Резюме від 25 березня 2022 Файл

Юлия

Економіст, менеджер, адміністратор

Вік:
50 років
Місто:
Житомир

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Староста Юлія Антонівна
Тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 10 серпня 1973 р. (48 років)
Проживання: м. Житомир

Мета: можливість застосування професійного досвіду на посаді Провідного менеджера банківської
установи/Адміністратора/Керуючого/Офic-менеджера
Очікуваний рівень доходу: від 9000 грн/місяць
Професійні навички:
Користувач ПК, Банк-кліент, навички продаж, ведення звітності, касова робота, робота зі скаргами
клієнтів, здатність до самостійної роботи та прийняттю рішень, клієнтоорієнтованість, ділове
спілкування (усне та письмове), командна робота, робота з оргтехнікою, здатність працювати на
досягнення результату.
Вища освіта (основна):
1991р. – 1995р. – Житомирський державний педагогічний інститут ім. Івана Франка. Отримано
диплом за спеціальністю «Педагогіка і методика початкового навчання». Присвоєно кваліфікацію
спеціаліста вчителя початкових класів середньої школи.
Додаткова вища освіта:
1995р. - 1996р.- Державна агроекологічна академія України. Отримано диплом за спеціальністю
«Облік і аудит». Присвоєно квалифікацію специалиста економіста з обліку і фінансів.
Підтвердження рівня вільного володіння державною мовою (посвідчення від 07.09.2017 №590
Житомирського національного агроекологічного університету (ЖНАУ)
Досвід роботи:
Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирський області

12.2017р. – 10.2021р. Посада: Державний аудитор
Основні обов'язки:
• участь в аудиторських перевірках у складі робочої групи та самостійно;
• перевірка окремих напрямків господарської діяльності;
• перевірка документації на предмет наявності, комплектації та правильності оформлення;
• здійснення збору необхідної інформації по об’єкту, що перевіряється;
• документальне оформлення результатів перевірки, достовірність та цілісність інформації про
фінансово-господарську діяльність об’єкту контроля.

ПАТ «Райффайзен Банк Аваль»

06.2008р. – 08.2016р. Посада: Головний економіст відділу валютного контролю
Основні обов’язки:

• щоденне проведення звірок та контроль стану взаєморозрахунків резидентів із закордонними
контрагентами у відповідності до укладених договорів;
• формування звітності по відповідним операціям для НБУ та органів ДПІ відповідно до вимог
чинного законодавства ;
• своєчасне виявлення та усунення розбіжностей в обліку, відповідно до отриманих даних та
первинних документів контрагентів;
• взаємодія з іншими відділами та відділеннями банку (менеджери по роботі з клиєнтами,
операціоністи) з питань внесення відповідних коригувань;
• відображення в обліку взаємозаліків, авансових платежів, курсових різниць по проведеним
звіркам;
• офіційна переписка з клієнтами-резидентами в рамках функціональних обов’язків;
• своєчасне формування заявок на купівлю/продаж,конвертацію валют на МВРУ.

06.2001р. – 06.2005р. Посада: Начальник відділення банку (підпорядкування - 8 працівників)
Основні обов’язки:

• оперативне керівництво діяльністю відділення;
• робота з клієнтами та VIP- клієнтами банку;
• продаж банківських продуктів;
• планування та організація внутрішнього контролю;
• виконання ключових показників ефективності відділення, професійний розвиток співробітників
відділення, командна робота.

Акціонерний поштово-пенсійний банк «Аваль»
(з 2006 року перейменовано на ВАТ «Райффайзен Банк Аваль»)

04.2000р. – 05.2001р. Посада: Касир відділення банку
Основні обов’язки:

• здійснення розрахунково-касового обслуговування клієнтів банку;
• формування документів за операційний день;
• формування звітності по проведеним операціям;
• надання консультацій клієнтам по банківським продуктам;
• здійснення касових операцій .

КБ «Західінкомбанк»

08.1999р. – 04.2000р. Посада: Бухгалтер – касир
Основні обов’язки:
• робота з готівковими коштами та контрольно-касовою технікою;
• здійснення банківських операцій, інкасація;
• перерахунок коштів згідно платіжних доручень;
• складання бухгалтерської звітності (щоденне);
• робота з підзвітними особами, авансовими звітами;
• проведення інвентаризації, звірок;
• операційна робота з клієнтами – фізичними особами у відділенні банка;
• здійснення звітності та обліку бухгалтерських документів.

АК АПБ «Україна»
01.1997р. – 08.1999р. Посада: Економіст
Основні обов’язки:
• здійснення контролю за розрахунковими, грошовими, валютними операціям в межах
визначених функціональних обов’язків;
• здійснення контролю за зарахуваннями грошових коштів на рахунки клієнтів банку;
• контроль виконання операцій по валютним депозитам клієнтів банку (відкриття/закриття
рахунків, нарахування відсотків по депозитам, поповнення депозитних рахунків);
• контроль правильності зарахування та виплата банківських переказів з-за кордону;
• ведення прийому клієнтів банку;
• консультації;
• здійснення обліку та збереження бухгалтерських документів, підготовка звітності.

Особистісні якості : оперативна пам’ять, стійка увага, аналітичне мислення, емоційна стійкість,
здатність до навчання та підвищення професійного рівня, честність, обґрунтована та розумна
вимогливість, принциповість, акуратність, порядність, дисциплінованість, комунікабельність,
доброзичливість, презентабельний зовнішній вигляд.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: