Резюме від 9 червня 2023 PRO

Денис

Директор з логістики (складська, транспортна, закупівлі та управління запасами)

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Операційний директор

з 04.2018 по 09.2020 (2 роки 5 місяців)
ООО «Алюпро Груп», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Функціональні обов’язки: управління та реорганізація складської логістики, транспортної логістики, закупівлі та рівня товарних запасів (імпорт з Китаю, українські постачальники) та відділу контролю якості.


Результати роботи:
Організація складської логістики:
- «з нуля» - сформована організаційна структура нового центрального складу; підібраний, навчений новий персонал, розроблені та затверджені системи мотивації;
- «з нуля» - організована робота нового центрального складу (2500 м2) (пошуки приміщень, підписання договору, реконструкція приміщення, оснащення складським обладнанням і т.д.);
- сформований підрозділ контроля якості;
- розроблені та затверджені регламенти роботи нового складу
- розроблений комплекс технічних завдань для впровадження нової складської облікової програми;

Організація транспортної логістики:
- розроблена маршрутна мережа внутрішньої логістики та логістики клієнтських доставок;
- укладені договори з необхідними транспортними компаніями;
- розроблена система KPI для транспортної логістики;
- налагоджена система роботи та звітності;
- прийнятий на роботу ключовий спеціаліст, якому передана в роботу транспортна логістика.

Організація управління запасами готової продукції:
- розроблена система управління запасами на основі довгострокових і середньострокових планів продажів;
- впроваджена процедура валідації планів продажів торгових відділів, система коригувань та відстеження результатів;
- розроблені алгоритми розрахунку замовлень в залежності від каналів постачань;
- розроблені та впроваджені KPI управління запасами;
- сформований, навчений штат підрозділу управління запасами. Розроблені та затверджені системи мотивації;
- сформований та реалізований блок технічних завдань для розробки програмного забезпечення;
- блок управління запасами запущений и переданий в роботу ключовому спеціалісту.


Організація управління замовленнями покупців (диспетчеризація замовлень):
- «з нуля» розроблена та впроваджена система диспетчеризації замовлень від отримання до доставки (з можливостями комплектації кожного замовлення продукцією одночасно з власного виробництва, каналу імпортних постачань або складу готової продукції).
- розроблена система взаємодії підрозділу диспетчеризації з торговими відділами;
- підібраний та навчений штат підрозділу. Розроблені та затверджені системи мотивації;
- налагоджена система звітності, впроваджені KPI підрозділу;
- блок управління замовленнями запущений та переданий в роботу ключовому спеціалісту

Операційний директор (проектна робота).

з 11.2016 по 03.2018 (1 рік 4 місяці)
ООО «Алюсервіс»., Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Функціональні обов’язки: Управління та реорганізація закупівель (Україна та імпорт з Китаю), складської та транспортної логістики, сервісного підрозділу обслуговування клієнтів (3 склади, ~3000 SKU, ~4000 замовлень/міс).

Виконані завдання проекту:
- розроблений та реалізований план стратегічних змін підрозділів логістики
- підрозділи закупівлі, складської та транспортної логістики підготовлені до виводу на ринок нової продукції та розвитку продажів існуючої продукції (набраний та навчений персонал, розроблені та затверджені системи мотивації, реорганізовані складські приміщення, укладені контракти з транспортними компаніями, реалізовані зміни облікового/складського програмного забезпечення и т.д.);
- сформовані та затверджені з власником всі довгострокові бюджети проекту;
- сформовані, затверджені та запущені в роботу довгострокові плани постачань (Україна та імпорт);
- компанія інтегрована як підрозділ в структуру материнської компанії

Операційний директор

з 11.2014 по 10.2016 (1 рік 11 місяців)
ООО «СмартОфісГрупп», ООО «Мій Офис»., Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Функціональні обов’язки:
Повне управління транспортною та складською логістикою підприємства (6 складів, 6000 SKU, більше 8000 контрагентів, більше 25 000 замовлень/міс)
Організація доопрацювань та впровадження WMS спільно з ІТ відділом (Solvo WMS).
Управління відділом закупівель (асортиментний ряд близько 6000 SKU, >300 постачальників)
Управління запасами центрального складу та складів-магазинів та філіалів.

Результати роботи:
- розроблена та реалізована стратегія розвитку логістики компанії
- розроблена політика управління запасами підприємства
- створена єдина система логістики двох підприємств (материнська + дочірня компанії)
- скорочені транспортні витрати компанії на 30% (з 3,1% до 2,2%)
- скорочена кількість «відмов» складу по замовленнях на 70%
- скорочені фінансові втрати від нестачі на складі на 80%

Директор з логістики

з 11.2012 по 11.2014 (2 роки)
ООО «Мій офіс», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Функціональні обов’язки:
Повне управління транспортною та складською логістикою підприємства (5 складів, 6000 SKU, близько 20 авто + наймані перевізники та кур’єрські компанії; більше 5000 контрагентів; більше 15 000 замовлень/міс).
З 1.03.14 – управління відділом закупівель підприємства (більше 300 постачальників), формування та управління запасами компанії.
Результати роботи:
- розроблена та реалізована стратегія розвитку логістики компанії
- скорочені транспортні витрати компанії в 2 рази за 2 роки (з 5,4-5,6% до 2,8-3,0%)
- скорочені складські витрати компанії: при збільшенні товарообігу компанії в 3 рази, збільшення витрат по складу лише в 1,5 разів;
- відкриті та запущені в роботу нові склади нових філій компанїї;
- збільшено виконання замовлень за асортиментом з ~70% до 92%;
- скорочений час оброки замовлень логістикою (з урахуванням закупівлі у сторонніх постачальників) на 35%

Заступник генерального директора

з 09.2010 по 08.2012 (1 рік 11 місяців)
ООО «Мові-Хелс» Швейцарія, представництво в Україні, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Функціональні обов’язки:
- робота з ключовими клієнтами («первісні» продажі – дистриб’юторам): комерційні умови, управління постачаннями, політика управління запасами на складах дистриб’юторів, управління дебіторською заборгованістю;
- логістика (забезпечення всього логістичного ланцюга від постачання на склад компанії до постачання склад клієнта)
- ІТ – організація систем управлінського обліку, складського обліку (на рівні розробки/контролю виконання ТЗ).

Результати роботи:
- вибудована система роботи з дистриб’юторами «з нуля», від укладання контракту до виконання квартальних планів продажів.
- укладені контракті зі всіма ТОП дистриб’юторами фарм ринку (90% охоплення роздрібних точок фарм ринку).
- налагоджений контроль та звітність щодо доступності та достатності продукції компанії в регіонах для продажу медичними та фармацевтичними представниками компанії

Заступник директора з продажу та дистриб’юції

з 07.2007 по 08.2010 (3 роки 1 місяць)
ООО «ВВС - ЛТД», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- реорганізація роботи системи продажів компанії (центральні торгівельні відділи + 14 регіональних торгівельних відділів)
- розробка методів планування продажів (аналіз ринкової ситуації, категоризації клієнтів, методів роботи з клієнтами, оцінки резервів и т.д.)
- контроль дебіторської заборгованості клієнтів (більше 4500 юр осіб)
- розробка систем планування та звітності в продажах
- розробка та впровадження мотиваційних програм для торгівельного персоналу компанії

Результат роботи:
- зріст товарообігу компанії з 40% до 70% в рік в період 2007 – 2009 (результат, безумовно, не особистий, а командний)

Начальник відділу розвитку логістики (департамент розвитку бізнесу)

з 05.2006 по 07.2007 (1 рік 2 місяці)
ООО «ВВС - ЛТД», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- розробка інноваційних рішень для адаптації якості логістики до розвитку компанії
(формування та управління штатом відділу з 7 осіб)

Результати роботи:
- адаптовані логістичні процеси до росту товарообігу компанії в середньому на 50% в рік без зниження якості логістичного обслуговування;
- скорочені логістичні витрати компанії на 15-17%

Освіта

Національний Технічний Університет України (КПІ)

Факультет інформатики та обчислювальноїї техніки. Спеціальність – комп’ютерні системи та мережи, Київ
Вища, з 1998 по 2004 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Блок зовнішніх тренінгів в областях: продажі, дистрибьюція, логістика, управління запасами. Детальний перелік – по запиту

2005-2020

Знання і навички

MS Office Пользователь Internet MS PowerPoint Email MS Access Знание офисных программ

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — вище середнього

Додаткова інформація

Військова історія, активний відпочинок/туризм, яхтінг, кулінарія, рок-музика

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: