• Файл

Маріана

Адміністратор

Розглядає посади:
Адміністратор, Робочий, Менеджер інтернет-магазину
Вік:
40 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

П.І.Б.: Кунинець Маріана Ігорівна
Дата та рік народження: 26.08.1984р.
Сімейний стан: Не заміжня, немає дітей
.
Адреса: м.Львів ,пр. Чорновола 49
Контактний телефон: моб. : [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта:
середня спеціальна – Львівський Державний Екологічний Політехнікум. геодезичний факультет, напрямок “Землевпорядкування”
вища - Міжргіональна Академія Управління Персоналом .Напрямок “Економіка Управління бізнесом”
Місце праці:
1. Адміністратор торгового залу з 06.2016 по 02.2021 (4 роки 8 місяців) ФОП Савка, Львів (Продажі)
Професійні навики:
-рішення задач з адміністрування роботи магазинів
- вирішення поточних питань з орендодавцями
- взаємодія зі співробітниками офісу, в зв'язку з функціонуванням торгового обладнання, комп'ютерної техніки та ін.
-підбір, оцінка та адаптація і розвиток персоналу відповідно до вимог до посади спільно з департаментом персоналу.
- організація роботи торгового персоналу, згідно з прийнятими стандартами і принципами
- контроль чисельності персоналу відповідно до затвердженого штатного розпису, виконання працівниками своїх посадових інструкцій.
- організація і контроль дотримання касової дисципліни
забезпечення чіткої та своєчасної системи товарного обліку, згідно з внутрішніми стандартами
- організація та контроль процесу продажу і обслуговування клієнтів
- організація процесу приймання, викладки, оцінки та переоцінки і підсортування товару відповідно до розпоряджень керівництва.
- організація і проведення переобліку товару в магазині згідно із затвердженим графіком.
-ведення обліку бракованого товару і вирішення подальшої дії з ним.
- участь у продажу товару і консультації клієнтів по необхідності.
- запобігання виникненню конфліктних ситуацій з клієнтами та вирішення виниклих конфліктів..
- складання графіка виходу на роботу, наповнюваність змін.
-аналіз і контроль товарного запасу, актуального асортименту, рекламних акцій в магазинах, відповідність магазинів всім стандартам компанії.
- взаємодія з контролюючими органами.
- зміцнення сприятливого іміджу компанії.
та ін.
2. менеджер по продажам мережевої компанії ТОВ«Derby» (січень2010-грудень 2017рр)
Професійні навики:
Організація торгового процесу; обслуговування клієнтів і розрахунок іх ; аналіз асортименту, аналіз продажів; підготовка магазину до робочого процесу, виконання норм і стандартів мережі , закриття магазину.
Додаткова інформація:
наявність закордонного паспорта , впевнений користувач 1С , Outlook, Internet, принтером, ксероксом, , знання англійської мови ( середній рівень), українська і російська мова вільне володіння .
Особисті якості: Маю нестандартні ідеї і креативне мислення. Вмію знаходити підхід до людей, наявність лідерських та управлінських навичок, організована, цілеспрямована і стресостійка.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: