Резюме від 3 травня 2024 Файл

Остап

Керівник підприємства, заступник керівника, економіст

Вік:
53 роки
Місто:
Долина

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РогальОстап Богданович
77212, с. Підбережжя, вул. Прикарпатська, 5,
Івано-Франківська обл.
Моб. тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Д. н.: 28 березня 1971 р, українець

Здобуття посади:
керівник, заступник керівника, головний економіст

Досвід роботи:
*грудень 2020 року – ТОВ «СортЕко» - директор виконавчий
•з травня 2013 р. по липень 2014 року – ТзОВ «Укройлстандарт»  головний бухгалтер (по сумісництву);
•з травня 2011 р. по жовтень 2015 року – ПП «Брати КІП» заступник директора, головний економіст;
•2004-2005 рр.– КС «Злет» головний бухгалтер;
•з серпня 2004 р. - по грудень 2020 року – приватний підприємець;
•1994-2004 рр. – Долинська ОДПІ на посадах: СДПРІ;
ГДПРІ;
начальник відділу;
•1991-1994 рр. – Болехівський ЛК економіст-нормувальник, бухгалтер по заробітній платі та матеріалах;
•1989-1991 р.р. – служба в рядах Радянської армії
•у 1989 р. –Відділ освіти Косівського райвно, бухгалтер.
Освіта:•2004 р. Харківський фінансово-економічний інститут, спеціальність  бухгалтер з податкового обліку;
•2000 р.  Тернопільська академія народного господарства  курси підвищення кваліфікації;
•1996-1999  Тернопільська академія народного господарства, диплом економіста;
•1986-1989  Львівський фінансовий технікум за спеціальністю бухгалтерський облік.
Професійні навички і знання:•впевнене користування комп’ютером: досвідчений користувач пакету MS Office (Word, Exсel,), навички роботи з пошуковими та іншими web-ресурсами, графічними редакторами (PhotoShop, CorelDRAW);
•юридичні консультації, підготовка та перевірка договірної документації, аналіз нормативної бази, представлення інтересів клієнтів в господарському та цивільному процесах, адміністративному судочинстві, виконавчому провадженні, претензійна робота, тощо.
•допроектна робота: підготовка тендерної документації, організація маркетингових заходів, розробка концепції проекту, планування рекламних бюджетів, планування проекту, цілей і строків виконання, формування календарного плану;
•організаційна робота: підбір персоналу, управління і координація його роботи, комунікації з підрядниками, формулювання завдань для співробітників, вирішення всіх проблемних ситуацій у роботі, створення звітностей за проектом (документальні, презентаційні);
•комунікації з замовником, узгодження всіх аспектів виконання проекту;
•проведення переговорів і укладення договорів на поставку продукції;
•аналіз стану ринків, оперативний аналіз господарської діяльності підприємства;
•розробка планів, підготовка робочого матеріалу та проведення інструктажів з техніки безпеки й охорона праці робітників;
•консультації щодо бухгалтерського та податкового обліку, його ведення, діловодства, кадрова справа, земельне законодавство.
Додаткові відомості:одружений, 4 дітей;
права водія категорії В, досвід керування автомобілем;
закордонний паспорт;
сержант запасу Української армії.
Особисті якості: Комунікабельність, стресостійкість, креативність, відповідальність, пунктуальність.
інвалід 2-га група, не повний робочий день
компенсація витрат на телефон та інтернет
очікувана заробітна плата – 18000,00 грн.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: