- PRO
Олексій
Спеціаліст з технічної підтримки (Help Desk), 30 000 грн
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 41 рік
- Місто проживання:
- Дніпро
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Дніпро, Київ, Львів, Слобожанське (Дніпропетровська обл.)
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/773024/
Досвід роботи
Інженер-Програміст
з 04.2012 по 03.2025
(12 років 11 місяців)
Авіас, Дніпро (Автобізнес та автосервіс)
З другої половини 2022го року:
Супровід та обслуговування програмного комплексу від ІТБІ зі сторони замовника даного програмного комплекса, а саме:
- Контроль надходження даних від АЗС (єдиний сервер на всіх рівнях та для всіх регіонів).
- Виправлення помилок допущених операторами, бухгалтерами, менеджерами чи в наслідок збою ПЗ, як на рівні АЗС так і на центральному рівні.
- Тест оновлення ПЗ всіх рівнів. Контроль за усуненням допущених помилок в ПЗ, з боку розробника ПЗ, як знайдених під час тестування нових версій, так і виявлених у вже діючих версіях.
- Створення технічного завдання розвитку ПЗ всіх рівнів та проведення діалогу по його втіленню з момента надання ТЗ розробникам до вводу в експлуатацію даної модифікації.
- Надання консультацій, рекомендацій чи вказівок по роботі з даним програмним комплексом співробітникам чи партнерам корпорації (Менеджерам, бухгалтерам, операторам).
З літа 2024 також куратор тех.підтримки операторів АЗС.
До 2022го року:
Супровід та обслуговування програмного комплексу від NDDatex зі сторони замовника даного програмного комплекса, а саме:
- Контроль надходження даних від регіональних офісів.
- Виправлення помилок допущених операторами, бухгалтерами, менеджерами чи в наслідок збою ПЗ, як на рівні АЗС так і регіональному та центральному рівні.
- Тест оновлення ПЗ всіх рівнів. Контроль за усуненням допущених помилок в ПЗ, з боку розробника ПЗ, як знайдених під час тестування нових версій, так і виявлених у вже діючих версіях.
- Створення технічного завдання розвитку ПЗ всіх рівнів та проведення діалогу по його втіленню з момента надання ТЗ розробникам до вводу в експлуатацію даної модифікації.
- Надання консультацій, рекомендацій чи вказівок по роботі з даним програмним комплексом співробітникам чи партнерам корпорації (Менеджерам, бухгалтерам, операторам).
ГДПІ
з 10.2005 по 08.2011
(5 років 10 місяців)
Державна податкова інспекція в АНД районі (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
Основні обов'язки:
- діагностика та моніторинг ІТ-обладнання, що використовується для надання ІТ-сервісів та безпосередньо самих АРМ-ів;
- відповідальність за відповідність наданих ІТ-сервісів заданим параметрам якості (згідно затвердженим SLA чи Паспортам сервісів);
- організація та участь у лагодженні не працездатного ІТ-обладнання засобом заміни непрацездатних елементів даного обладнання;
- організація та участь у відновленні надаваних ІТ-сервісів під час збоїв ІТ-обладнання чи програмного забезпечення;
- інсталяція операційних систем (Windows 98se, 2k, XP, 2003server, linux) та програмного забезпечення, як для клієнтського ІТ-обладнання так і для серверного ІТ-обладнання;
- організація, побудова та лагодження локальної мережі для отримання АРМ-ми необхідних ІТ-сервісів;
- виконання підбору та ввід в експлуатацію нового ІТ обладнання;
- підготовка та внесення на розгляд керівництву пропозицій по модернізації чи закупівлі нового ІТ-обладнання;
- супровід наявної документації щодо гарантійного та поза гарантійного обслуговування ІТ-обладнання;
- ведення переговорів по закупівлі та гарантійному супроводженню ІТ-обладнання;
- запобігання аварійним ситуаціям пов'язаним із втратою баз даних чи пошкодженням ПЗ;
- виконання контролю за діяльністю та розмежування роботи підпорядкованих системних адміністраторів;
- підтримка користувачів, як особисто на робочих місцях так і віддалено на серверному ІТ-обладнанні (увід в систему, надання прав доступу до ІТ-ресурсів системи, контроль за отриманням необхідного йому ІТ-ресурсу та захистом від несанкціонованого ним доступу).
Спеціаліст 1ї категорії
з 12.2004 по 10.2005
(10 місяців)
Дніпропетровський обласний господарчий суд, Дніпро (Юриспруденція)
Основні обов'язки:
- діагностика та моніторинг ІТ-обладнання, що використовується для надання ІТ-сервісів та безпосередньо самих АРМ-ів;
- участь у відновленні надаваних ІТ-сервісів під час збоїв ІТ-обладнання чи програмного забезпечення;
- лагодження не працездатного ІТ-обладнання засобом заміни непрацездатних елементів даного обладнання;
- інсталяція операційних систем та програмного забезпечення клієнтського ІТ-обладнання;
- виконання підбору, лагодження та ввід в експлуатацію нового ІТ обладнання;
підтримка користувачів.
Освіта
ДНУ
Факультет перепідготовки спеціалістів, Дніпропетровськ
Вища, з 2003 по 2006 (2 роки 9 місяців)
Дніпропетровський технолого — економічний технікум
Спеціальность – “Програмування для комп'ютерних мереж та систем”, Дніпропетровськ
Середня спеціальна, з 1999 по 2003 (4 роки 5 місяців)
Додаткова освіта та сертифікати
Курси моушин дизайну в After Effects від Давід Томпаркерс
2023, 2 місяці
Знання і навички
- Користувач ПК
- Windows
- Adobe Photoshop
- Linux
- HTML
- Водійські права кат. B
- Windows Server
- Адміністрування
- C++
- Delphi
- Управлінські навички
- Архітектура ПК
- IBExpert
- Adobe After Effects
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — середній
Додаткова інформація
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Кам'янське, Самар, ще 6 міст
Вища освіта · Неповна зайнятість
- Інженер-програміст, Лібра-ТК, 13 років 2 місяці
Схожі кандидати
-
Спеціаліст технічної підтримки
Дистанційно -
Customer support representative
Дистанційно -
Спеціаліст тех. підтримки
Київ -
Інженер технічної підтримки
35000 грн, Дніпро -
Customer support representative
Львів -
Technical support specialist
Київ