Резюме від 8 травня 2023 Файл

Виталий

Керівник відділу продажу, супервізор

Вік:
27 років
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Особисті данні
Голубов Віталій Володимирович
Дата народження 04.02.1997 ( 24роки )
Тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Основна освіта
2011 р. – 2015 р. - 1 МПК : програмне забезпечення з робото технічним комплексом
2015 р. – 2022 р. - 2 ВНМУ ім.М.І.Пирогова ( Хірургічний профіль лікувальна справа)

Додаткова освіта
2019 р. – навчальні курси таргет– реклами.
2020 р. – навчальні курси по «Наставницво»
2020 р. – навчальні курси для розвитку навиків продаж та залучення клієнтів.
2021 р. – навчальні курси «Навики управління. Лідерство. Мотивація персоналу і технології ефективного управлінця»
2022 р. - навчальні курси по технікам продажу , а також формування воронок продажу згідно аналізу
2022р. - навчальні курси по виявленню потреби
2022р. - навчальні курси по роботі з істинними та хибними запереченнями
2023р. - навчальні курси технік продажу в одному дзвінкомі ( в одному діалозі )

Досвід роботи
09.2019 р. - 01.2020 р. – менеджер з продажів, інтернет-магазину Розетка. ( Підвищення в посаді )
• Виконання поставлених планів продаж.
• Робота з негативними клієнтами, для збереження лояльності до компанії.
• Виконання вимог КЛН.

01.2020 р. - 06.2021 р. – супервізор відділу продажів та роботи з негативом, інтернет-магазину Розетка. ( Звільнений за власним бажанням )
• Керування командою - понад 20 підлеглих
• Постановка цілей та планування КПІ відділу.
• Навчання та укомплектування штату.
• Розробка та впровадження тренінгів по продажам.
• Виконання поставлених планів продаж.
• Організація івент-заходів.
• Робота над розвитком відділу.

06.2020 р. – 09.2020 р. – адміністратор кафе готелю «Кристал»( Звільнений за власним бажанням )
• Організація робочого процеса.
• Укомплектування штату.
• Навчання персоналу.
• Робота з негативними клієнтами.

11.2020 р. – 02.2021 р. – менеджер вхідної лінії, ТОВ «Дніпро-М» ( Підвищення )
• Виконання показників КПІ.
• Спілкування та задоволення потреб споживачів, для збереження їх лояльності та стимулювання повторного здійснення ними корисної дії для бренду.
• Виконання поставлених планів продаж.
• Виконання вимог КЛН.

02.2021 р. – 11.2021. р. – спеціаліст внутрішніх процесів по роботі з клієнтами, ТОВ «Дніпро-М» ( Скорочення в відділі )
• Постановка цілей та планування КПІ відділу.
• Виконання показників КПІ.
• Навчання та укомплектування штату.
• Розробка навчальних матеріалів та їх впровадження, відповідно під потреби.
• Дотримання тайм-менеджменту.
• Проведення аудитів.
• Формування звітності.
• Керування командою - 27 підлеглих
• Робота над розвитком відділу.
• Робота з 1С, ЕRP.
• Адаптація розробки CRM під потреби відділу.

02.2022 р. – 05.2022. р. – Керівник регіонального відділу компанії Інвайт (Скорочення в відділі )
• Постановка цілей та планування КПІ відділу.
• Виконання показників КПІ , простановка індивідуальних планів розвитку
• Навчання та укомплектування штату.
• Розробка навчальних матеріалів та їх впровадження, відповідно під потреби.
• Дотримання тайм-менеджменту.
• Проведення аудитів.
• Формування звітності.
• Керування командою - понад 75 підлеглих
• Робота над розвитком відділу , залучення нових клієнтів а також ведення ділових переговорів
• Робота з Бітрікс24

12.2022 р. – Супервайзер відділу продажу клієнтів В2В а також Сайту
• Навчання та адптування персоналу
• Виконання показників КПІ , простановка індивідуальних планів розвитку
• Пошуки залучення нових клієнтів а також створення індивідуальних умов для певного сегменту клієнтів
• Розробка навчальних матеріалів та їх впровадження, відповідно під потреби.
• Дотримання тайм-менеджменту.
• Проведення аудитів.
• Формування звітності.
• Керування командою
• Робота над розвитком відділу , залучення нових клієнтів а також ведення ділових переговорів
• Робота з Бітрікс24
• Подання зворотніх звязків кожному менеджеру ( Прослуховування розмов а також розписання усіх позитивних а також негативних обставин у розмові )
• Навчання менеджер на клієнторієнтованність виявлення потреби
• Навчання персоналу стосовно додаткових продажів а також підняття особистої конверсія і середнього чеку
• Навчання персоналу по роботі з негативом а також з запереченнями
• Прорахування заробітньої оплати
• Навчання персоналу технікам продажу в одному дзвінку
• Створення скріптів відповідно потреб
• Створення акційних пропозицій а також прорахуннок навантаження на кожного менеджера

Професійні компетенції
Комунікативні навики
Вміння працювати з негативом
Уміння керувати командою і мотивувати її, для досягнення бажаного результату
Орієнтація на результат – уміння працювати не ради процеса, а заради результату
Навики розвитку співробітників
Вміння працювати в команді
Вміння підлаштовуватись під ситуацію, для досягнення потрібної цілі
Ініціативність
Клієнторієнтованість
Вміння працювати в режимі багатозадачності
Вміння аналізувати та систематизувати результати
Вміння швидко знаходити вихід, з складних та непередбачуваних ситуацій.
Ініциативний в покращенні робочого процесу
Здібний до навчання а також вивчення додаткового матеріалу
Саморозвиток

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: