Резюме від 28 березня 2024 PRO

Аліна

Керівник відділу, 45 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу збуту (маркетингу)

з 08.2020 по 11.2021 (1 рік 3 місяці)
ТОВ «Дніпровське підприємство ЕРА» (ТОВ «ТД БЕТОНЕРА»), Херсон, Херсонська обл. (Роздрібна торгівля)

Основні обов'язки:

• виконання плану продажу;
• контроль та аналіз дебіторської заборгованості клієнтів та вживання заходів для її стовідсоткового закриття;
• розвиток клієнтської бази та робота з існуючими клієнтами;
• ведення звітності та діловодства відділу;
• оперативне реагування на заперечення, скарги, претензії клієнтів, робота з рекламаціями;
• організація умов для комфортної роботи працівників відділу збуту та контроль виконання функціональних обов'язків співробітниками згідно посадових інструкцій;
• розробка та реалізація рекламних заходів з метою підвищення цінності продукту на ринку та впізнаваності торгової марки (PR-компанії, рекламні заходи, POS-матеріали, Інтернет-просування (сайт, групи у соціальних мережах), тощо).

Менеджер з організації адміністративної роботи

з 09.2017 по 08.2020 (2 роки 11 місяців)
ПП «Рогаля», дилер компанії ТОВ «Інтертелеком», Херсон (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

Основні обов'язки:

• планування роботи магазинів та сервісного обслуговування;
• підбір персоналу, проведення та організація навчання, адаптації нових співробітників та підвищення рівня професійних навичок діючих співробітників;
• керівництво діяльністю співробітників магазинів та сервісних центрів;
• контроль виконання планів щодо залучення нових клієнтів та своєчасності поставлених завдань;
• організація рекламних заходів щодо просування товару та послуг компанії;
• ведення звітностей та бухгалтерської дисципліни;
• контроль товарообігу, залишків та наявності асортименту на вітринах магазинів;
• контроль збереження товарно-матеріальних цінностей, грошей у касах, торгово-технологічного обладнання та оснащення.

Керуючий магазином

з 03.2013 по 09.2017 (4 роки 6 місяців)
ТОВ «КСМ «СИОЛ», Шинний Центр, Херсон (Автобізнес та автосервіс)

Основні обов'язки:

• планування роботи магазину та сервісного центру, прогноз перспектив розвитку, складання планів продажів по ТМ, завдань із залучення нових клієнтів, розширення асортименту та пріоритетів компанії;
• розробка та організація рекламних заходів щодо просування товару та послуг компанії;
• коригування вже існуючих бізнес-процесів та створення нових;
• ведення звітностей та касової дисципліни;
• підбір персоналу та адаптації нових співробітників;
• керівництво діяльністю співробітників магазину та сервісного центру;
• оперативне вирішення скарг та претензій клієнтів (зовнішніх та внутрішніх), вжиття заходів щодо їх усунення;
• аналіз та систематизація клієнтської бази;
• контроль товарообігу;
• контроль збереження товарно-матеріальних цінностей, грошей у касах, торгово-технологічного обладнання, санітарно-технічного стану торгових та складських приміщень відповідно до вимог, порядку та чистоти прилеглої території.

Спеціаліст відділу комплектації

з 09.2012 по 03.2013 (6 місяців)
ТОВ «ЕпіцентрК», Херсон (Роздрібна торгівля)

Основні обов'язки:

• обслуговування клієнтів компанії (фізичних та юридичних осіб):
- надання інформації щодо асортименту товару всіх відділів;
- опрацювання отриманих заявок від клієнтів;
- оформлення необхідної супровідної документації з моменту отримання заявки від клієнта до моменту відвантаження товару з гіпермаркету;
- забезпечення оперативності підготовки товару до моменту відвантаження;
• розробка заходів, що сприяють активізації продажів та стимулюванню збуту товару серед будівельних компаній;
• робота з клієнтською базою та базою реєстрації «Постійних клієнтів».

Супервайзер регіонального відділу продажів Одеського філіалу

з 06.2011 по 02.2012 (8 місяців)
ТОВ «Полігон», дилер мобільного оператора «Київстар», Херсон (Телекомунікації, зв'язок)

Основні обов'язки:

• координація та контроль роботи регіонального відділу продажу;
• підбір, адаптація, навчання та контроль рівня професійних знань менеджерів регіонального відділу продажу;
• організація робочих місць, інформування, підтримка та моніторинг результатів роботи менеджерів;
• впровадження заходів щодо скорочення відсотка відмов клієнтів щодо включень та збільшення заявок;
• контроль роботи з ключовими, складними та проблемними клієнтами: розгляд скарг, прохання та претензій клієнтів щодо продуктів, послуг компанії в межах своєї компетенції;
• розвиток та збільшення кількісної та якісної дистрибуції у ввіреній території;
• ведення звітності.

Начальник Центру обслуговування абонентів

з 07.2006 по 07.2010 (4 роки)
ТОВ «Астеліт», Херсон (Телекомунікації, зв'язок)

Основні обов'язки:

• забезпечення високого рівня проінформованості співробітників щодо продуктів, сервісів компанії та процедур їх надання;
• моніторинг роботи співробітників відділу обслуговування та представників дилерських компаній;
• підтримка співробітників відділу обслуговування та представників дилерів під час вирішення питань клієнтів;
• вирішення претензій, скарг абонентів щодо продуктів, послуг компанії у межах своєї компетенції;
• участь у відборі, післятренінговому навчанні, контроль за рівнем професійних знань працівників;
• організація робочих місць та роботи працівників відділу обслуговування;
• ведення звітності;
• виконання обов'язків регіонального начальника відділу обслуговування за його відсутності.

Експерт з обслуговування абонентів

з 09.2005 по 06.2006 (9 місяців)
ТОВ «Астеліт», Херсон (Телекомунікації, зв'язок)

Основні обов'язки:

• робота з клієнтами face-to-face:
- інформування клієнтів щодо продуктів, послуг компанії в межах своєї компетенції;
- продаж/ надання послуг компанії абонентам у межах своєї компетенції;
- вирішення претензій, скарг абонентів щодо продуктів, послуг компанії у межах своєї компетенції.
• виконання необхідних процедур, операцій, транзакцій задля задовільненя потреб клієнтів компанії;
• регулярне вивчення службової інформації, вдосконалення навичок роботи;
• ведення звітності та робота з документацією.

Освіта

Херсонський державний університет

Факультет: Інститут іноземної філології; Спеціальність: “ПМСО. Мова та література (англійська, німецька)”, вища, Херсон
Вища, з 2000 по 2005 (5 років)

Кваліфікація: Фахівець
Форма навчання: денна, стаціонар

Знання і навички

MS Excel MS PowerPoint Windows Копирайт Рерайтинг Ведення сайтів Стресостійкість Організація робочих процесів "з нуля" Адаптивність

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній
  • Німецька — початковий

Додаткова інформація

Додаткова освіта:

2005-2008 – Тренінги: «Ефективне персональне обслуговування», «Емоційна компетентність в обслуговуванні клієнтів», «Face to Face Service Skills Program», «Менеджмент та лідерство», «Ефективні навички управління», «Ефективна презентація», «Асертивна комунікація», «Управління емоціями»

2008-2010 – Навчальні курси: «Прийняття рішень», «Особиста Відповідальність: Робота для Вашого Внутрішнього Боса», «Основи Клієнто-орієнтованості», «Особиста ефективність» та ін.

2022-2023 – Онлайн курси/ марафони: «Страх говорити Англійською» (STUDY LESS), «IT Start - Пишемо чат-бот з нуля (програмування)» (Prog Academy), «Веброзробка» (GoIT).


Додаткова інформація:
Водійські права: категория В.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: