Резюме від 9 квітня 2024 Файл

Анна

Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер

Вік:
29 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

​ Шумна Анна Сергіївна
Дата народження: 06.04.1995
Місто: Київ
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)


Професійні навички
• Документоведення в повному обсязі, ведення ділового листування.
• Планування робочого дня керівника.
• Зустріч і супровід VIP гостей
• Координація роботи офісу
• Досвід збору і обробки інформації
• Досвід організації ділових зустрічей, укладання договорів
• Навики розробки і підтримки докладних адміністративних і процедурних процесів, що допомагають виключити дублювання робіт, підвищити точність і ефективність, а також досягти цілей, що стоять перед компанією.

Особисті дані

• Вдова
• Маю доньку 2018 року

Досвід роботи

з 08.2016 по 09.2017 (1 рік 2 місяця)
З 09.2017 по 05.2022 ( 4 роки 8 місяців) віддалено на тій же посаді
ТОВ "ЮСТКО" (сільськогосподарська техніка) офіційний представник німецької фірми « HALDRUP »
Посада: Помічник- керівника
Посадові обов'язки:
• Робота з документацією (внутрішній і зовнішній документообіг)
• прийом і розподіл телефонних дзвінків
• планування, організація та адміністративний супровід зустрічей, нарад, конференцій, переговорів керівника,
• організація конференц-зв'язку, бронювання і замовлення квитків і готелів,
• прийом відвідувачів.
• Обробка та розподіл кореспонденції, що надходить до керівника.
• Робота з 1С- Бухгалтерія 7.7., M.E. Doc.
• Підготовка та здача звітності.
• Забезпечення та організація необхідних комунікацій в рамках бізнес-процесів компанії
• Забезпечення потреб робочого місця керівника та приймальні ( контроль наявності канцтоварів, води, продуктів та посуду)
• Підготовка, презентація та заключення договорів на продаж та ремонт сільськогосподарської техніки техніки.
• Планування та організація робочого графіку керівника.
• Координація роботи технічного цеху
• Участь в інвентеризації обладнання, техніки та договорів.
• Асистування відділу закупівель щодо закупки технічного обладнання та запчастин для ремонту сільськогосподарської техніки

З 07.2023 по 09.2023
ТОВ «Провино»
Посада: Помічник сомельє
Посадові обов’язки:
• Підбір та розробка винного меню.
• Організація дегустацій та винних заходів.
• Підтримка і покращення винного сервісу у ресторані.
• Прийом та повернення товару
• Робота з таблицями Excel, 1С- Бухгалтерія
• Пошук нових постачальників та заключення договорів

Освіта з 09.2010 по 06.2013 Київський Енергетичний Коледж
« Фінанси, бухгалтерський облік та страхування»
з 09.2013 по 07.2016 Національний Університет Харчових Технологій.
«Фінанси та кредит»
з 10.2019 по 06.2021 Міжрегіональна Академія Управління Персоналом.
«Фінанси, банківська справа та страхування»

Додаткові відомості
• ПК – досвідчений користувач (повний пакет програм MS Office, Lotus, WinFaxPro, HTML, навігація в Internet, довідково-інформаційні програми).
• Досвідчений користувач 1С- Бухгалтерія 7.7., M.E. Doc.
• Знання оргтехніки ( ксерокс, факс, принтер, сканер).
• Корейська мова рівень В2
• Українська мова, російська мова
• Англійська мова В2
• Пунктуальність, високий рівень самоорганізації, впорядкованість.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: