Резюме від 6 вересня 2022 Файл

Анна

Executive assistant, HR Generalist

Вік:
34 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Клочко Анна Сергіївна
Executive Assistant/HR-generalist
М.Київ Вік: 32 роки (07.02.1990)

Досвід роботи:
 Асистент генерального директора, виконавчий асистент, HR-generalist
- 28.12.2021-20.08.2022 (8 місяців) – українсько-естонська компанія «Ensuria»;
Контакти:
- 01.10.2018-28.12.2021 (3 роки 2 місяці) – приватна компанія, сфера екології; [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
- 01.09.2014-01.10.2018 (4 роки 1 місяць) – приватна компанія; [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
- 01.04.2014-01.09.2014 (5 місяців) – ТОВ «ВІП ТРАНС ГАЗ»; /annet07/
- 01.02.2013-01.04.2014 (1 рік 2 місяці) – громадська організація «Справедлива
демократія»; /anna-klochko07/
- 01.02.2012-01.01.2013 (7 місяців) – копі-центр, адміністратор ресепшн бізнес-
центра «Горизонт». Навички роботи з ПК:
 Керівник проєктів та фестивалів, керівник студії танцю • MS Office (Word, Exсel, Power
- 01.09.2012-19.08.2022 (10 років) – Київський національний торговельно - Point) – впевнений користувач
економічний університет. • мережа Internet – впевнений
Адміністративні функції: користувач
- Планування та адміністрування робочого графіку керівника, ведення • робота з CRM системами
календарів, організація відряджень; (Бітрікс, Airtable) - впевнений
- підготовка інформації, складання листів, презентацій, запитів, звітів та інших користувач
документів за дорученням керівника, побудова блок-схем(Miro);
- планування, організація та проведення ділових переговорів, зустрічей як
онлайн (Google meet, Zoom), так і оффлайн, підготовка засідань, ведення Додаткова освіта:
протоколів зустрічей; • Professional trainings «Асистент
- контроль дедлайнів проєктів та за своєчасним розглядом, наданням керівника»
структурними підрозділами та конкретними виконавцями документів, звітів, (м.Київ, 2019 р.)
задач, забезпечення їх якісного редагування; • Соц.-психол. тренінг
- контакт та співробітництво, проведення зустрічей, вирішення питань з «Мистецтво управління»,
партнерами компанії та державними органами; Інститут Інтелект, КНТЕУ
- організація бізнес-процесів, ведення соціальних мереж, виконання особистих (м.Київ)
доручень. • Курси англійської мови
Економічні функції:
- створення рахунків (1С), формування бюджетів, їх аналіз та контроль,
Знання мов:
планування;
• Український – С2
- складання бізнес-планів, балансів;
• Російський – С2
- проведення інвентаризації, розрахунки в середині компанії та з партнерами.
• Англійський — B1
HR & Event management:
- підбір персоналу (закриття позицій: офіс-менеджер, менеджер з продажів,
акаунт-менеджер, секретар, маркетолог, юрист, бухгалтер, комерційний Soft Skills:
директор, оператор кол-центру, лікар-координатор, HR, лідогенератор, • комунікабельність
технічний та клінінг персонал); проведення one-to-one; • ініціативність
- адаптація співробітників в команді, розробка та впровадження мотивації; • оперативна адаптація
- організація та проведення привітань у команді; • компетентність
- організація тімбілдингів и корпоративних заходів (обсяг аудиторії від 50 до • уважність та відповідальність
2000 людей; • високі організаторські
- проведення благодійних акцій та конференцій, виставок; здібності
- супроводження проєкту на всіх етапах: розробка концепції, бюджетування, • творчий підхід
проєктний документообіг, підготовка, робота з підрядниками, пошук • робота в команді
спонсорів, реалізація; • швидке навчання
- керування командою з моменту запуску проєкту. • аналізування
Досягнення: оптимізація графіку роботи керівника, набір команди, розробка • прагнення розвитку, як
структури компанії , реалізація масштабних проєктів (FORMATION UNIVERSITY, дні особистого так і
народжень компанії тощо) з підтримкою в offline та online-каналах комунікації. корпоративного.
• Наявність водійських прав
категорії В

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: