Резюме від 12 жовтня 2021 Файл

Оксана

Фахівець центру обслуговування клієнтів

Вік:
38 років
Місто:
Кривий Ріг

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Мета отримання роботи за вакансією: Фахівець центру обслуговування клієнтів

Загальні данні:
Прізвище
Васильченко
Ім'я / По батькові
Оксана Юріївна
Телефон
моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта
Навчальний заклад,
рік закінчення
Спеціальність за дипломом, кваліфікація
Донецький юридичний інститут МВС України,
2019 рік
Ступінь вищої освіти магістр за
спеціальністю «Право», професійна
кваліфікація юрист
Національна металургійна академія України,
2009 рік
Повна вища освіти за спеціальністю «Фінанси», кваліфікація спеціаліст з фінансів
Національна металургійна академія України,
2008 рік
Базова вища освіта за напрямом підготовки «Економіка і підприємництво», кваліфікація бакалавр з економіки і підприємництва
Досвід роботи
Період роботи
Підприємство (організація); цех (відділ),
посада (професія); виконувані обов'язки
2017-2020 рр.
Донецький юридичний інститут МВС України; методист юридичного факультету (факультету № 3); здійснення прийому здобувачів вищої освіти і викладачів, та надання консультацій з питань учбового процесу; здійснення реєстрації, обліку відвідувань занять та успішності; складання та видача довідок про участь здобувачів вищої освіти у сесії; редагування та набору, згідно законодавства та норм, документів про освіту здобувача вищої освіти; написання доповідних записок; організовування, розроблення, рецензування та підготовка до затвердження навчально-методичної документації, переліків типового обладнання; здійснення ведення документообігу; комплектування та опрацьовування (паперових, електронних) особових справ; координування роботи кафедр та учбового процес здобувачів вищої освіти за напрямками; надання їм консультативної та практичної допомогу з відповідних напрямків діяльності; підготовка та складання договорів, та консультації щодо їх заповнення.
2013-2017 рр.
Національна металургійна академія України; секретар відділу організації навчального процесу та інформаційного забезпечення; забезпечення безперервного навчального процесу та методичну роботу з питань контролю та його виконання; володіння всією оргтехнікою (комп'ютер, принтер, сканер та ін.); здійснення ведення документообігу; комплектування та опрацьовування (паперових, електронних) особових справ; здійснення методичної роботи з питань контролю та виконання фінансової дисципліни здобувачами вищої освіти.
2004-2013 рр.
Державний інститут підготовки перепідготовки кадрів промисловості; завідуюча бібліотекою; забезпечення безперервного навчального процесу; здійснювати ведення документообігу та комплектування номенклатури справ; вміння бути комунікабельною в спілкування і в роботі із здобувачами вищої освіти, співробітниками, викладачами; швидке виконання заявок на літературу; проведення видачі літератури на абонемент; систематичне вивчення інтересів і запитів здобувачів вищої освіти та викладачів, з метою надання допомоги у виборі літератури, а також з урахуванням їх навчальних програм і професійних інтересів; брати участь в організації фонду бібліотеки; обробки літератури, і організації каталогів; ведення роботи з обліку, перевірки та заощадження фонду; ведення обліку щодо надходження нових літературних посібників, з щомісячним випуском бюлетенів; аналізувати попит на літературу і методичне забезпечення.
2003-2004 рр.
Криворізький медичний коледж; лаборант-бакалаврат; забезпечення безперервного навчального процесу та методичної роботи з питань контролю та його виконання; володіння всією оргтехнікою; здійснювати ведення документообігу та комплектування номенклатури справ (ведення журналів (паперових, електронних) для реєстрації, обліку, відвідувань занять та документів успішності); складання та видача довідок про участь здобувачів вищої освіти у сесії, для податкової служби та ін.; складання та ведення табелю роботи викладачів.
Ключеві знання, вміння, навички
Володіння всією оргтехнікою - ПК (комп'ютерна грамотність: Microsoft Office, Outlook Express, Internet), принтер, сканер та ін.; знання мов: ділова українська (рідна мова), російська (рідна мова), англійська (зі словником); знання бухгалтерського обліку; знання фінансового та економічного аналізу; розрахунок економічних показників; знання Конституції України та інших основних правових документів; 1C (теорія); володіння методами ведення ділових бесід і переговорів
Додаткова інформація
Особисті якості
- висока працездатність і стресостійкість;
- здатність до навчання (а також, легко навчаюсь новим офісним програмам і пристроям), адаптації до нових умов, здатність працювати у високому темпі;
- комунікабельність;
- відповідальність;
- старанність;
- володіння організаторськими здібностями;
- порядність;
- аналітичні здібності.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: