- PRO
Альона
Менеджер з адміністративної діяльності, 25 000 грн
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 37 років
- Місто проживання:
- Яремче
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/7700789/
Досвід роботи
Адміністратор академії
з 01.2022 по нині
(3 роки 7 місяців)
Академія практичної психології, Київ (Освіта, наука)
•Організація та координація роботи академії, забезпечення безперебійної діяльності.
•Контроль фінансових операцій, ведення звітності та облік платежів.
•Управління розкладом занять, координація графіку відвідувань студентів та викладачів.
•Організація та технічна підтримка онлайн-конференцій, інтенсивів та вебінарів (200-300 учасників).
•Адміністрування внутрішніх комунікацій: ведення групових чатів, створення посилань для Zoom, підтримка зворотного зв’язку зі студентами.
•Забезпечення якісного клієнтського сервісу та підтримка учасників освітнього процесу.
Менеджер з продажів, консультант
з 01.2020 по 08.2021
(1 рік 7 місяців)
Центр дієтології та психотерапії, Київ (Освіта, наука)
•Робота з вхідними заявками з сайту та соцмереж (Instagram, Facebook), консультування клієнтів щодо навчальних програм.
•Супровід клієнта на всіх етапах продажу: від першого контакту до завершення угоди.
•Вирішення конфліктних ситуацій та запитів клієнтів, забезпечення високого рівня обслуговування.
•Використання CRM-системи для ведення бази клієнтів та відстеження прогресу угод.
Управлючий база відпочінку
з 05.2017 по 09.2021
(4 роки 4 місяці)
База відпочинку, Затока (Готельно-ресторанний бізнес)
Сезонна робота, 25 номерів
•Організація та контроль роботи бази відпочинку, управління персоналом (до 15 осіб).
•Забезпечення прийому та розміщення гостей, вирішення поточних організаційних питань.
•Контроль за дотриманням стандартів сервісу та підтримка позитивного клієнтського досвіду.
•Управління фінансами: ведення каси, контроль доходів і витрат.
•Робота зі скаргами та побажаннями клієнтів, забезпечення оперативного вирішення конфліктних ситуацій.
Менеджер з продажу, офіс-менеджер
з 02.2012 по 03.2020
(8 років 1 місяць)
КЛФ Україна, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
•Консультація клієнтів щодо продукції та послуг компанії, супровід укладення контрактів.
•Організація та проведення семінарів, навчальних заходів та презентацій для клієнтів і партнерів.
•Ведення внутрішньої документації, організація ділових зустрічей та переговорів.
•Адміністративна підтримка офісу: забезпечення функціонування, замовлення витратних матеріалів, контроль виконання внутрішніх процесів.
•Допомога головному бухгалтеру: робота з первинною документацією, облік ТМЦ, підготовка фінансової звітності.
Помічник керівника, секретар
з 07.2010 по 01.2012
(1 рік 6 місяців)
Укрмістобуд, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
•Організація робочого графіку керівника, планування зустрічей та ділових поїздок.
•Ведення ділової переписки, підготовка документів та звітів.
•Виконання доручень керівника, підтримка комунікацій між відділами компанії.
Освіта
ХНУВС
ІУСТ, Харків
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Бухгалтер
2012
«Основи проєктного менеджменту»
2024
SMM: фундамент
2023
Діалог та медіація: Шлях до порозуміння
2023
АМО СРМ
2020
Основи психології
2024
Знання і навички
- 1С
- Знання офісних програм
- CRM
- Ведення документації
- Viber
- Telegram
- Zoom
- AmoCRM
- Комунікабельність
- Неконфліктність
- Гнучкість
- Доброзичливість
Додаткова інформація
Роботу розглядаю ТІЛЬКИ в дистанційному форматі
Ключеві навички та знання:
•Управління адміністративними процесами, організація роботи офісу, координація команди.
•Робота з клієнтами: супровід клієнтів, вирішення конфліктних ситуацій, побудова довгострокових відносин.
•Організація заходів: планування, підготовка та проведення подій, онлайн-конференцій та вебінарів.
•Знання офісних програм: 1С (7.7-8.3), MS Office, Google Workspace, робота з первинною документацією.
•Досвід роботи з CRM-системами (АМО CRM), використання Zoom, ведення корпоративних чатів і внутрішніх комунікацій.
Інші резюме цього кандидата
- PRO
30 000 грн
Дистанційно
Вища освіта · Повна зайнятість
- Адміністратор академії, клієнт менеджер, Академія практичної психології, 3 роки 7 місяців
- Менеджер з продажу, консультант, Центр дієтології та психотерапії, 1 рік 8 місяців
- PRO
Дистанційно
Вища освіта · Неповна зайнятість
- Адміністратор академії, Академія психології, 3 роки 7 місяців
- Менеджер з продажу, консультант, Центр психології, 1 рік 8 місяців
Схожі кандидати
-
Менеджер з адміністративної діяльності
30000 грн, Дистанційно -
Адміністратор
Дистанційно -
Адміністратор
25000 грн, Дистанційно, Самар -
Адміністратор
25000 грн, Дистанційно, Київ -
Менеджер по роботі з клієнтами
Дистанційно -
Візовий менеджер, адміністратор, спеціаліст з продажу
Дистанційно, Львів