Резюме від 13 листопада 2021 Файл

Ольга

Директор, заступник директора, менеджер, адміністратор

Вік:
44 роки
Місто проживання:
Буча
Готовий працювати:
Буча, Ірпінь, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме від 06 жовтня 2021 року
Кутняк Ольга
Менеджер. Керівник
Повна або часткова зайнятість.
Вік:41 рік
Місто:Буча (Тячів)
Телефон:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Досвід роботи
Адміністратор будівельних магазинів, складів
05.2021-по теперішній час
Будівельні магазини, склади «Майстер», м.Тячів (Закарпатська область)
До спектру моїх обов`язків входить:
Організація, плануваня, координування та контроль діяльність мережі відділень
Проведення комплексного аудиту підприємства
Аналіз існуючих бізнес - процесів, визначення вузьких місць
Розробка та узгодження з власником плану розвитку підприємства
Впровадження системи планування
Підвищення виконавської дисципліни
Підвищення прибутку: аналіз втрат, зниження витрат, зниження закупівельних цін, енергозбереження, підвищення продуктивності роботи персоналу тощо
Розробка маркетингової стратегії. Вихід на нові ринки збуту
Оперативне вирішення всіх поточних питань
Розробка і впровадження показників ефективності роботи відділів ЗЕД, транспорту та складу (KPI), контроль за їх виконанням
Участь в ревізіях
Активна участь в корпоративному житті компанії
Формування ефективної команди (організація роботи, мотивація та адаптація працівників)

Керуючий їдальні (студентської)
06.2018-04.2020 (1 рік 10 місяців)
Український адвентистський центр вищої освіти (УАЦВО), м.Буча (навчальний заклад, який включає дитячий садочок, школу, уркаїнський гуманітарний інститут та теологічний інститут)
До спектру моїх обов`язків входить:
організація роботи їдальні в цілому і ефективної взаємодії виробничих дільниць, направлення їх діяльність на забезпечення належної якості приготування їжі і високої культури обслуговування відвідувачів
забезпечення підрозділів їдальні необхідним обладнанням та інвентарем, харчовою сировиною, необхідною для виробництва продукції
організація вивчення попиту на продукцію, складання на його основі меню
організація розстановки працівників з урахуванням їх спеціальності і кваліфікації
здійснення керівництва працівниками їдальні
Здійснення контролю за:
- дотриманням працівниками їдальні санітарних норм і правил технології приготування страв
- організацією харчування, умовами зберігання сировини, готової продукції і харчових відходів, дотриманням температурного режиму в приміщеннях
- за дотриманням правил відпуску страв і напоїв, порядку ціноутворення та проведення розрахунків
- за дотриманням вимог з охорони праці та техніки безпеки, станом трудової і виробничої дисципліни, санітарно-технічним станом виробничих і обслуговуючих приміщень

Організація ведення обліку і представлення обліково-звітної документації про виробничо-господарської діяльності їдальні; правильне застосування форм і систем оплати та стимулювання праці.

Директор християнського центру раннього розвитку дитини (у т.ч. організатор)
11.2014-06.2018 (3 роки 8 місяців)
ЦРР «Перлинка», м.Кривий Ріг (підготовка діточок від 3-х до 7 років до школи, у т.ч. англійська мова)
До спектру моїх обов`язків входить:
організація роботи безпосередньо в ЦРР
пошук клієнтів
викладання дисциплін діточкам

Технічний та виконавчий директор (співвласник) виїзного ресторану
10.2011-11.2014 (3 роки 1 місяць)
Кейтерінгова компанія «Ваш Кухар», м. Кривий Ріг (виїзне ресторанне обслуговування різноманітних заходів, організація буфетів та столових на території замовника)
До спектру моїх обов`язків входить:
ведення фінансової діяльності;
контроль за виконанням планових показників, аналіз продажів;
розробка стратегії розвитку підприємства, розробка і впровадження заходів щодо підвищення ефективності;
взаємодія з різними представниками, проведення зустрічей та переговорів;
планування і організація роботи, контроль роботи персоналу; постановка цілей і завдань команді;
контроль виконання стандартів компанії;
безпосередня робота з клієнтами
робота з державними контролюючими органами
складання меню

Інженер → інженер I категорії → начальник групи →
→ начальник відділу служби з охорони навколишнього середовища заводу
«Арселор Мітал»
02.2002-04.2011 (8 років 2 місяця)
«Арселор Мітал», м. Кривий Ріг (видобуток та виробництво металопродукції)
До спектру моїх обов`язків входить:
контроль виконання природоохоронних заходів на підприємстві
контроль роботи пилогазоочистного обладнання
відповідність санітарного стану на робочих місцях нормативним актам України

Освіта
КТУ (Криворізький технічний університет)
Вища (магістр з екології), дипломи з відзнакою

09.1997-05.2003 (5 років 9 місяців)
Під час навчання проходила практику за спеціальністю. Отримала гарні відгуки від керівництва.
Брала участь в студентських організаціях. Отримала диплом з відзнакою.

УГІ (Український гуманітарний інститут), м. Буча
Менеджмент зовнішньо-економічних зв`язків (останній курс, заочне навчання з відзнакою)

09.2019-по теперішній час

Додаткова освіта
05.2006 рік – аудиторські курси по отриманню сертифікації ISO 14001
06.2013 рік – місячні медико-місійні курси по відкриттю магазинів здорового харчування.
07.2014 рік – науково-практична конференція «По слідах Великого Учителя». Організатор - церква Адвентистів Сьомого Дня
11.2016 – семінар «Все про неприбуткові організації». Організатор – група компаній «АНТРА»
06.2017 – педагогічна конференція «Навчання для майбутнього».

Професійні навички
Навички роботи з комп`ютером (впевнений користувач)
Маю поняття про роботу у програмах: 1С, АВС-офіс, Афіни
Досвіт у керуванні колективом (до 65 людей)
Запуск проектів з «нуля» та підтримка розвитку
Маю досвід проведення переговорів
Пошук персоналу, проведення співбесід (підбір методик, в залежності від категорії персоналу)
Визначення зарплат колективу, в залежності від доходу підприємства та показників KPI працівників
Відповідальність і точність
Уміння працювати з великим об'ємом інформації
Комунікативні навички та психологічна стійкість
Управління логістикою на підприємствах
Легко справляюсь з будь-яким документообігом

Знання мов:
Російська – вільно
Українська – вільно
Англійська – нижче середнього

Додаткова інформація
Маю стратегічне мислення (бачення наперед та можливість втілення ідей)
Швидко навчаюсь
Стосовно роботи у колективі: пробую знайти свій особистий підхід до кожної людини
Закінчую те, за що беруся. Поважаю чужу думку, але маю свої принципи
Люблю вчитися та рости
До роботи ставлюсь з максимальною віддачею
Сімейний стан: одружена, маю сина 10 років
Маю водійське посвідчення категорії «В»
За біблійним принципом, не працюю в п`ятницу після заходу сонця та в суботу

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: