Резюме від 18 травня 2024 PRO

Карина

Помічник, заступник, менеджер, адміністратор, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
24 роки
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник керуючого філіалом (сервіс-менеджер)

з 06.2023 по нині (11 місяців)
Приватний садок "Happy Time", Одеса (Освіта, наука)

До моїх обовʼязків входило:
- забезпечення заповнення садочку (продовження поточних абонементів\проведення екскурсій новим клієнтам);
- контроль дотримання стандартів садочку (чистота у групах та на териорії садочка\персонал у корпоративній формі);
- робота з поточними клієнтами (вирішення конфліктних ситуацій\ надання найкращого сервісу);
- прийом вхідних дзвінків та повідомлень у власному додатку садочка;
- оформлення договорів з клієнтами та контроль порядку у діловодстві;
- внесення заявок на постійні господарські витрати філії;
- забезпечення груп усіма необхідними навчальними матеріалами (канцтовари\ навчальні посібники);
- здійснення продажів додаткових продуктів компанії (секції\ майно);
- робота з персоналом (керування виконання обовʼязків);
- підбір та введення в посаду нових співробітників (адаптація);
- організація святкових ранків та днів народжень для дітей;
- контроль сплат усіх комунальних послуг;
- перевірка комплектації штату на робочий день;
- створення розкладу занять додаткових секцій.

Примітка: в останній період роботи була виконуючою обовʼязки керуючого філіалом.

До моїх обов'зяків входило:
- планування бюджету (дохід\витрати) на місяць;
- планування стратегій по виконанню плану по всім показникам (абонементи\додаткові секції\нові клієнти);
- контроль касового обліку (надходження та витрати);

Адміністратор салону краси

з 04.2023 по 07.2023 (3 місяці)
Салон краси Харизма, Запоріжжя (Краса, фітнес, спорт)

До моїх обов'язків входило:
- зустріч клієнтів;
- прийом вхідних дзвінків;
- запис клієнтів по телефону та через месенджери;
- нагадування про візит за день до запису;
- консультування з питань послуг, що надає салон;
- зйомка та монтаж процесу роботи майстрів;
- ведення соціальних мереж салону (stories);
- планування розкладу роботи співробітників;
- ведення внутрішньої документації;
- вирішення суперечки між учасниками конфліктної ситуації;
- підтримка чистоти в салоні протягом дня;
- виконання доручень керівника;
- проведення інвентаризації перед та після закупки товару (доглядова та декоративна косметика);
- викладка та продаж товару.

Досягнення:
- вмію добре організовувати та координувати роботу людей;
- розуміюсь на тонкощах ведення соціальних мереж;
- добре розбираюсь у декоративній косметиці та як нею користуватися.

ПРИМІТКА: успішно пройшла повноцінний онлайн-курс "Сам собі візажист".

Сервіс-менеджер (за сумісництвом)

з 05.2020 по 09.2021 (1 рік 4 місяці)
Приймальна комісія Херсонського державного аграрно-економічного університету, Херсон (Освіта, наука)

До моїх обов'язків входило:
- виконання особистих доручень керівника;
- консультування з усіх питань щодо вступу до ВНЗ;
- супровід абітурієнта в період від початку подання документів і до вступу до навчального закладу;
- введення, обробка, накопичення, систематизація, виведення особистої інформації вступника;
- обробка текстових, графічних та образних даних абітурієнта;
- виконання операцій з базами даних на комп'ютерному устаткуванні;
- ведення діловодства;
- прийом та розподіл дзвінків;
- прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції;
- заключення договору на навчання.

Досягнення:
- легко знаходжу спільну мову з людьми будь-якого віку;
- з документами на "ти";
- відповідальність - моє друге ім'я.

Лаборант (діловод)

з 09.2019 по 03.2021 (1 рік 6 місяців)
Кафедра готельно-ресторанного та туристичного бізнесу й іноземних мов, Херсон (Освіта, наука)

- виконання доручень завідувача відповідно до планів роботи кафедри;
- участь у розробці відповідної документації про діяльність кафедри, формування звітів, ведення облікової та довідкової документації у межах своєї компетенції;
- забезпечення експлуатації та утримання навчальних приміщень, обладнання відповідно до правил та норм з охорони праці;
- вивчення спільно з викладачами, завідувачем відповідністі змісту лабораторних занять сучасному рівню розвитку науки і техніки;
- здійснення технічного забезпечення навчального процесу та науково-дослідної роботи кафедри;
- прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції.

Досягнення:
- опанувала роботу в Microsoft Office до рівня впевненого користувача;
- випрацювала дисциплінованість та цілеспрямованість.

Освіта

Херсонський державний аграрно-економічний університет

Економічний, спеціальність "Менеджмент", Херсон
Вища, з 2017 по 2022 (5 років)

Знання і навички

PicsArt Snapseed Досвідчений користувач MS Office Ведення документації Canva Робота в команді Лідерські якості Сторізмейкінг

Рекомендації

Овдієнко Крістіна Тарасівна

Овдієнко Крістіна Тарасівна

Асистент кафедри, Херсонський державний аграно-економічний університет

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

1. Володію грамотною усною та писемною мовами.
2. Швидко навчаюсь, дружелюбна, можу порозумітися з ким завгодно.
3. У роботі старанна та відповідальна.
4. Завжди приходжу на допомогу людям.



ПРИМІТКА: прохання з пропозиціями роботи в call-центрах, шлюбних агенціях - не турбувати.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: