- PRO
Марина
Recruiter
- Розглядає посади:
- Recruiter, Project-менеджер, Logistic specialist, Affiliate manager, Customer support manager, Customer service representative, Sales manager, Team lead, Account manager
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 30 років
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/7391041/?puid=16013
Досвід роботи
Логіст з міжнародних перевезень
з 05.2025 по нині
(3 місяці)
Savchuk International OU, Дистанційно (Транспорт, логістика)
- Координація та планування міжнародних логістичних операцій
- Ведення переговорів з перевізниками та клієнтами
- Підготовка звітності та аналітики
- Документообіг та логістична підтримка
- Супровід вантажів на всіх етапах логістичного ланцюга
Бармен
з 10.2022 по 02.2025
(2 роки 4 місяці)
Royal Caribbean, Дистанційно (Туризм)
- робота в команді з акцентом на ефективну комунікацію та вирішення конфліктних ситуацій
- наставництво нових співробітників: ознайомлення з корпоративними стандартами та правилами обслуговування
- відповідальність за рівень клієнтського сервісу та підтримання високого рівня задоволеності гостей
- участь в організації подій та координації роботи персоналу під час заходів
- робота в умовах підвищеного стресу та багатозадачності з фокусом на результат та якість обслуговування
- приготування коктейлів та інших напоїв відповідно до стандартів компанії
- підтримка порядку на барі та контроль за наявністю інгредієнтів
- швидке та якісне обслуговування гостей під час пікового навантаження
Акаунт-менеджер
з 09.2021 по 10.2022
(1 рік 1 місяць)
DYB, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
- проведення переговорів з клієнтами, встановлення та підтримка партнерських відносин як у короткостроковій, так і в довгостроковій перспективах
- підготовка і презентація індивідуальних пропозицій, орієнтованих на потреби клієнтів
- активне залучення нових клієнтів та розширення клієнтської бази
- надання клієнтам інформації про послуги компанії, консультування з питань вибору програм
- продаж програм компанії, включаючи управління процесом продажу та подальше обслуговування клієнтів
- встановлення і підтримка ефективної комунікації з різними сторонами, включаючи партнерів і колег
- розвиток навичок переговорів та клієнтського сервісу, що є важливим для побудови довготривалих відносин
Заступник керуючого, менеджер з обслуговування преміум клієнтів
з 03.2018 по 04.2021
(3 роки 1 місяць)
АТ "Ощадбанк", Херсон (Фінанси, банки, страхування)
- Забезпечення виконання планових показників відділення
- Керівництво поточною діяльністю відділення
- Організація та контроль роботи відділення, розподіл обов’язків між працівниками, доведення планів і завдань з встановленими строками їх виконання
- Залучення на обслуговування нових клієнтів шляхом проведення зустрічей та переговорів
- Забезпечення якісного обслуговування преміум клієнтів
- Організація роботи щодо: кредитування фізичних осіб, супроводження кредитних операцій, розвитку операцій з використанням банківських платіжних карток, безготівкових
розрахунків, розвитку та супроводження вкладних (депозитних) операцій та інше
- Оптимізація операцій преміум-клієнтів, ініціювання погодження індивідуальних схем банківського обслуговування
- Супроводження нестандартних банківських продуктів, розроблених у відповідності до потреб преміум-клієнтів.
Головний економіст відділу клієнтів роздрібного бізнесу ТВБВ
з 06.2016 по 03.2018
(1 рік 9 місяців)
АТ "Ощадбанк", Херсон (Фінанси, банки, страхування)
Виконання планів з продажу роздрібних банківських продуктів/ страхових продуктів/ послуг
- Надання клієнтам консультаційних послуг щодо здійснення операцій, актуальних умов банківських продуктів
- Відкриття рахунків, укладання договорів
- Залучення нових клієнтів на обслуговування до банку, утримання існуючих
- Кредитування фізичних осіб, супроводження кредитних операцій, розвитку операцій використанням банківських платіжних карток, безготівкових розрахунків, укладання та супроводження вкладних (депозитних) операцій та інше.
Провідний економіст відділу клієнтів роздрібного бізнесу ТВБВ
з 02.2016 по 06.2016
(4 місяці)
АТ "Ощадбанк", Херсон (Фінанси, банки, страхування)
- Виконання планів з продажу роздрібних банківських продуктів/ страхових продуктів/ послуг
- Надання клієнтам консультаційних послуг щодо здійснення операцій, актуальних умов банківських продуктів
- Відкриття рахунків, укладання договорів
- Залучення нових клієнтів на обслуговування до банку, утримання існуючих
Спеціаліст 1-ї категорії відділу телефонних продажів та маркетингових досліджень
з 10.2013 по 06.2014
(8 місяців)
ПАТ «Райффайзен Банк Аваль», Херсон (Фінанси, банки, страхування)
Вихідні дзвінки по представленій клієнтській базі
- Телефонні продажі банківських продуктів
- Надання інформації про послуги компанії потенційним клієнтам
Освіта
Херсонський національний технічний університет
Економіка підприємства, Херсон
Вища, з 2014 по 2017 (3 роки)
Херсонський політехнічний коледж Одеського національного політехнічного університету
Економіка підприємства, Херсон
Незакінчена вища, з 2010 по 2013 (3 роки)
Додаткова освіта та сертифікати
•Підвищення кваліфікації керуючих ТВБВ та їх заступників АТ «Ощадбанк», Університет банківської справи, м. Львів
2019, 5 днів
Курс «Digital marketing», International Marketing Business
2021, 5 тижнів
Project Management Essentials
2025, 6 тижнів
Сертифікат
Знання і навички
- Комунікабельність
- Ведення CRM
- Організаторські здібності
- Уважність
- Міжкультурна взаємодія
- Тайм-менеджмент
- Командна робота
- Ведення документації
- Стресостійкість
- Гнучкість
- Відповідальність
- Швидке навчання
- Ефективна комунікація
- Прямий продаж
- Ведення переговорів
- Знання технік продажу
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — вище середнього
Додаткова інформація
Вміння та навики: організаційні здібності, вміння працювати в команді, клієнтоорієнтованість, уміння ставити цілі і досягати їх, вирішення конфліктних ситуацій, ведення переговорів, впевнений користувач ПК, знання банківських програм та MS Office.
Особисті якості: прагнення до вдосконалення та розвитку, стресостійкість, амбіційність, креативність, ініціативність, відповідальність, ввічливість, наполегливість, комунікабельність.
Хоббі: подорожі, активний спосіб життя, спорт.
Схожі кандидати
-
Інспектор відділу кадрів
30000 грн, Київ -
HR-менеджер
Дистанційно -
Рекрутер
Дистанційно -
HR-менеджер
Львів, Дистанційно -
HR-менеджер
Дистанційно -
Рекрутер
15000 грн, Житомир, Дистанційно