Резюме від 22 квітня 2024 PRO

Максим

Операційний, регіональний директор

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дніпро, Запоріжжя, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник директора

з 11.2021 по 04.2023 (1 рік 5 місяців)
АТ "УкрПошта", Дніпро (Транспорт, логістика)

Заступник директора філії з операційних питань.
Ключові напрямки:
Керування операційною вертикаллю:
-транспортний участок (248 од.);
-сортувальні об’єкти: м.Дніпро, Кривий Ріг, Павлоград, Нікополь, Кам’янське, Верхньодніпровськ;
-роздрібна база;
-склад товарно-матеріальних цінностей;
-відділ техгології;
-ділянкі кур’єрської доставки: Дніпро, Кривий Ріг, Кам’янське;
-диспетчерська служба;
-центр обслуговування корпоративних клієнтів;
Результати:
-переміщення сортувального об’єкту м.Дніпро дозволило автоматизувати процеси та збільшити пропускну здатність в 2 рази;
-запущено в роботу додатково 95 одиниць техніки (пересувні відділення поштового зв’язку);
-реалізовано запуск відправлень залізничним транспортом (скорочення термінів доставки на 1-2 доби);
-модернізовано сортувальні об’єкти Павлоград, Кам’янське (дозволило збільшити пропускну здатність на 30%);

Директор з розвитку

з 10.2020 по 06.2021 (8 місяців)
ТОВ "Райське Джерело", Київ (Харчова промисловість)

Ключові напрямки:
-управління відділом по роботі с корпоративними клієнтами, відділом по роботі с дебіторською заборгованістю;
-координація операційной взаємодії між підрозділами: клиєнтській сервіс, дистрибуція, маркетинг, IT, юридичний відділ, бухгалтерія;
-залучення нових клієнтів;
-робота по покращенню економічних показників. Збільшення рентабельності продажів по існуючій базі клиєнтів;
-участь в підготовці матеріалів для тендерів (формування ціновой пропозиції, підготовка тендерної документації, супровід виграних тендерів );
-розробка та впровадження мотиваційних систем, KPI, для відділу по роботі з корпоративними клієнтами, відділу по роботі з дебіторськой заборгованістю, дистрибуції;
-моніторинг конкурентів, підготовка пропозицій по акційним продуктам;
-аналіз основних показників та результатів виконання завдань;
-навчання та развиток персонала;

Результати:
-збільшення рентабельності продажів по існуючій базі клиєнтів в сегменті В2В (за період лютий-травень 2021г, з -3,3% до +15%);
-розробка та впровадження системи KPI для відділів по роботі з дебіторськой заборгованістю, що дозволило скоротити протерміновану заборгованість на 50%;
-удосконалення існуючої системи KPI для дистрибуції, що дало можливість покращіти показники якості обслуговування клієнтів та знизити витрати на дистрибуцію:
-успішність на першу ТД 100%;
-своєчасність доставки, покращення показника на +5,4%;
-зменьшення кількості повернень замовлень на -10,8%;
-зменьшення вітрат на 1 замовлення на -16,8%;

Директор департаменту продажів та маркетингу

з 08.2017 по 03.2020 (2 роки 7 місяців)
ТОВ "Ін-Тайм", Київ (Транспорт, логістика)

Ключові напрямки:
- управління департаментом (44 од);
- виконання планових показників по доходу;
-координація операційной взаємодії між підрозділами: логістика, відділ продажів, контакт центр, технологія, IT, бухгалтерія, фінанси;
- розробка стратегії на збільшення продажів B2B и B2C сегментів (в період активного развитку та кризи);
- розробка маркетингових активностей;
- робота с аналітикой (аналіз та планування обсягів реалізації, аналіз конкурентного середовища, розрахунки ефективності операцій, складання бюджету доходів, аналіз існуючих индивидуальних умов клиєнтів);
-залучення нових клиєнтів;
- участь в тендерах;
- розробка, впровадження та контроль за системою мотивації співробітників;
- адаптація вимог клієнтів к операційним можливостям компанії;
-контроль дебіторської заборгованості;
- організація тренінгів для співробітників департамента, скерованих на развиток професійних навичок;

Результати:
-збільшення продажів в сегментах B2B и B2C на +33%, збільшення частки корпоративних продажів в загальному портфелі на +15%;
-безпосередньо подключів корпоративних VIP-клиєнтів з щомісячним обсягом послуг 500+ тис.грн;
-розробка та впровадження спільних акцій з клиєнтами компанії, що призвело до збільшення продажів (збільшення продажів для "сезонних" пропозицій на +10%-+50%;
-збільшення рентабельності продажів (збільшення середньої вартості продажів на 1кг на +18,8%);
- перезавантаження продуктів компанії, що збільшили продажі в сегменті от 0 до 100%;
- підвищів якість обслуговування корпоративних клиєнтів (за рахунок підбору та формування спеціалістів КАМ, оптимізації процесів);

Заступник генерального директора

з 12.2016 по 08.2017 (8 місяців)
ТОВ "Ін-Тайм", Київ (Транспорт, логістика)

Ключові напрямки:
- координація операціфної взаємодії між підрозділами: фінансовий, логістика, продажі та маркетинг, контакт центр, технологі, IT, бухгалтерія, служба безпеки;
- контроль реалізації проєктів в рамках загальної стратегії компанії;
- прямі зустрічи з клиєнтами та постачальниками компанії, узгодження умов співпраці, рішення суперечливих питань;

Результати:
-зменьшення витрат на 20% за основними статтями витрат за рахунок перегляду закупівельних цін, а також змін індивідуальних умов постальників;
- реструктурізація кредиторської заборгованості;
-залучення позикових коштів, банковскі кредити (залучення max.суми кредиту для підприємства);

Заступник фінансового директора

з 05.2007 по 12.2016 (9 років 7 місяців)
ТОВ "Ін-Тайм", Запоріжжя (Транспорт, логістика)

Ключові напрямки:
-складання бюджету компанії, контроль виконання бюджета;
- контроль та розподіл грошових потоків всередені підприємства та холдинга в цілому ;
- контроль дебиторської заборгованості;
- формування управлінської звітності;
- робота з банками по залученню фінансових ресурсів;
- робота с лізінговими компаніями по придбанню обладнання та техніки;
- участь в тендерах;
- розробка та впровадження системи оплати для адресной доставки;
- удосконалення системи разподілу доходу між головной компаниєю та агенськой мережею;
-впровадження системи бюджетування;

Менеджер з регіонального розвитку

з 11.2006 по 05.2007 (6 місяців)
ТОВ "Ін-Тайм", Запоріжжя (Транспорт, логістика)

Ключові напрямки:
-развиток філіальної мережі, відкриття відділень;

Головний економіст (керівник планово-економічного відділу)

з 11.2000 по 11.2006 (6 років)
ДП "Агросервіс 2000", ВАТ "Запорізький хлібзавод №5" (ТМ Хлебодар), Запоріжжя (Харчова промисловість)

Ключові напрямки:
- складання бюджету доходів;
- комунікації з державними контролючими органами;
- контроль виконання планових показників реалізації продукції;
- контроль закупівлі, організація тендерів на постачання основних матеріалів та ресурсів;

Освіта

Запорізький інститут економіки та інформаційних технологій

Економіка підприємств, фінанси, економіст, Запоріжжя
Вища, з 1996 по 2000 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Mercury professional MSS - "Комплексна програма розвитку продажів В2В"

2017, 6 месяців

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач ПК Користувач Internet Пользователь Internet MS Outlook 1С:Підприємство 1С:Предприятие CRM Управління персоналом Управление персоналом Skype ERP Документообіг Документооборот Стратегічне та операційне планування Управление продажами, закупками, логистика Бюджетирование, планирование, расчет и управление себестоимостью Разработка KPI и систем мотивации Стратегическое и операционное планирование

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

• аналітичні здібності;
• стратегічне мишлення;
• системний підхід до рішення професійних завдань;
• вміння ефективно працювати в команді;
• вміння працювати в режимі багатозадачності, швидко реагувати та приймати самостійні рішення в критичних ситуаціях, оперативно вирішувати спірні питання;
• вміння оцінювати ризики проєкту та пропонувати заходи щодо усунення;
• лідерскі якості;
• відповідальність, сумлінність, пунктуальність, комунікабельність;
• стресостійкість, вміння знаходити вихід з складних ситуацій;
• вміння працювати в кризових ситуаціях;
• вміння вести перемови;
• схильність до саморозвитку;
• відсутність шкідливих звичек;
• активний спосіб проведення вільного часу: вело, футбол;
-водійське посвідчення категории В, С. Стаж вождения 28 года

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: