• PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/7278380/

Офіс-менеджер, адміністратор, 40 000 грн

Вид зайнятості:
повна
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Офіс-менеджер

з 10.2024 по 03.2025 (5 місяців)
Агратіка, ТОВ, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Секретар керівника офіс менеджер

з 07.2022 по 07.2024 (2 роки)
Киівпассервіс, Київ (Транспорт, логістика)

• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням

Менеджер з адміністративної діяльності

з 08.2021 по 07.2022 (11 місяців)
Компанія УКРПАС, Киев (Транспорт, логістика)

• Ведення ділової кореспонденції
• Підготовка документації та звітності
• Ведення облікової документації
• Підтримка чистоти та порядку на робочому місці
• Допомога керівнику у виконанні завдань

Офіс-менеджер

з 07.2018 по 07.2021 (3 роки)
BODO, Київ (Роздрібна торгівля)

- Забезпечення офісу всім необхідним (замовлення води, канцелярії, продуктів та інше);
- ведення звітів офісних витрат, робота з таблицями Excel,
- робота з офісною технікою, кофемашинами;
- робота на ресепшені (прийом та обслуговування клієнтів, консультація, оформлення замовлень, робота в 1С, робота з грошовими витратами та касою);
- вітання співробітників, допомога в організації внутрішніх заходів;
- допомога HR відділу (пошук співробітників-прибиральниць, охоронців, перевірка результатів на поліграфі);
- контроль роботи прибиральниць, охорони, утримання порядку в офісі;
- робота з первинною документацією, договорами, рахунками, актами, забір відправлення, розподіл у відділах;
- Виконання доручень керівництва;
- оперативне вирішення поточних проблем офісу (виклик майстрів, закупівля товарів, замовлення офісних меблів та ін);
- робота з оплатами та доручень з бухгалтерії;
- і найголовніше, що було на моїй роботі - це знайти завжди спільну мову з кожним співробітником, відділом, зарядити енергією, допомогти у вирішенні будь-яких проблем.

Менеджер по роботі з клієнтами

з 08.2016 по 07.2018 (1 рік 11 місяців)
BODO, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- консультація клієнтів,
- робота в 1С, оформлення замовлень, запис клієнтів, вирішення проблем, отримання зворотного зв'язку,
- комунікація з поточними партнерами

Офіціант адміністратор

з 06.2013 по 07.2015 (2 роки 1 місяць)
Кнукім, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

зустріч відвідувачів, управління персоналом, навчання співробітників, робота з документацією, переоблік, інвентаризація

Освіта

кнукім

Готельно-рестораний та туристичний бізнес, Київ
Вища, з 2012 по 2017 (5 років)

Диплом бакалавра – туристичний бізнес.
Диплом магістра - гостинно-ресторанний бізнес

Знання і навички

  • MS Office

Додаткова інформація

Мої особисті якості:
- швидке навчання,
- уважність до деталей,
- активність,
- багатозадачність,
- Висока працездатність,
- пунктуальність,
- орієнтована на результат,
- працьовитість,
- Наполегливість.
Завжди відповідально підходжу до вирішення будь-яких питань і намагаюсь оперативно виконати. Знаходжу підхід до кожного співробітника, клієнта, відвідувача. Можу вирішити конфліктні ситуації. Контроль обслуговуючого персоналу. Навчити чи донести інформацію. Прагну розвиватися і зростати у професійній діяльності, а не стояти на одному місці у розвитку.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: