаштування обліку продажів, роботи з постійними оптовими клієнтами.

Керівник відділу продажу

з 09.2017 по 05.2018 (8 місяців)
UA-GIS, Львів (Автобізнес та автосервіс)

Побудова з 0 відділу продажу
Розробка маркетингової стратегії, робота із клієнтами.
Холодні дзвінки, зустрічі, продажі та обслуговування.

Керівник відділу продажу

з 07.2017 по 04.2018 (9 місяців)
Hot Marketing, Львів (Маркетинг, реклама, PR)

Брав участь у новому проекті як продавець, потім як керівник відділу продажу та маркетолог.
Обов'язки: співбесіди, найм, зустрічі, продаж, керівництво командою, навчання.

Sales

з 02.2017 по 06.2017 (4 місяці)
Dimbrovsky, Львов (Маркетинг, реклама, PR)

Консультант-продавец

з 09.2013 по 05.2014 (8 місяців)
Star Life, Львов (Финансы, банки, страхование)

Освіта

Львівська Комерційна Академія

Товарознавство і підприємницька діяльність, Львів
Вища, з 2014 по 2018 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

ЛОБ 2016

2016 рік, конференція онлайн бізнесу, 3 дні

Курс продажам та переговорам онлайн

2017

Курс по налаштуванню і автоматизації бізнес процесівTDLife

2018/1день

Бізнес конструктор тренінг для CEO

2024 рік тривалість, 3 міс

Курс по особистій продуктивності

2025 1 тиждень

Знання і навички

  • Управління командою
  • Стратегічне планування
  • Управлінські навички
  • Комунікабельність
  • Управління підприємством
  • Систематизація бізнесу
  • Користувач 1С
  • Фінансове планування
  • Управління персоналом
  • MS Excel
  • Упраління виробництвом
  • Антикризове управління
  • Впровадження системи KPI
  • Впровадження ERP-системи
  • Впровадження BAS ERP
  • Впровадження CRM
  • Управління асортиментом
  • Маркетинг
  • Побудова відділу продажу
  • Продаж B2B
  • Продаж B2C
  • HoReCa
  • Автоматизація обліку
  • Автоматизація процесів
  • Task management
  • Стресостійкість
  • Лідерство
  • Лідогенерація
  • Аналітичне мислення
  • Контроль ціноутворення
  • Робота з мережевими компаніями
  • BPMN
  • Mind mapping
  • Trello
  • Застосування штучного інтелекту
  • AI automatization
  • Make AI

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Німецька — початковий
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Ключові комптенції:
- Стратегічне та операційне управління
- KPI-менеджмент
- CRM, 1С, Sintegrum, Google Sheets, BPMN.
- Фінансове планування, ціноутворення
- Побудова відділів продажів
- Налаштування обліку
- Управління виробництвом/логістикою/складом/відгрузками
- Побудова команди
- Автоматизація процесів
- Кризове управління
- Task Management

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: