Резюме від 29 березня 2022 PRO

Лариса

Інспектор з кадрів, юрисконсульт, помічник юриста

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
53 роки
Місто проживання:
Полтава
Готовий працювати:
Дистанційно, Полтава

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу кадрів

з 11.2020 по 10.2021 (11 місяців)
ПП "Полтава Будкомплекс ", Полтава (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- створення структури підприємства;
- організація роботи відділу кадрів;
- введення посад відповідно до КП 003-2010;
- пошук і підбір кандидатів на вакантні посади;
- складання штатного розпису, графіків відпусток, посадових і
робочих інструкцій;
- складання кадрових наказів тривалого і тимчасового зберігання (а
також адміністративно-господарських і з основної діяльності);
- складання табелів обліку і графіків обліку робочого часу;
- ведення і облік трудових книжок, книг обліку кадрових наказів;
- підготовка до процесу переходу на електронні трудові книжки.

Ліквідатор

з 09.2016 по 04.2017 (7 місяців)
ПП "Оскар", Полтава (Роздрібна торгівля)

Робота по ліквідації підприємства за рішенням власника. За 7 місяців змогла ліквідувати (закрити) підприємство без жодного штрафу.

Юрисконсульт, Провідний бухгалтер

з 05.2001 по 06.2020 (19 років 1 місяць)
ФОП Дзюба Л.М., Полтава (виробництво, торгівля, здача в оренду нерухомості)

- ведення бухгалтерського обліку у торгівлі та сфері послуг;
- виписка рахунків, розрахункових документів, товарних звітів,
прибуткових//видаткових накладних, актів виконаних робіт;
- нарахування заробітної плати, відпускних, компенсацій,
лікарняних;
- складання договорів (в т.ч. трудових), листів, наказів,
розпоряджень;
- робота з контрагентами і ведення обліку дебіторської та
кредиторської заборгованості;
- ведення кадрового діловодства (прийом-звільнення працівників,
облік особових справ і трудових книжок, облік робочого часу,
складання графіків відпусток, оформлення лікарняних);
- складання та здача податкової та фінансової звітності (в т.ч. в
електронній формі).

Освіта

Національний університет „Юридична академія України імені Ярослава Мудрого”

Правознавство, Харків
Вища, з 2008 по 2012 (4 роки)

Полтавська державна аграрна академія

Облік і аудит, Полтава
Вища, з 1999 по 2004 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Учбово-методичний центр ПМП „Лан”

1993, 3 місяці; 2004, 1 місяць

Знання і навички

Користувач ПК MS Office Користувач Internet Email M.E.Doc Електронний кабінет платника податків Клієнт-Банк Dropbox Вмію аналізувати нововведення в питаннях права

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — просунутий
  • Німецька — початковий

Додаткова інформація

Маю досвід роботи в ТОВ, ПП, КС.



Професійні якості:

відповідальність, дисциплінованість;
самостійність в прийнятті рішень;
в роботі дуже акуратна і уважна до деталей;
дипломатична у стосунках з людьми;
адекватно сприймаю критику, поважаю чужу думку;
вмію працювати у команді, а також вмію самоорганізовуватися;
маю аналітичні здібності, швидко адаптуюся до змін в законодавстві і часі.

Особисті якості:

грамотність,
оптимізм,
тактовність,
свідомість,
лідерство,
пунктуальність,
не боюся труднощів.


Я без шкідливих звичок. Люблю свою роботу...і життя.



Фінансові очікування - від 12000грн.(при повній зайнятості).



При необхідності можу надати рекомендації.



На договірних умовах можу допомогти в організації кадрового діловодства на підприємстві.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: