Резюме від 28 квітня 2023 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/7463557

Бізнес-аналітик, 75 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бізнес-аналітик

з 12.2019 по нині (4 роки 5 місяців)
ЗМІ, медіа

Обов'язки:
- Збір вимог від користувачів, документування вимог та погодження протоколів.
- Організація зустрічей, формування порядку денного.
- Описання технічних завдань згідно протоколів. Погодження з користувачем кінцевого результату.
- Постановка задач розробнику. Планування робот та контроль їх виконання.
- Тестування продукту. Написання звітів по помилкам.
- Презентації продукту Замовнику та проведення навчання для користувачів.
- Написання інструкцій для користувачів.
- Підтримка користувачів. Надання усних та письмових консультацій.
- Взаємодія з різними командами в компанії.

Досягнення:
- Об'єднання різноманітних баз обліку в єдину систему. Налагодження єдиного бізнес процесу та впровадження єдиного НСІ.
- Супровід зарплатних проектів в організації.
- Консультаційні роботи по проекту обліку програмного продукту.
- Впровадження модуля обліку товарно-матеріальних цінностей в групі.
- Інтеграція в існуючу облікову систему додаткової організації.
- Участь в проваджені єдиного казначейства в групі.
- Підготовка до впровадження BAS:ERP.

Провідний бухгалтер

з 05.2012 по 12.2019 (7 років 7 місяців)
ТОВ Телеканал СТБ, Київ (ЗМІ, медіа)

Обов'зки:
• Відображення первинних документів у регістрах обліку. Ведення ділянки обліку основних засобів, МНМА, ділянки продажу ТМЦ та ділянки безкоштовних роздач ТМЦ
• Ведення податквого обліку. Розрахунок податкових витрат, аналіз ризиків;
• Підготовка внутрішніх документів для формування первинного документ. Контроль за своєчасним отриманням документів у бухгалтерію. Формування та підготовка щотижневої звітності щодо заборгованостей документів;
• Участь у складанні державної звітності (квартальної, річної);
• Взаємозв'язок з юридичним департаментом, надання консультацій щодо податкового законодавства;
• Допомога фінансовій службі у складанні бюджетів, прогнозування видатків;
• Робота у постійно діючій комісії підприємства, проведення інвентаризацій. Організації процесу списання обладнення. Супроводження списання обладнання з обліку, проведення переговорів із підрядниками, організація вивезення та контроль утилізації;
• Формування зведенних результатів інвентаризації, подання керівництву на розгляд, надання своїх рекомендацій;
• Постановка завдань для комірника з метою забезпечення приймання цінностей від постачальників;
• Навчання нових працівників.

Досягення:
- Впровадження нових практик для проведення інвентаризація які успішно використовуються;
- Формування правильного бізнес процесу при роботі з ТМЦ на рівні розпорядника. Налагодження взаємодія фінансовий віділе - розпорядник.

Адміністратор (спеціаліст з документообігу)

з 04.2011 по 05.2012 (1 рік 1 місяць)
ТОВ Телеканал СТБ, Київ (ЗМІ, медіа)

Обов'язки:
- Ведення реєстру заборгованості по первинним документам;
- Комунікація з контрагентам. Отримання документів, узгодження форм актів;
- Підготовка пакетів документів;
- Робота з кореспонденцією.

Освіта

НМК "Інститут післядипломної освіти" Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського"

121 Інженерія програмного забезпечення, Київ
Вища, з 2019 по 2022 (3 роки)

Отримані знання дозволяють виконувати роботи по розробці програмних продкутів, що в свою чергу включає:
- написання програмного коду програми;
- проектування програмного забезпечення;
- тестування програмного забезпечення;
- робота з існуючим програмним рішенням, його супровід та розвиток.

Міжгалузевий інститут управліня

Економіка і підприемництво, Облік і аудит, Київ
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)

Отримані знання в сфері фінансового та бухгалтерського обліку. Програма навчання передбачала вивчення специфіку в різних галузях господарської діяльності, таким чином отримані знання дають уявлення про різні сфери діяльності чим посилюється теоретична база.

Додаткова освіта та сертифікати

Бюджетування в прикладних рішеннях "BAS ERP" та "BAS Комплексне управління підприємством"

2020, 5 днів

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

В вільний від роботи час займаюся самовдосконаленням в якості .NET розробника. Вивчаю бази даних та мову структурованих запитів.

Маю досвід роботи з програмним забезпеченням:
- Офісні програми Microsoft Office: Word, Excel (робота з формулами та даними з баз даних), PowerPoint.
- Бухгалтерські програми: 1С 7.7, 1С 8.3, BAS: Бухгалтерія, BAS:ERP, MEDoc
- Середовища розробки: Microsoft Visual Studio, Visual Studio Code, SQL Server Management Studio

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: