• PRO

Єгор

Розробник BI

Розглядає посади:
Розробник BI, Провідний аналітик консолідованої інформації
Вид зайнятості:
повна
Вік:
36 років
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Дистанційно, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Провідний аналітик консолідованої інформації (IM Officer)

з 08.2022 по нині (3 роки)
Національний комітет Товариства Червоного Хреста України, Львів (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Основні обов’язки:
- Адміністрування та оптимізація CRM для обробки звернень.
- Розробка, адаптація та підтримка структури CRM-системи.
- Побудова дашбордів у Power BI та внутрішній CRM.
- Впровадження Kobo форм для збору даних.
- Автоматизація потоку даних між сайтом та CRM через REST API.
- Комунікація з міжнародними партнерами (CEA/PGI), IT-департаментом та внутрішніми командами.
- Впровадження змін та нових рішень у систему управління даними.
- Розробка та підтримка інструментів збору даних.
- Проведення тренінгів для команди та департаментів організації.

=====

Досягнення:
- Виправлення та регулярне вдосконалення CRM-системи для обробки звернень.
- Побудова інформаційних дашбордів (Power BI, внутрішня CRM).
- Розробка нової структури CRM, адаптація та адміністрування.
- Впровадження Kobo форм для збору даних.
- Проведення тренінгів для команди та департаменту зворотного зв’язку.
- Автоматизація потоку даних між сайтом та CRM через REST API.

Project-менеджер

з 01.2022 по 08.2022 (7 місяців)
Auspex, Львів (IT)

Управління проєктами та координація роботи команди.
Аудит бізнес-процесів клієнтів та їх оптимізація.
Формування технічних завдань (ТЗ) на основі вимог замовника.
Комунікація із замовниками: збір вимог, презентація рішень.
Впровадження CRM-рішень та автоматизація процесів.

CRM-Менеджер

з 02.2020 по 09.2021 (1 рік 7 місяців)
ТОВ, Львів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Основне завдання
У зв’язку з зростанням компанії та розширенням клієнтської бази, виникла потреба у переведенні бізнес-процес у більш швидкий та прозорий формат - на цифрову платформу.

Рішення
Мною було запропоновано впровадити CRM систему та менеджер завдань. Вищим керівництвом пропозиція була схвалена. Додатково залучено консалтингову компанію Інтегратора. Мене було призначено керівником всього процесу впровадження.

Впровадження
Для впровадження був обраний Zoho One з відповідними функціями, але згодом рішення було прийняте на користь ClickUp. Мною та Інтегратором було проведено аудит всіх бізнес-процесів з їх супутнім моделюванням та описом. Разом з запуском CRM-системи було також впроваджено G Suite (корпоративна пошта, чат, документи). Після прийому-передачі від Інтегратора, я залишився в компанії на відповідній посаді, але додатково почав займатись наступними завданнями: груповим та індивідуальним навчанням персоналу, регулярним аудитом бізнес-процесів; перемоделюванням блок-схем; програмуванням CRM системи; автоматизуванням кейсів системи; регулярним перебудуванням концептуальної та функціональної структури системи; адмініструванням користувачів системи; адмініструванням G Suite.

Результат
Для персоналу компанії такої категорії, цифрова площина для роботи - це відкриття сучасних рішень. Люди поступово почали працювати у системи, вчитись та пропонувати ідеї щодо змін. Разом з тим, для Вищого керівництва також було корисним отримати модель та структуру своєї компанії не лише у вигляді блок-схеми, а і функціонально у самій системі. Найцікавішою інформацією для керівництва була про етапи будівництва, які також були автоматизовані.

Операційний менеджер

з 01.2019 по 01.2020 (1 рік)
ТОВ, Київ (Компанія з оптової реалізації рідкого палива та паливо мастильних матеріалів)

Переговори та укладання договорів з існуючими та новими контрагентами
Організація поставок замовлень
Участь у тендерах та виконання тендерних умов

Контент менеджер, SEO-спеціаліст.

з 10.2010 по 03.2012 (1 рік 5 місяців)
«Дирекція з будівництва об’єктів до Євро-2012 у місті Львові»., Львов (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Адміністрування веб-ресурсів компанії
SEO – оптимізація

Технічний адміністратор

з 01.2007 по 01.2009 (2 роки)
SKYNET, Львів (Локальні мережі, Інтернет провайдер)

Техпідтримка абонентів
Організація підключення нових абонентів
Організація ремонтних робіт на лінії
Контроль якості ремонту та підключення абонентів
Оперативне реагування на форс-мажорні обставини

Освіта

Коледж по туризму

Бізнес-адміністрування, Благоєвград
Вища, з 2014 по 2017 (3 роки)

Освіта у галузі керування підприємствами. Економічний факультет.

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Power BI
Kobo ToolBox
EspoCRM
Аудит бізнес-процесів.
Складання BPMN - моделювання бізнес-процесів.
CRM ClickUp - запуск; побудова алгоритмів; підключення інструментів; адміністрування з подальшим навчанням персоналу і технічною підтримкою.
No-code\Low-code - програмування
CRM Битрикс24 - «Адміністратор сервісу Битрикс24 (коробочна версія – сертифікат фахівця в наявності)
Впевнений користувач ПК
Графічні редактори
Знаю принцип побудови LAN.
Active Directory
Linux – початковий рівень
Базовий рівень знань php, html, css, mysql.
CMS Joomla, WP.
Старт сайту – підключення сайту до домену і хостингу.
Розумію принципи SEO – оптимізації. Невеликий досвід (3 роки).
Google Adwords
Google Analytics
Adobe Photoshop
Web-адміністрування
SEO- оптимізація

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: