Резюме від 24 квітня 2024 Файл

Михаил

Project manager, Business analyst

Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Р Е З Ю М Е

Шабанов Михайло Романович
Особисті дані:
Дата народження: 22 серпня 1988р.
Сімейний стан: неодружений.
Місце постійного проживання – м. Київ.
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Е-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») / [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
2006-2011рр.
ДОНЕЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ,
Кафедра «Обліку і аудиту» за спеціальністю «Економіка та підприємництво»
спеціалізації:
• «Облік і аудит»;
• Ступінь – «Магістр»

2019 р. Комп’ютерна академія «КРОК»
Спеціальність «Діджитал маркетинг»

2022 – 2023 Академія Get Ed
Спеціальність QA – (Тестувальник ПЗ)
Сфери діяльності:
2023 - 2024
IT agency «Noname Digital»
Посада: Бізнес-аналітик
Функціональні обов’язки: Співпраця з різними внутрішніми та зовнішніми командами, Проведення зустрічей з замовниками. Виявлення та формування бізнес вимог до проектів (розробка мобільних додатків, та інтернет сайтів). Написання та узгодження ТЗ. Моніторинг та звітність.

2022 - 2023
ТОВ «Ай Эм Маркетинг» - рекламне агентство
Посада: Проджект менеджер/Бізнес-аналітик
Функціональні обов’язки: Планування та координація проектів, Комунікація з клієнтами, Укладання угод, та контроль розрахунків, Управління бюджетом, Командне управління: Співпраця з різними внутрішніми та зовнішніми командами, Виявлення та формування бізнес вимог до проектів (розробка сайтів). Написання ТЗ. Моніторинг та звітність.

2020- 2022
ТОВ «КБМ-С»
Посада: зам. Керівника відділу продажів первинної нерухомості
Функціональні обов’язки – Контроль виконання плану, ведення бази інвесторів, консультації клієнтів та продаж об’єктів нерухомості, участь у розробці маркетингової стратегії. Оформлення та підписання договорів та додаткових угод до них.

2019 - 2020
ТОВ "Ротакс холдинг"
Посада: Менеджер по роботі з інвесторами
Функціональні обов’язки: ведення бази клієнтів, складання договорів, та додаткових угод до них, контроль надходження коштів відповідно з умовами договорів, Ведення переговорів з контрагентами..
2017 – 2018
ТОВ «БФ ЕНД ГХ Тревел рітейл ЛТД»
Посада – касир на підприємстві
Функціональні обов’язки: Прийом торгової виручки, формування первинної бухгалтерської документації та фінансової звітності, формування інкасації.
2018
АБ «Укргазбанк»
Посада – головний економіст
Функціональні обов’язки: консультації клієнтів стосовно банківських продуктів, оформлення депозитних та кредитних угод, зарплатні проекти, ведення та контроль документообігу.
2014 – 2018 рр.
ТОВ «УК Київбуд»
Посада – менеджер по роботі з інвесторами, менеджер з продажу.
Функціональні обов’язки: ведення бази клієнтів, складання договорів, та додаткових угод до них, консультація діючих, та потенційних клієнтів з приводу будівництва, Ведення переговорів з контрагентами.
2013 – 2014 рр.
Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЛО»;
Основна сфера діяльності – торгівля.
Посада – Менеджер з продажу.
Функціональні обов’язки: консультація клієнтів, виконання плану продаж, ведення каси, дотримання касової дисципліни, проведення інкасації.
2013 – 2014 рр
ФОП «Алєксєєв А. В.»
Посада – Адміністратор магазину.
Функціональні обов’язки: консультація клієнтів, виконання плану продаж, ведення каси, дотримання касової дисципліни, проведення інкасації.
2011 –2013 рр.
ПАТ КБ «Приватбанк»
Посада – Економіст.
Функціональні обов’язки: виконання плану з оформлення кредитних та дебетових карт, консультація клієнтів банку з питань руху коштів на їхніх рахунках.
Професійні навички та знання:
1. ведення переговорів з потенційними покупцями;
2. показ об’єкту нерухомості потенційним покупцям;
3. підбір і розрахунок варіантів оплати обраних квартир;
4. проведення консультацій з технічних і юридичних питань, пов’язаних з
реалізацією об’єктів нерухомості;
5. укладання договорів.
6. редагування договорів, складання додаткових угод, актів прийому-
передачі об’єктів нерухомості;
7. ведення реєстрів;
8. контроль заборгованостей і контроль виконання договірних
зобов’язань;
9. організація і проведення показів об’єктів нерухомості;
10. взаємодія з технічними службами;
11. ведення бази 1С;
Спеціальні знання:
Українська та російська мови – вільне володіння. Англійська (базова)
Робота на ПК –вільне володіння MS Office, Internet, Google docs,
1С: Підприємство. AMO CRM, ChatGPT, "BlueWillow AI.

Особисті якості:
Швидке засвоєння нових знань, відповідальність, відчуття ризиків, стресостійкість, здатність працювати в команді, а також на результат.
Завжди відкритий до нових викликів.
З повагою
М. Р. Шабанов

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: