- PRO
Вiталiй
Директор зі стратегії
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 53 роки
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/7526007/
Досвід роботи
Директор з маркетингу
з 05.2020 по нині
(5 років 3 місяці)
Freelancer, Київ (Маркетинг, реклама, PR)
• Управління маркетингом.
• Стратегічний та операційний маркетинг.
• Брендінг та бренд-комунікації.
• Створення нових продуктів та брендів.
ПРОЕКТИ:
•Електротехнічні товари та обладнання. Компанія працює на ринку електротехнічних товарів, основне призначення яких – комплектація електричних щитів від квартирних щитків до трансформаторних станцій.
Відома консалтингова компанія ADVANTER у рамках проекту “Стратегічний консалтинг” провела аудит та низку стратегічних сесій із власником та ключовими співробітниками.
Були поставлені бізнес- цілі на довгостроковий період і ADVANTER підготував аналітичний репорт щодо можливих трансформацій та змін у бізнесі та структурі.
Один із важливих висновків даного репорту: у компанії повністю відсутня функція стратегічного та частково операційного маркетингу. Також відсутній бренд-менеджмент, а існуючий відділ маркетингу (що складається з керівника відділу та шести бренд-менеджерів) виконує функціонал продакт-менеджменту.
Мене запросили до компанії як маркетолога-стратега.
Створено мною в рамках проекту:
1.Змінено архітектуру бренд-портфеля компанії, включаючи корпоративний бренд. Корпоративний бренд стає майстер-брендом, а всі продуктові – суббрендами.
2.Розробив позиціонування та точки диференціації майстер-бренду від ключових конкурентів (включно такого конкурента як SIEMENS)
3.Створив маркетингову стратегію розвитку та просування майстер-бренду та суб-брендів. Розробив комунікаційну стратегію.
4.Відповідно до стратегії, розробив та запустив екшн-план операційних маркетингових заходів на півроку, з прив'язкою до термінів, постановкою KPI та бюджетами.
5.Створив ефективну систему виміру та аналітики ринкових показників та репутаційних KPI майстер-бренду. Запроваджено систему регулярних маркетингових аналітичних репортів. Створено та запущено систему обліку отримання нових лідів.
6.Створив та запустив внутрішній алгоритм трансформації (включаючи навчання) продактів у бренд-менеджерів.
7.На основі аналізу клієнтської бази та B2B маркетингу конкурентів, мною була створена і запущена Партнерська програма (B2B), що не має аналогів на ринку, з ROMI від 120 до 200%.
8.Провівши аналітику ринку та визначивши потенціал різних сегментів, я ініціював запуск проекту з виходу на новий ринок, що за ємністю в грошах значно перевищує ринок, на якому компанія на той момент працювала.
9.Проведено трансформацію напрямку digital у бік підвищення ефективності та впровадження нових digital інструментів та метрик.
•Компанія “ДісНа” – один із лідерів на ринках вин та бренді, а також ринку лимонадів.
oТМ “Грузинський Букет” – лідер на українському ринку лимонадів у сегментах “середній+” та “преміум”. Розроблено стратегію комунікацій; створено креативи для рекламної кампанії; запущені digital та SMM кампанії просування бренду.
oТМ “VARDIANI” – грузинсько-український бренд, представлений на ринках тихих вин, бренді та ігристих вин. Розроблено нову архітектуру бренду (перехід від парасолькового бренду у формат Майстер-бренд +
Директор з маркетингу
з 08.2011 по 05.2020
(8 років 9 місяців)
EUROIZOL, група компаній, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
•Проведено аудит маркетингу. За результатами створено нову структуру маркетингу, розроблено функціональні обов'язки, проведено оцінку персоналу.
•За незалежними оцінками – під моїм керівництвом створена найсильніша і найефективніша команда маркетингу на ринку будівельних матеріалів (у сегментах бізнесу EUROIZOL).
•Реалізовано поділ відділу продажу та маркетингу на два незалежні напрямки. Створено бізнес-процеси щодо взаємодії напряму маркетингу з іншими підрозділами компанії.
•Введено нові стандарти стратегічного та операційного маркетингу. Організовано сотні рекламних та маркетингових кампаній.
•Позиціонування, диференціювання та відбудова від конкурентів ключових брендів – світових та європейських лідерів у своїх сегментах будівельного ринку (ТОП 20 у продажах компанії).
•Створено систему досліджень та збору інформації. Система оцінки ефективності рекламно-маркетингових заходів.
•18 співробітників у підпорядкуванні.
•54 ТМ у управлінні маркетингу.
•Динаміка ринкових та бізнес показників у середньому + 15-20% за рік.
Директор зі стратегії, партнер
з 02.2010 по 12.2011
(1 рік 10 місяців)
Агентство маркетингового аутсорсинга “BrainsUP”, Київ (Маркетинг, реклама, PR)
•PepsiCo: розроблено концепти для оновлення позиціонування бренду Adrenaline Rush (енергетичний напій, лідер ринку); розроблено портфельну стратегію розвитку бренду “Русский Дар” (квас, №4 на ринку); створено 18 концептів для нового бренду у новому сегменті ринку безалкогольних напоїв.
•“Ніжнє Дотик” (засоби гігієни): розроблено стратегію розвитку бренду та маркетингову стратегію на три роки; розроблено план маркетингу та оперативних заходів на 2010/2011 рр.
•Розроблено чотири концепти для бренду нового італійського ресторану.
•Для нового віскі Red Lion на ринках східної Європи розроблено позиціонування та комунікаційна стратегія.
Керуючий директор
з 05.2009 по 11.2009
(6 місяців)
Дизайн-бюро “Карандаш”, Київ (Маркетинг, реклама, PR)
•Рестарт агентства – повна зміна стратегії та вихід із кризи. Фактично проведено репозиціонування та ребрендинг агентства на ринку графічного дизайну.
•Сформовано новий штат агентства.
•Nestle – рестайлінг айдентики та редизайн упаковок кондитерських виробів Свiточ.
•Створено логотип та фірмовий стиль для одного з найбільших рітейлерiв електроніки та побутової техніки MOYO.
•Збільшено кількість клієнтів на 100%.
Директор з маркетингу
з 05.2005 по 03.2009
(3 роки 10 місяців)
Група компаній “Нові Продукти”, Київ (Харчова промисловість)
•Створив і вивів у різні сегменти ринку напоїв шість брендів, включаючи REVO, що став культовим. Два з них, REVO та King's Bridge протягом року увійшли до четвірки лідерів.
• Ряд кампаній отримали найвищу оцінку у професіоналів рекламно-маркетингової спільноти:
- Гран Прі Effie Awards Ukraine 2007 (кампанія релончу бренду Non Stop)
- Гран Прі UA EXPERT 2007 (кампанія лонча бренду REVO)
- Гран Прі KAKADU Awards 2007 (кампанія лонча бренду REVO)
•Завдяки цим досягненням компанія Нові Продукти стає однозначним лідером ринку слабоалкогольних напоїв (45 % від обсягу) та першим локальним гравцем, який становив серйозну конкуренцію на ринку енергетиків західним брендам, з часткою ринку 17%.
•У 2005-2006 роках під моїм управлінням бренд SAHKE стає одним із лідерів російського ринку слабоалкогольних напоїв.
•Брав участь у створенні та адаптації в компанії корпоративного бренду “Нові Продукти”.
•Найбільш значущі кампанії та проекти:
– Релонч ТМ Non Stop: інтегрована кампанія, з використанням вірусного маркетингу, прямої реклами на ТБ, агресивних та епатуючих рекламних матеріалів, продакт-плейсмент у комп'ютерній грі S.T.A.L.K.E.R та наступною PR кампанією даної події. Результат релончу – бренд виходить на друге місце за часткою ринку, обігнавши Red Bull та приростом продажів понад 90%.
– Створення та кампанія лончу бренду REVO: бенчмаркінг; дослідження; позиціонування; розробка товару; стратегія комунікації на "територіях бренду"; кампанія лонча. Результати: з моменту запуску у 2007 році протягом року – 15% ринку; перший український бренд, який самі споживачі назвали культовим; єдиний, на думку молоді, локальний бренд, який можна назвати молодіжним (підтверджено дослідженнями).
– Створення та виведення на ринок слабоалкогольних напоїв бренду King's Bridge. Єдиний бренд у портфелі компанії, виведений на ринок "без центу на рекламу" і завоював протягом року четверте місце на ринку, виключно завдяки правильному концепту, інноваційному для ринку САН упаковці та якісному дизайну.
– Іміджева кампанія бренду SHAKE 2006-2007 року. ТБ-кампанія, ООН-кампанія, Програма “Шиканем” на каналі Інтер. Результати зростання продажів 20%.
На основі успішного кейсу REVO розробив два майстер-класи "Від інновацій до культу" та "Підвищення ефективності комунікацій при невеликих бюджетах". Із майстер-класами виступав на конференціях Українського клубу маркетингу.
Бренд менеджер. Керівник проектів.
з 05.2001 по 12.2004
(3 роки 7 місяців)
ТПК “АЛЕФ”, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
•Керував брендами Bacardi та MARTINI на території України.
•Фактично перезапустив бренд BACARDI в Україні, розробивши та застосувавши ефективну стратегію проникнення через ключові канали та ключових тренд-сеттерів.
•Вивів на ринок елітного алкоголю три бренди в сегменти текіла та барні лікери.
•У період моєї роботи в департаменті АЛЕФ Еліт стає лідером ринку елітного алкоголю. Основний продаж генерував бренд MARTINI.
•Реалізовано низку проектів для партнерів департаменту, компаній-лідерів світового ринку алкоголю – DIAGEO, Brown Forman, Allied Domecq. Найбільш успішний – лонч оновленої горілки FINLANDIA.
Освіта
Києво-Могилянська Бізнес-Школа
Управління маркетингом, Київ
Вища, з 2006 по 2007 (1 рік)
Дніпропетровський Держ. Технічний університет залізничного транспорту.
Інженер-будівельник, Дніпро
Вища, з 1992 по 1997 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Digital Branding: Best Cases 2013 (Москва).
2013
HiBrand (Wally Olins) (Москва).
2008
Мастер-классы и семинары: Scott Bradberry, Jack Trout, Philip Cotter, Ell Rice.
2006-2007
Курсы развития управленческих навыков. Киев.
2006
Практические курсы для бренд-менеджеров. Москва.
2005
Семинары BACARDI Best practice (Варшава), DIADEO Best practice (Дублин).
2003-2004
Плюс сотни книг по бизнесу, менеджменту, маркетингу и стратегиям.
2001-наст. время
Додаткова інформація
Brand-portfolio: www.glukhov.com.ua
Інші резюме цього кандидата
Київ
Глухoв Віталій 1972 р.н. (Viber, Telegram) Претендент на керівну посаду у сфері маркетингу brand-portfolio: www.glukhov.com.ua LinkedIn Skype: vitaliy_glukhov Кар'єра та досягнення: 2020 (червень...
Розглядає посади: Маркетолог-стратег на ринку напоїв, Керівник проєкту
Київ
Віталій Глухов 12-річний досвід на ринку напоїв. 23-річний досвід у маркетингу, насамперед у брендингу, бренд-комунікаціях, створенні нових продуктів/брендів та управлінні маркетингом. Бізнес-освіта...
Схожі кандидати
-
Head of PR, директор зі стратегічних комунікацій
Київ -
Strategic Partnerships Leader
Київ -
Маркетолог (стратегічний маркетинг, digital, project)
Київ, Ужгород -
Operations, Strategy Lead
Київ -
Бренд-стратег
Київ -
Керівник (інвестиції, фінанси, контролінг, стратегія)
170000 грн, Київ