Резюме від 29 квітня 2024 PRO

Ірина

Інспектор з кадрів, менеджер тендерного відділу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник керівника регіонального відділу збуту

з 04.2023 по нині (1 рік 1 місяць)
ЛВН "Лімітед", Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Головний спеціаліст відділу публічних закупівель

з 09.2021 по 04.2023 (1 рік 7 місяців)
Новомиргородська міська рада, Новомиргород (Державні організації)

Здійснення процедур державних закупівель згідно із Законом України «Про публічні закупівлі»; забезпечення організації та проведення в установленому порядку процедур закупівель на всіх стадіях закупівель; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій учасників торгів; укладання договорів (участь у їх підготовці).

Секретар суду

з 01.2018 по 09.2021 (3 роки 8 місяців)
Новомиргородський районний суд Кіровоградської області, Новомиргород (Державні організації)

Ведення первинного обліку справ і матеріалів, розгляд яких передбачено процесуальним законодавством, забезпечення заповнення обліково-статистичних карток в електронному вигляді. Проведення роботи з оформлення звернення судових рішень до виконання, контроль одержання повідомлень про їх виконання та забезпечення своєчасного приєднання до судових справ. Здійснення підготовки судових справ із скаргами, поданнями для надіслання до судів вищих інстанцій. Здійснення прийому громадян, видача копій судових рішень, інших документів, які зберігаються в канцелярії суду, та судових справ для ознайомлення учасникам, та виконання інших обов'язків згідно посадової інструкції.

Інспектор з кадрів

з 02.2017 по 01.2018 (11 місяців)
Централізована бухгалтерія відділу освіти, молоді та спорту Новомиргородської районної державної адміністрації, Новомиргород (Державні організації)

Оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, наказів керівника підприємства, вказівок керівництва. Формування і ведення особових справ працівників, внесення зміни, пов’язаних з трудовою діяльністю. Заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок.

Освіта

ВНПЗ «Дніпропетровський гуманітарний університет»

Правознавство, Дніпропетровськ
Вища, з 2012 по 2016 (4 роки)

ДВНЗ «Український державний хіміко-технологічний університет»

Хімічні технології тугоплавких неметалевих і силікатних матеріалів, інженер-технолог, Дніпропетровськ
Вища, з 2007 по 2012 (5 років)

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач Internet MS Office MS PowerPoint MS Outlook Email Internet Explorer Робота з оргтехнікою Opera Mozilla Firefox Outlook Express Express

Знання мов

Українська — вільно

Додаткова інформація

Впевнений користувач MSOffice, робота з електронною поштою, орг. технікою.
Досвідчений користувач КП «Д-3».
Робота в системі електронних закупівель ProZorro.
Вміння працювати з великими обсягами інформації.
Починаючий користувач 1С.

Маю досвід роботи в державних організаціях. Навички ділового листування та складання документів. Вміння орієнтуватись в чинному законодавстві, нормативно-правових актах. Успішний досвід у підготовці та проведенні публічних закупівель. Окрім того, маю досвід роботи в оформленні та супроводі трудових відносин.

Особисті якості: цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: